Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Ik overweeg een multistrada 1000 uit 2003 km stand 42000 aan te schaffen.
Ik gebruik de motor puur voor de lol en zal ca. 5000 km per jaar rijden mogelijk iets meer.
Ik kan de motor niet binnen stallen meer wel buiten onder een afdak.
Moet ik nog op specifieke zaken letten, staat te koop bij jager motoren in Hoogeveen.
Hoor graag hoe de ervaring is met dze motoren en onderhudd bij deze km stand(en)

Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen :X beter even verder kijken. Zoals m'n monteur zei: "Het is bij een motor van Jager niet de vraag of er wat mis mee is, maar hoeveel".
 
Op google reviews zeker...zoek maar eens op de columns van Erik van Lent (of miss hier op het forum). Ondanks dat ik Erik wel erg kritisch vind ik z'n aankoop keuringen af en toe komt hij zaken tegen bij "die bekende zaak uit Hoogeveen" die echt niet koosjer zijn. Nu wil ik niet per definitie alles wat daar staat als troep afdoen, maar hou aub je ogen goed open en neem iemand mee die echt verstand van zaken heeft.
 
Ga eens even wat verder speuren.
Wil eerst mijn motor verkopen, kon hem wel inruilen.
Voordeel ben je bandenschoppers kwijt, nadeel inruilprijs iets lager dan gehoopt.
Vanavond op forum plaatsen, zien het wel.
 
Gister bij een rode multi wezen kijken uit bj. 2015 met 11.000 km op de klok.
Wat een teleurstelling zeg, rondom krassen, motor aan de lader ondanks mededeling dat een nieuwe accu was geplaatst. Bij starten allerlei natte plekken, condens, leidingen onder blok en alluminium gecorrodeerd. Bedankt voor moeite en op naar de volgende.
Heb nu een grijze op het oog bij cabrio trading Rheden, goede recensies, mogelijk as. Vrijdag kijken.
 
Zal ik me hier dan ook maar melden? Onlangs heb ik ook een multistrada aangeschaft. Een 1100S van 2006.
 

Bijlagen

  • 20190513_202026.jpg
    20190513_202026.jpg
    254,9 KB · Weergaven: 40
Knap ding. Ik ben nadat ik mijn tuono verkocht heb ook in de markt voor een oer Multi...denk ik...wil nog even rijden op wat andere motoren uit hetzelfde segment. De zithouding beviel me wel, het blok was een stuk tammer dan ik gewend ben van de appie, maar wel lekker smeuïg. Klepgeleiders was het grootste ding toch? En het dashboard is gevoelig voor water was t niet? Ik gebruik de motor vrijwel dagelijks, behalve tijdens de winter, ik rijd er zo'n 15.000 op jaarbasis mee...dus als er iets preventiefs is dat vervangen/gemodificeerd moet hoor ik het graag...
 
Mooie motor.
Ik zie dat je een donker duble bule kuipruit hebt, kun je er goed doorheen kijken of kijk je er overheen.
Ben nl. op zoek naar een andere ruit, ik heb de standaard ruit (laag) en wordt horend dol van de wind.
 
Thnx! Volgens mij kijk ik er overheen. Er doorheen is haast niet te zien volgens mij. Maar ik heb nog niet genoeg gereden om daarop te letten. Ik kan ook geen merk van de ruit vinden oid...
 
Moest diep graven voor dit topic
 

Bijlagen

  • IMG20220319100714.jpg
    IMG20220319100714.jpg
    403,9 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Ahja, das nog minder dan de standaard werking. Vast een oplossing voor. Ik kan je dr niet mee helpen, mijn Multi heeft altijd goed gewerkt.
 
De tank kon 20 liter kwijt, ik reed er 1 op 20 mee, in de ardenne, luxenburg waar dan ook. Vond hem super zuining. Mogelijk heb je eenlichtbel in de tank.
 
Ik heb dat kleine zwarte slangetje naast de vul opening , een stofzuiger opgezet en die zat vol met ?? water ?? geen idee maar in een keer een 'boer' en de tank was bijna weer leeg , dus idd een luchtbel _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan