Ducati Multistrada Enduro 1260 topic

MacDaddy

Rookie
24 feb 2016
4
0
Almere
Hallo allemaal. Zijn er Enduro rijders (BMW, KTM, alles welkom) die de omgeving rondom Almere qua zandpaden e.d. eens willen ontdekken?
Zeker richting Lelystad binnendoor zijn er best leuke bos paadjes om te gaan ontdekken. Het lijkt me leuk om dat eens samen met wat collega's te doen.
Ik ben een beginnende Enduro rijder (ook al rij ik mijn tweede Multi Enduro) Met vriendelijke groet, Jan Peters

IMG_2450.jpeg
 
Zijn er Enduro rijders (BMW, KTM, alles welkom) die de omgeving rondom Almere qua zandpaden e.d. eens willen ontdekken?


Tsja, er is een allroad met, eh, gravel en hard zand capabele banden onderweg. Als ik 'm heb en als het weer knap is kan dat altijd.

Enduro zou ook ik het niet willen noemen, maar als er tussen Lelystad en Almere bospad ligt waar we overheen mogen houd ik me aanbevolen.
 
Tsja, er is een allroad met, eh, gravel en hard zand capabele banden onderweg. Als ik 'm heb en als het weer knap is kan dat altijd.

Enduro zou ook ik het niet willen noemen, maar als er tussen Lelystad en Almere bospad ligt waar we overheen mogen houd ik me aanbevolen.

Leuk, bel me als je zo ver bent (en het redelijk weer is) op 06-24997360 groet, Jan Peters (Almere)
 
Terug
Bovenaan Onderaan