Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nooit problemen mee gehad op andere motoren. Het is een redelijk open maas. Ik zou hem nooit afsluiten. Koeling is natuurlijk erg belangrijk en het liefst koude lucht. Ook daar maak ik mijzelf geen zorgen om.Dan blijven je lamellen mooi maar je verkleint t koeloppervlak Met zo’n beschermer ervoor. Daar denken de meesten niet bij na.
Lijkt me wel meevallen en meer massa die de warmte opneemt en die dan afkoeltDan blijven je lamellen mooi maar je verkleint t koeloppervlak Met zo’n beschermer ervoor. Daar denken de meesten niet bij na.
Toevallig sinds een maand enkele problemen... Staat nu bijna 15.000 km. opIk hoop dat ze op straat wel heel blijven
Heb ik op de mijne ook. Ik vind het wel staan eerlijk gezegd.Gefeliciteerd met de aankoop van je Bayliss, welkom bij de club! Weet je ook wel nummer je krijgt? Ik geloof dat ik nummer 381 heb maar weet het niet zeker
Zo'n transparant koppelingdeksel is mij te kitscherig, je hebt op de Bayliss al een mooie magnesiumkleur deksel, vind ik mooier dan zo'n inkijkgeval.
Smaken verschillen Maar ik vind zo'n open droge koppeling dan wel weer erg gaaf op de V4, zit die niet op dat SP-geval?Heb ik op de mijne ook. Ik vind het wel staan eerlijk gezegd.
Die taartschep is eigenlijk niet normaal meer Mooi dat het blok van de V2 je bevalt, had toch wat geweest als het tegenvielVandaag een paar uurtjes op een Streethfighter V2 gereden.
Ben helemaal content met het blok. Genoeg power en een lekker geluid. Quikshifter doet het top. Gasreactie zou iets directer mogen maar heb alleen maar in de “Road mode” gereden. Misschien is dat bij “Sport” directer.
Al met al een prima motor.
Bekijk bijlage 1816863De Panigale staat mooi te wachten tot volgend jaar.
Zin in!
Taartschep en knippers zijn er al af. Evotech kentekenplaathouder en dynamische knippers van Ducati erop.Die taartschep is eigenlijk niet normaal meer Mooi dat het blok van de V2 je bevalt, had toch wat geweest als het tegenviel
Heb ik ook met die 959 van mij, zat vermogen.Blok is echt prima hoor. Meer heb ik niet nodig. 155 PK is meer dan voldoende.
Ik rijd sinds een aantal maanden een 959, wel uit 2018 weet niet of dat veel verschilt met een 2016, en ik vind het een geweldige motor. Ondanks de 157 pk vind ik ‘m erg goed te rijden, ook op lagere snelheden. Het is niet dat ie alleen maar fijn rijdt op hogere snelheid.Hi all,
Ik heb mij hier aangemeld omdat ik bezig ben met de aanschaf van een Ducati :-). Voorheen regelmatig op een V4 gereden en dat was liefde op het eerste gezicht!
Nu ik er zelf een aan wil gaan schaffen heb ik alleen nog de twijfel tussen een 959 uit 2016 of een 1199 ABS uit 2012. Ik ben heel erg een fun rijder, maar de twijfel zit hem ook in het gedrag als ik hem toch dagelijks wil rijden ook in de stad... graag zou ik ook het advies van de wijze mensen hier horen haha!
Ik zie regelmatig erg toffe fietsen hier voorbij komen en hoop mijne ook snel langs te laten komen na aanschaf.
Thanks voor je toelichting!Ik rijd sinds een aantal maanden een 959, wel uit 2018 weet niet of dat veel verschilt met een 2016, en ik vind het een geweldige motor. Ondanks de 157 pk vind ik ‘m erg goed te rijden, ook op lagere snelheden. Het is niet dat ie alleen maar fijn rijdt op hogere snelheid.
Maar ivm je dagelijkse ritjes in de stad, is een Duc Monster dan geen betere optie? (Zithouding)
Voor de rest, ga vooral lekker proefrijden. En pak dan even van alles mee; snelweg, dijkjes maar in jouw geval ook stadsverkeer.
Succes en vooral plezier met de zoektocht
Ik heb geen ervaring met de 959, maar wel met de 1199 en de 1299 en de V4.Hi all,
Ik heb mij hier aangemeld omdat ik bezig ben met de aanschaf van een Ducati :-). Voorheen regelmatig op een V4 gereden en dat was liefde op het eerste gezicht!
Nu ik er zelf een aan wil gaan schaffen heb ik alleen nog de twijfel tussen een 959 uit 2016 of een 1199 ABS uit 2012. Ik ben heel erg een fun rijder, maar de twijfel zit hem ook in het gedrag als ik hem toch dagelijks wil rijden ook in de stad... graag zou ik ook het advies van de wijze mensen hier horen haha!
Ik zie regelmatig erg toffe fietsen hier voorbij komen en hoop mijne ook snel langs te laten komen na aanschaf.
Ik snap je gevoel… Ik kom van een Tracer 900 GT af, maar een supersport/superbike heb ik altijd het mooiste type motor gevonden. Dan maar wat minder comfort, maar de fun factor is zooooooveel beterThanks voor je toelichting!
De monster is niet aan mij besteed, gereden op de 1200s.. geeft mij toch niet het gevoel waar ik naar opzoek ben. Ook het andere uiterste geprobeerd met een KTM 1200 adventure... dikke nope ook !
Ik zal ze allebei eens rijden en op basis daarvan inderdaad besluiten! Oftewel wordt vervolgd!
Ik heb geen ervaring met de 959, maar wel met de 1199 en de 1299 en de V4.
De 1199 is echt een beul, ontzettend veel lol als je er hard mee gaat. Een beetje normaal mee op straat rijden vond ik erg moeilijk.
De 1299 daarentegen was al veel vriendelijker. Makkelijker te rijden in lagere toeren en minder aan/uit gasreactie.
De V4 is weer helemaal een andere motor. Super gemakkelijk te rijden en nog weer een stuk sneller (niet dat het nodig was, maar goed).
Met alle respect voor andere modellen maar ik vind SS gewoon het mooiste wat er is. Een jaartje Yamaha MT10 SP gereden maar ik mis de looks van een SS en de houding en daar wil ik comfort voor inleveren.Ik snap je gevoel… Ik kom van een Tracer 900 GT af, maar een supersport/superbike heb ik altijd het mooiste type motor gevonden. Dan maar wat minder comfort, maar de fun factor is zooooooveel beter
Een 1299 vind ik ook niet fijn rijden onder de 50kmh, met name omdat hij dan te weinig toeren draait. Een wereld van verschil met de '07 R1 die ik ervoor had, maar ook met de 748 die ik tussendoor heb gehad.Ik heb een 899 en die vind ik in de stad zeker niet ideaal. Wordt vanaf 50 km/h beter. Dat zal bij een 1199 nog erger zijn...
1199 vind ik wel de mooiste