Ducati Panigale

274940649_4866080716821864_1655847758725971330_n.jpg

274997273_4866080746821861_3962550934548476530_n.jpg

275047147_4866080850155184_5836605094020682180_n.jpg
 
Toch ernstig dat je een belangrijk deel van kunststof maakt?
Vag doet dit al zeker 15 jaar bij bv gasklephuizen van auto's. Dingen lopen dan onregelmatig omdat het elektromotortje een stand zoekt die hij niet kan vinden @tanden weg
 
Toch ernstig dat je een belangrijk deel van kunststof maakt?
Vag doet dit al zeker 15 jaar bij bv gasklephuizen van auto's. Dingen lopen dan onregelmatig omdat het elektromotortje een stand zoekt die hij niet kan vinden @tanden weg
Inkomsten garanderen, het moet ooit kapot natuurlijk anders valt er niets te verdienen.
 
Gloeiende, gloeiende, in een overvolle garage liep ik tegen mijn spiegel aan en nu hangt er dus een op half elf. Meteen maar bar end mirrors en block off plates er op, iemand iets liggen of een suggestie wat ook nog een beetje leuk oogt?
 
Heren/dames, ben ik weer; vorig jaar november ook in dit topic gepost vwb mijn zoektocht naar een 899/959. Wel nu, vanavond wezen kijken. Prima fiets, 12.5dkm, goede papieren/zaltbommel, echter wat kleine opmerkelijke zaken (of het ligt aan mij). Kan iemand iets zeggen over bijgevoegde foto's (aanslag/gebruik op schroeven), is dit normaal voor bv. onderhoud? Lijkt me niet dat er bv. iets met de clipons moet gebeuren. Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • IMG_5318.PNG
    IMG_5318.PNG
    87,4 KB · Weergaven: 126
  • IMG_5322.PNG
    IMG_5322.PNG
    70,1 KB · Weergaven: 123
Volgens mij heeft mijn 899 dat ook. Ik ben de 3e eigenaar. Alles is bekend van de motor. 19k gelopen.

Edit: net gekeken maar mijn motor heeft het niet zover ik kan zien. Ik denk dat ik in de war ben met m’n oude motor. Ik denk dat het komt omdat die buiten heeft gestaan.
 
Hmmm, brengt me dan aan het twijfelen. Je wilt een dergelijke fiets flawless. Huidige eigenaar (2de) heeft ‘m wel altijd binnen gehad, wellicht de vorige niet. Ik ben nl. wel meteen verkocht na de proefrit vwb de fiets an sich en het rijden. Die weekend dan toch even een andere bekijken.
 
Hmmm, brengt me dan aan het twijfelen. Je wilt een dergelijke fiets flawless. Huidige eigenaar (2de) heeft ‘m wel altijd binnen gehad, wellicht de vorige niet. Ik ben nl. wel meteen verkocht na de proefrit vwb de fiets an sich en het rijden. Die weekend dan toch even een andere bekijken.
Die van mij heeft nu 26k gelopen maar niets te zien op die plekken.
 
die markeringen op de schroeven worden idd af fabriek al gedaan. ik zou juist twijfels krijgen als die nergens zouden zitten of als de twee 'delen' niet gelijk staan.

dat de schroeven vd koppelingshendel wat beschadigd zijn is ook niet erg, bij elke motor die ik heb gehad zijn die schroeven losgeweest om de hendel op de fijnste positie te zetten.

die vlekken op de voorvork onderkant is wel raar (als het vlekken zijn en geen steenslag, dat zou dan een grindbakje geweest kunnen zijn). Het kunnen druppeltjes remvloeistof zijn, maar bv ook poetsmiddel wat niet goed is uitgewreven. moeilijk te beoordelen vanaf een foto en niet te zien of het op andere plekken ook zit. edit: kan ook gewoon kalk zijn omdat ie net voor de bezichtiging is gewassen ;)

Als deze 2 dingen het enige zijn waar iets op aan te merken is zou ik de fiets serieus overwegen. Een gebruikte fiets van een paar jaar oud met die km stand die helemaal 100% eruit ziet als een nieuwe uit de fabriek bestaat niet
 
die markeringen op de schroeven worden idd af fabriek al gedaan. ik zou juist twijfels krijgen als die nergens zouden zitten of als de twee 'delen' niet gelijk staan.

dat de schroeven vd koppelingshendel wat beschadigd zijn is ook niet erg, bij elke motor die ik heb gehad zijn die schroeven losgeweest om de hendel op de fijnste positie te zetten.

die vlekken op de voorvork onderkant is wel raar (als het vlekken zijn en geen steenslag, dat zou dan een grindbakje geweest kunnen zijn). Het kunnen druppeltjes remvloeistof zijn, maar bv ook poetsmiddel wat niet goed is uitgewreven. moeilijk te beoordelen vanaf een foto en niet te zien of het op andere plekken ook zit. edit: kan ook gewoon kalk zijn omdat ie net voor de bezichtiging is gewassen ;)

Als deze 2 dingen het enige zijn waar iets op aan te merken is zou ik de fiets serieus overwegen. Een gebruikte fiets van een paar jaar oud met die km stand die helemaal 100% eruit ziet als een nieuwe uit de fabriek bestaat niet
Je hebt een punt; en dank voor de uitgebreide info!
 
Terug
Bovenaan Onderaan