Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was’m dus ook. Nu wachten tot ze beiden binnen zijn.Het is het tandwiel dat de waterpomp aandrijft, die draait dus wel in de olie
Bekijk bijlage 1732907
Gelijk beide tandwielen laten vervangen door gemodificeerde exemplaren.euvel gevonden nu gewoon de stukjes uit je carter er weer aan lijmen en terug plaatsen
Inkomsten garanderen, het moet ooit kapot natuurlijk anders valt er niets te verdienen.Toch ernstig dat je een belangrijk deel van kunststof maakt?
Vag doet dit al zeker 15 jaar bij bv gasklephuizen van auto's. Dingen lopen dan onregelmatig omdat het elektromotortje een stand zoekt die hij niet kan vinden @tanden weg
Misschien hebben ze in het kader van geluidsreductie geprobeerdInkomsten garanderen, het moet ooit kapot natuurlijk anders valt er niets te verdienen.
Dat is dan niet gelukt.Misschien hebben ze in het kader van geluidsreductie geprobeerd
al opgelost?Kan weer terug met de Panigale, houdt in bij constante gasstand. Volgas geen probleem
Nee, staat nog bij motorservice stijneral opgelost?
Opgelost, je gaat het niet geloven…al opgelost?
Die van mij heeft nu 26k gelopen maar niets te zien op die plekken.Hmmm, brengt me dan aan het twijfelen. Je wilt een dergelijke fiets flawless. Huidige eigenaar (2de) heeft ‘m wel altijd binnen gehad, wellicht de vorige niet. Ik ben nl. wel meteen verkocht na de proefrit vwb de fiets an sich en het rijden. Die weekend dan toch even een andere bekijken.
Je hebt een punt; en dank voor de uitgebreide info!die markeringen op de schroeven worden idd af fabriek al gedaan. ik zou juist twijfels krijgen als die nergens zouden zitten of als de twee 'delen' niet gelijk staan.
dat de schroeven vd koppelingshendel wat beschadigd zijn is ook niet erg, bij elke motor die ik heb gehad zijn die schroeven losgeweest om de hendel op de fijnste positie te zetten.
die vlekken op de voorvork onderkant is wel raar (als het vlekken zijn en geen steenslag, dat zou dan een grindbakje geweest kunnen zijn). Het kunnen druppeltjes remvloeistof zijn, maar bv ook poetsmiddel wat niet goed is uitgewreven. moeilijk te beoordelen vanaf een foto en niet te zien of het op andere plekken ook zit. edit: kan ook gewoon kalk zijn omdat ie net voor de bezichtiging is gewassen
Als deze 2 dingen het enige zijn waar iets op aan te merken is zou ik de fiets serieus overwegen. Een gebruikte fiets van een paar jaar oud met die km stand die helemaal 100% eruit ziet als een nieuwe uit de fabriek bestaat niet