Ducati Panigale

Die Panigales zijn brute apparaten, koop anders gelijk een 1298/1299…heb je daarna nooit wat anders nodig toch.

Je zelf in de ‘hand’ houden en opbouwen…kom je nooit vermogen te kort….. :?

Ik heb zat aan 100pk, al 17 jaar…ook met de V4 Honda voor aangenaam touren hier langs en over de grens.
 
Als je'r niet te groot voor bent, lijkt die SS het ideale wapen voor op straat...
Zo is het helemaal. Ik ben 1.84 en dat gaat prima. Sportief maar niet te veel.
Aan de andere kant, als ik 20 jaar jonger was ging ik ook voor de Pani v2!
 
Die kan lekker sturen!
Even voor de duidelijkheid, met elke motor kan je vegen als je wilt. Maar ik wil een superbike met dito houding, omdat ik dat gewoon erg mooi vind. Dus vandaar de opmerking “ iets te tour gericht”. Dat had niks met de rij eigenschappen te maken.
 
Vandaag her en der geïnformeerd naar de levertijd van een nieuwe Panigale V2… Is dus niks over te zeggen. Bij MotoPuro moeten ze er nog een geleverd krijgen die vorig jaar september(!) was besteld.

Bizar eigenlijk.
 
idd zeg. Je kan iets kopen, maar geen enkel idee wanneer je het krijgt 🤷🏼‍♂️

goed de advertenties in de gaten houden, duikt héél af en toe iets op
 
Misschien een echte dealer vragen , die hebben een lijst in welke week er binnen komen , de meeste zijn verkocht maar soms komt er nog eentje die vrij is
Ja heb ook nog een lijntje uitstaan bij een zaak waarvan ik weet dat ze sowieso dealer zijn. Die gaf aan dat ze in maart ‘23 de eerstvolgende binnenkrijgen maar die is al verkocht. Zij gingen contact opnemen met de importeur mbt de levertijden. Wordt maandag door hen gebeld erover, ben benieuwd.
 
Is bij alle merken zo.

Suzuki dealer zegt dat hij niet weet wat wanneer toekomt. Sommige modellen zijn voor volgende zomer bevestigd en staan plots aan de deur.
 
Het is gelukkig nog niet zo lang wachten als op een nieuwe auto.

Begin van jaar m’n veren laten afstellen bij Hyperpro maar ben toch niet helemaal tevreden. Geen idee wat het is. Iemand ervaringen met HK suspension?
 
Het is gelukkig nog niet zo lang wachten als op een nieuwe auto.

Begin van jaar m’n veren laten afstellen bij Hyperpro maar ben toch niet helemaal tevreden. Geen idee wat het is. Iemand ervaringen met HK suspension?
Gewoon een afspraak maken ( ze hadden het nogal druk een tijdje geleden toen ik daar was voor een upgrade )
Ze passen daar gratis je vering aan , en zeggen gewoon eerlijk als je er meer aan moet doen ( dat gaat dan wel geld kosten 😁)
 
Net gebeld door de dealer mbt de levering van een nieuwe Panigale V2.

Maart/April ‘23 krijgt ie er een binnen die nog niet is gereserveerd/besteld door een klant maarrrrr die wordt dan hoogstwaarschijnlijk wel 500 euro duurder… Dat wordt dan 22790 euro8)7Heb ‘m vriendelijk bedankt.

Dat wordt dus op zoek naar een mooie 899… Al hoewel, vandaag zag ik een RSV4 voorbij rijden… man dat geluid:9~
 
Net gebeld door de dealer mbt de levering van een nieuwe Panigale V2.

Maart/April ‘23 krijgt ie er een binnen die nog niet is gereserveerd/besteld door een klant maarrrrr die wordt dan hoogstwaarschijnlijk wel 500 euro duurder… Dat wordt dan 22790 euro8)7Heb ‘m vriendelijk bedankt.

Dat wordt dus op zoek naar een mooie 899… Al hoewel, vandaag zag ik een RSV4 voorbij rijden… man dat geluid:9~
Dit is best een mooi en een stuk minder als 22790
8296FB0E-106D-4A37-BCC8-FAA03D853BDB.png
 
Dit is best een mooi en een stuk minder als 22790 Bekijk bijlage 1798305
Ladies and gentlemen….. I GOT ‘M!!

Vanmorgen vroeg die kant op gereden voor een proefrit… wat een machine zeg! Dat geluid uit die akra’s is echt fantastisch en vond de motor verrassend beheersbaar te rijden qua vermogen.

Ik hoefde er niet lang over na te denken :) Zag er optisch ook gewoon mooi uit.
Ik ben blij! :9~*D

@superduc again thanks voor de tip :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan