Ducati Paso 750

Lukas Jansen

Rookie
28 jun 2006
2
0
Oosterwijtwerd
Heb 4 weken geleden Paso gekocht.Afgelopen zondag evn stukje rijden.Niet starten.
Liep week eerder ook al niet lekker.Stinkt ontiegelijk naar benzine.
Tank is inmiddels leegestroomt en ik vermoed dat alles in het carter is beland.
Heb 10 jaar dezelfde Honda gehad en nooit geen problemen gekend.
Rij 4 weken Duc en nu dit.Weet iemand wat er gebeurt is?
Heb overigens wel garantie.Verwacht dat dit geen problemen zal gaan opleveren.
Lukas. :?
 
Dussssssss, als ik het goed begrijp ZEIKT z'n tank leeg, en loopt dit topic als poep door de welbekende trechter??
Verbazingwekkend hoe een technisch probleem toch heeeel persoonlijk kan worden :X O-)
 
Tank leeg , neem aan dat als je kontakt uit staat dat de benzine pomp ook niet geaktiveerd word, maw hoe kan dan in godsnaam je tank leeglopen in je carter , als er vlotters zouden blijven hangen loopt dan de benzine niet uit de overloopslangetjes ?
 
Laatst bewerkt:
Tank leeg , neem aan dat als je kontakt uit staat dat de benzine pomp ook niet geaktiveerd word, maw hoe kan dan in godsnaam je tank leeglopen in je carter , als er vlotters zouden blijven hangen loopt dan de benzine niet uit de overloopslangetjes ?
De onluchtingen zitten een stuk hoger dan de gasbuis. Als het overloopbuisje achterin zit dan loopt de benzine daar door mits de carburateur niet te schuin zit.
 
Als de vlotternaalden zouden sluiten, kan er IMHO geen druppel benzine in de carb terecht komen en dus ook je tank niet leeglopen in je blok.

Ook niet als de beluchting of overloop of wat dan ook niet goed werkt, een dichte naald is een dichte naald. Simpel lijkt mij..
Als de carb overloopt, is de naald niet dicht, hoe dat ook mag komen... En ja, dat kan vanalles zijn. Maar heeft geen ruk met compressie te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan