Ducati Performance LED pinkers / knippers

Yakko

MF veteraan
27 jan 2005
1.995
0
Breda
Ducati Performance Led pinkers / knippers, inclusief zelfgemaakte beugels en weerstanden voor de juiste knippersnelheid. Set van twee knipperlichten / pinkers met stevige metalen behuizing. Italiaans design, echter heb ik er nooit problemen mee gehad _O- zwarte behuizing en met E-gekeurde lens. Voorzien van felle LEDs. Let op, er zitten geen connectoren bij, aansluiten vraagt enig technisch inzicht.

45eur inc. verzenden

Monteren, aansluiten en :]


Het zijn deze pinkers / knippers.

96629909B.jpg

2016_12_22_21_29_24.jpg
 
Laatst bewerkt:
'LED knippers / pinkers' > 'Ducati Performance LED pinkers / knippers '
 
Hm, beetje jammer. Heb net vorige week nieuwe gekocht en er al opgezet voor m'n 1098. Als ik deze had gezien had ik ze zo van je overgenomen. :)
 
Say whuttt?? Schitterend weer om vandaag deze LED knippers te monteren, niemand interesse?
 
Ik heb ze er al op alleen zonder de weerstand. Heb je deze ook zelf gemaakt?

De weerstanden zitten er standaard bij, echter zaten deze initieel vast met stekkers en heeft de vorige eigenaar ze vast gesoldeerd om los trillen te voorkomen.
 
Thnks voor je uitleg

Wellicht handig als een setje reserve? Ik denk dat jou knipper automaat al voorbereid is voor led knippers dus je geen extra weerstand nodig hebt. Niet moderne motoren bevatten vaak een knipper automaat die weerstand afhankelijk is, wat bijvoorbeeld resulteert in snel knipperen wanneer je knipperlicht defect is. In dat geval komt deze weerstand dan van pas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan