Birdboy
MF veteraan
- 20 jul 2006
- 1.466
- 12
Naar aanleiding van de berichtgevingen op diverse websites en forums, heeft Ducati Rotterdam een e-mail uit doen gaan waarmee het bedrijf de juiste stand van zaken aangeeft. Hieronder is het gehele bericht te lezen.
Belangrijke Mededeling
Helaas worden ook wij hard getroffen door de huidige crisis. Om een gezonde financiële basis te hebben is er een bepaalde omzet met een goede marge noodzakelijk waaruit alle kosten als loon, huur en overige zaken betaald kan worden. Helaas is onze omzet teruggevallen tot een niveau waarbij er onvoldoende dekking is. De laatste weken hebben wij, in samenspraak met alle belanghebbende, koortsachtig gewerkt aan een reddingsplan. Wij hebben geen faillissement aangevraagd maar surseance van betaling. Dit is een wezenlijk verschil aangezien bij een faillissement er geen uitzicht meer is dat een onderneming kan blijven voortbestaan. Ook komt er geen curator maar een bewindvoerder. In ons geval is dus een bewindvoerder aangesteld die gaat onderzoeken of een voortbestaan of een doorstart mogelijk is. Helaas moeten wij gedurende die periode de zaak dicht houden. Voor al onze medewerkers is het een moeilijke periode welke we doormaken, allemaal hebben we ons voor de volle 100% en meer ingezet voor dit bedrijf en voor onze klanten. Al onze klanten willen wij bedanken voor het vertrouwen en de prettige samenwerking, met velen onder u hebben wij een persoonlijke band opgebouwd. Hopelijk dat wij u snel weer mogen ontmoeten. Het Ducati Rotterdam team.
Kort, snel en actueel altijd het allerlaatste motornieuws - Kort, snel en actueel altijd het allerlaatste motornieuws - Nieuwsmotor
Allereerst is dit natuurlijk treurig nieuws voor Ducati Rotterdam en de medewerkers. Laatst nog dealer van het jaar, en nu dit. Ik was er laatst nog, en heb genoten van de vriendelijke medewerkers en goede service.
Weet iemand hier misschien meer over?
Ik zit alleen wel met het volgende. Reden dat ik daar afgelopen week was, was de aankoop van mijn nieuwe motor. Nu vraag ik me wel af hoe het met de garantie zit (6 maanden)?
Belangrijke Mededeling
Helaas worden ook wij hard getroffen door de huidige crisis. Om een gezonde financiële basis te hebben is er een bepaalde omzet met een goede marge noodzakelijk waaruit alle kosten als loon, huur en overige zaken betaald kan worden. Helaas is onze omzet teruggevallen tot een niveau waarbij er onvoldoende dekking is. De laatste weken hebben wij, in samenspraak met alle belanghebbende, koortsachtig gewerkt aan een reddingsplan. Wij hebben geen faillissement aangevraagd maar surseance van betaling. Dit is een wezenlijk verschil aangezien bij een faillissement er geen uitzicht meer is dat een onderneming kan blijven voortbestaan. Ook komt er geen curator maar een bewindvoerder. In ons geval is dus een bewindvoerder aangesteld die gaat onderzoeken of een voortbestaan of een doorstart mogelijk is. Helaas moeten wij gedurende die periode de zaak dicht houden. Voor al onze medewerkers is het een moeilijke periode welke we doormaken, allemaal hebben we ons voor de volle 100% en meer ingezet voor dit bedrijf en voor onze klanten. Al onze klanten willen wij bedanken voor het vertrouwen en de prettige samenwerking, met velen onder u hebben wij een persoonlijke band opgebouwd. Hopelijk dat wij u snel weer mogen ontmoeten. Het Ducati Rotterdam team.
Kort, snel en actueel altijd het allerlaatste motornieuws - Kort, snel en actueel altijd het allerlaatste motornieuws - Nieuwsmotor
Allereerst is dit natuurlijk treurig nieuws voor Ducati Rotterdam en de medewerkers. Laatst nog dealer van het jaar, en nu dit. Ik was er laatst nog, en heb genoten van de vriendelijke medewerkers en goede service.
Weet iemand hier misschien meer over?
Ik zit alleen wel met het volgende. Reden dat ik daar afgelopen week was, was de aankoop van mijn nieuwe motor. Nu vraag ik me wel af hoe het met de garantie zit (6 maanden)?