Ducati ST2 of Ducati ST4? Of toch een Honda VFR800?

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Nog 5 weken wachten en dan heb ik mijn 1200gs adv *O* , juist de zithouding en cardan en bebruikersvriendelijkheid gaven de doorslag. Maar wel wat zwaarder dan 180 kg.

Suc6
Ik ben benieuwd naar je ervaringen straks, want jij komt van een ST2 af.
 
Ik heb al een paar keer op de gs gereden en ook op een multistrada en ondanks een voorliefde voor Ducati ben ik toch overstag gegaan en een BMW gekocht.
De zithouding en het pasagierscomfort zijn voor ons de punten geweest om voor de gs te gaan, en het feit dat er een cardan op zit en ik waarschijnlijk een andere baan moet zoeken en woonwerkverkeer dan wel lekker is op 2 wielen, Nu Uitgeest Edam, dan Uitgeest Randstad?
Maar ik zal uitgebreid verslag doen ;)
 
Flink proefrijden :] :] en kijken wat het beste past.

Ook al eens gedacht aan sporttoerfietsen als Aprilia Falco en Futura; Honda CBR600/100F, Varadero en Transalp; BMW R1100S/1200ST; Triumph Tiger, Suzuki RF600/900, V-strom, Kawasaki ZZR600/1100/1200; Yamaha Fazer, ThunderCat of ThunderAce etc.
 
Flink proefrijden :] :] en kijken wat het beste past.

Ook al eens gedacht aan sporttoerfietsen als Aprilia Falco en Futura; Honda CBR600/100F, Varadero en Transalp; BMW R1100S/1200ST; Triumph Tiger, Suzuki RF600/900, V-strom, Kawasaki ZZR600/1100/1200; Yamaha Fazer, ThunderCat of ThunderAce etc.
Zoals het er nu uitziet kan mijn werklocatie straks zelfs nog verder weg zijn. Dan denk ik dat ik maar weer voor een cardan fiets ga. Dan vallen er ook gelijk heleboel af. Hoe meer ik over een BMW nadenk, hoe meer ik daar zin in krijg. Heb in een ver verleden al twee BMW's gehad, 1 x een K75S en een keer een F650. Echter nog nooit een boxer. Ben me dus nog steeds aan het orienteren en als het weer ietsjes beter is en ik zit ook wat beter in mijn vrije tijd ga ik wat proefritjes maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan