Ducati ST4 - als tussendoortje!

ja beide eigenlijk, maar ik heb al rondgekeken alleen de wielbasis verschilt nog wel is per internet site ;) maar de verschillen zijn te verwaarlozen
 
Slijptol erin.
Achterkant buizen dop ik af, met bouten erachter gelast. Zodoende kan ik nog een kontje erop bouten.

Voorspatbord erop.
Demper(s) passend gemaakt. Alleen nog een RVS beugeltje erop lassen voor de veer en een ALU plaatje op de demper voor het vastzetten aan de pedalen.
full
 
Heb je aan weerskanten een demper?
Waar ga je die batterij huisvesten?
 
Is er iemand die mij wat kan vertellen,om een st4s aan de achterkant lager te maken?
De schokdemper staat al in de laagste stand,en ik wil het frame niet ,,verzagen,,
Het probleem is dat ik mijn been niet over de buddy kan krijgen i.v.m. reuma -slijtage,etc.
Als de achterkant lager is zal het wel lukken.
Het zou jammer zijn deze motor te moeten verkopen,of er alleen naar te moeten kijken.....
 
Zadel verlagen, andere dog bones of kortere schokbreker zijn ook opties maar daar gaat ie niet vlotter van sturen
 
Hmm , hoge hakken aandoen?

Als je voorvork nog wat kunt laten zakken valt het sturen wel mee.
 
ik zoek nog het achterste komplete polyester gedeelte met zit etc.,om deze voor mij aan te passen/te gaan verlagen
 
Ligt even op z'n gat ivm de geboorte van een kleine. Beugels voor de benzinetank zijn er al wel opgelast. Zodra ik verder ga, zal ik weer updates plaatsen! Zal voorjaar worden '(

Tsja,daar moet je wel even tijd voor maken Frits,voor je het weet zijn ze de deur uit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan