Ducati ST4 - als tussendoortje!

Hij hangt mooi tegen het plafond,worden de banden ook niet vierkant. :+
 
zoo die is helemaal erg op mn telefoon. weet niet hoe de foto er bij jullie uitkomt... tijd voor een nieuwe iphone.
 
alle elektra zit onder de tank weggestopt. was een behoorlijke puzzel! accu ligt al klaar en komt in het zitje. Moet vandaag even langere kabels bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Dit kijkt wat makkelijker.... O-) O-)

full
 
>Nog niet klaar. Ophanging ECU en bodemplaat voor de accu/zekeringen etc. moet ik nog fixen.
full
 
Mooi project, vind de shed x cafe ook erg mooi en ben nog een beetje in dubio om ook een st4 te kopen, die uitlaten zijn erg mooi welk merk is dat?
 
Laatst bewerkt:
hoe staat het er mee ?
weinig tijd gehad afgelopen periode. heb wel een volledig instelbare afkortzaag gekocht. deze ga ik gebruiken voor het uitlaatsysteem. 1,2mm buis en leovince demper ik ook al liggen. nu alleen in elkaar zetten... zal fotootje plaastsen van eindresultaat!
 
En de Leovince demper...
Ook de bok is er onderuit.

Hij heeft al gelopen en klinkt prima.
full
 
Strak hoor,oliefilter en aftapplug ook nog bereikbaar :+
Ga je je laars niet verbranden aan de demper?
 
Strak hoor,oliefilter en aftapplug ook nog bereikbaar :+
Ga je je laars niet verbranden aan de demper?
hehe, nee dat zit aan de voorkant ;)
Ik ben erop gaan zitten in een ontspannen houding en de laars zit er niet tegenaan. Ik heb meestal mn tenen op de pedalen staan, waardoor de hak vrij hoog zit. Maar praktijk zal het gaan uitwijzen. Desnoods zet ik de demper een stukje minder steil.
 
Tja,das geen porum nee,daar moet de flex nog in. :X
Voor de rest lekker bezig. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan