Ducati street fighter

door dat sommige motoren maar in 1 kleur waren vond ik niet dat ik goed kon oordelen maar die rooie vond ik niks.
kleur maakt bij mij toch een beetje de motor n ik hier die witte zie mjamie
 
Nou die viel hard mee
Is in het echt veel mooier als op het plaatje
Ik ga sparen (jaartje of 5 :) )
Monster 1100 viel niet mee ,ik weet niet wat er aan mankeerd ,uitlaten lopen erg vreemd
 
Zit uitstekend *D

Foto167.jpg
(Heb een zusje die niet weten hoe je foto's moet maken |( )

Morgen terug naar de beurs om rond de tafel te zitten met mijn dealer. Hopelijk komen wij er wel uit.
 
Laatst bewerkt:
ducati_streetfighter_milano_2008_2.jpg


Ik was gelijk om gister... De hele nacht lopen malen in mijn hoofd en heb vanochtend de stap genomen. Medio April rijdt Dani op een zwarte StreetFighter S 8-)
 
ben er niet kapot van maar dat komt misschien door de kleur
In het zwart lijkt het me wel een mooie fiets maar die uitlaten echt niet mooi dus
En dan nog maar te zwijgen over de prijs

Fons
 
bruut apparaat hoor, veel plezier er mee nightbeat :), mensen hebben de street ook impulsief gekocht haha. Bevalt me tot nu toe nog altijd uitstekend.
 
ben er niet kapot van maar dat komt misschien door de kleur
In het zwart lijkt het me wel een mooie fiets maar die uitlaten echt niet mooi dus
En dan nog maar te zwijgen over de prijs

Fons



Die prijs is niet verkeerd voor een Italiaans raspaard
 
Ben godse jaloers op je. Wat een prachtige fiets. Niet gedacht dat ik een half jaar na m'n 696 al verliefd zou worden op een nieuwe Ducati. Vooral die S versie zo. Dat enorme blok met al z'n slangen, carbon en dikke uitlaatpijpen. Prachtige velgen, dempers, vering(!), frame. Kan alles wel opnoemen. Die Streetfighter komt er nog wel is.

dsc2555.jpg



dsc2567.jpg
 
Ben godse jaloers op je. Wat een prachtige fiets. Niet gedacht dat ik een half jaar na m'n 696 al verliefd zou worden op een nieuwe Ducati. Vooral die S versie zo. Dat enorme blok met al z'n slangen, carbon en dikke uitlaatpijpen. Prachtige velgen, dempers, vering(!), frame. Kan alles wel opnoemen. Die Streetfighter komt er nog wel is.

[afbeelding]


[afbeelding]

Nergens voor nodig om jaloers te zijn :) Vergeet het niet! Jij rijdt ook op een mooie fiets :Y




Die spiegels zijn afgrijselijk van de SF. Beetje wezen rondneuzen en vond dit wel een mooi spiegeltje:

BS171B.jpg


Alleen vond ik het raar dat ik dit plaatje niet kon terugvinden bij Rizoma zelf, maar wel bij Sparkstrading :?
 
Damned,

goede koop, let niet op de azijnpissende beroepszeikerds.
Nogal makkelijk, verzin eens wat origineels.

Begin je een topic over een mooi model en gaan ze alleen maar melden dat het lelijk is |(

Ben wel benieuwd, maar wel een kicken leren pak erbij kopen. Zag je foto's op motorstek en met je spijkerbroek kan je niet op de SF-s rondrijden O-)
 
Damned,

goede koop, let niet op de azijnpissende beroepszeikerds.
Nogal makkelijk, verzin eens wat origineels.

Begin je een topic over een mooi model en gaan ze alleen maar melden dat het lelijk is |(

Ben wel benieuwd, maar wel een kicken leren pak erbij kopen. Zag je foto's op motorstek en met je spijkerbroek kan je niet op de SF-s rondrijden O-)

Nee hoor. Ben wel wat kritiek gewend. Gelukkig maar dat smaken verschillen, want anders reden we allemaal op dezelfde type motor en/of merk.

Tis anders wel een motorspijkerbroek (toen op MFMM) O-) Nee, leren pak moet er inderdaad bij. Tis alleen dat ik van lekker eten hou, dus het is iedere keer weer redelijk confronterend tijdens passen B| :+
 
NightBeat,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hele hele vette bike
leuk die foto van die rizoma spiegel is namelijk mijn bike nu cb1kr. haha

Had hem gezien in Utrecht, wil m eigenlijk ook wel, ......
maar ja heb pas m'n cb1kr, helaas ......

Heel veel mooie km met je Street duc
gr,
remon
 
goede koop, let niet op de azijnpissende beroepszeikerds.
Nogal makkelijk, verzin eens wat origineels.

Begin je een topic over een mooi model en gaan ze alleen maar melden dat het lelijk is

Ben wel benieuwd, maar wel een kicken leren pak erbij kopen. Zag je foto's op motorstek en met je spijkerbroek kan je niet op de SF-s rondrijden


Als je goed mijn items leest vind ik de kleur rood voor dit model niet mooi , maar in het zwart vind ik het een strakke fiets, echter zoals je waarschijnlijk wel weet, is de kleur zwart alleen te leveren op de S versie en die kost na nu blijkt ergens rond de 21000 euri, vind ik iets teveel

Zit ik het af te zeiken, ja zeker de kleur rood en de uitlaten en de prijs voor de S.
geef ik complimenten ja zeker in het zwart is het een strakke fiets

Waarom ik deze topic heb geopend, gewoon om te peilen hoe de interesses zijn voor deze fiets
Dat ik me negatief uitlaat over de kleur rood ed, wordt niet op prijs gesteld geloof ik

Het lijkt me beter dat deze topic wordt gesloten en dat meneer wijsneus zelf een topic opent

Groet
Fons
 
Laatst bewerkt:
goede koop, let niet op de azijnpissende beroepszeikerds.
Nogal makkelijk, verzin eens wat origineels.

Begin je een topic over een mooi model en gaan ze alleen maar melden dat het lelijk is

Ben wel benieuwd, maar wel een kicken leren pak erbij kopen. Zag je foto's op motorstek en met je spijkerbroek kan je niet op de SF-s rondrijden


Als je goed mijn items leest vind ik de kleur rood voor dit model niet mooi , maar in het zwart vind ik het een strakke fiets, echter zoals je waarschijnlijk wel weet, is de kleur zwart alleen te leveren op de S versie en die kost na nu blijkt ergens rond de 21000 euri, vind ik iets teveel

Zit ik het af te zeiken, ja zeker de kleur rood en de uitlaten en de prijs voor de S.
geef ik complimenten ja zeker in het zwart is het een strakke fiets

Waarom ik deze topic heb geopend, gewoon om te peilen hoe de interesses zijn voor deze fiets
Dat ik me negatief uitlaat over de kleur rood ed, wordt niet op prijs gesteld geloof ik

Het lijkt me beter dat deze topic wordt gesloten en dat meneer wijsneus zelf een topic opent

Groet
Fons

Hoi Fons,

Wat mij betreft is dat niet nodig hoor (het openen van een nieuwe topic.) Heb op dat gebied veel weg van een tree-hugging hippy, maar ieder heeft zo recht op een mening, mits onderbouwd :)
 
NightBeat,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hele hele vette bike
leuk die foto van die rizoma spiegel is namelijk mijn bike nu cb1kr. haha

Had hem gezien in Utrecht, wil m eigenlijk ook wel, ......
maar ja heb pas m'n cb1kr, helaas ......

Heel veel mooie km met je Street duc
gr,
remon

De CB1000R is ook een erg gave bike. Wellicht gelijk een mooie spiegel voor jou uitgekozen :+
 
Damned,

goede koop, let niet op de azijnpissende beroepszeikerds.
Nogal makkelijk, verzin eens wat origineels.

Begint er iemand een topic over een mooi model en gaan er debielen alleen maar melden dat het lelijk is |(

Ben wel benieuwd, maar wel een kicken leren pak erbij kopen. Zag je foto's op motorstek en met je spijkerbroek kan je niet op de SF-s rondrijden O-)


Heb het even aangepast Fons, was voor degene die hier het topic vervuilen met alleen maar afgunst.
Sorry voor mijn onduidelijke post ;)

Waarom ik deze topic heb geopend, gewoon om te peilen hoe de interesses zijn voor deze fiets
Dat ik me negatief uitlaat over de kleur rood ed, wordt niet op prijs gesteld geloof ik

Het lijkt me beter dat deze topic wordt gesloten en dat meneer wijsneus zelf een topic opent

Groet
Fons
 
Voor de geinteresseerden:

Ducati heeft de Streetfighter-website geupdate en ook de accessoirelijst op Ducati-site zelf.

Valt mij gelijk op dat er veel referenties naar wapens en dergelijke gemaakt wordt op de SF-site :o
 
Zou het mijn god niet weten :X Dit is het meest impulsieve actie van mij allertijden

WUHAHAHAHA jij doet het beter als ik..
ik had als impulsieve actie de NEW TWINGO gehaald!
wuahahahahaha.. afwachten hoe impulsief ik zal zijn als ik mijn rijbewijs A heb!!

(het zit hopelijk niet in onze genen, toch?!) _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan