Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.376
8.643
Op reis
Facebook
Als weer meer als 3 jaar voorbij sinds Deel 1 over deze verleidelijke Italiaanse:

Ducati Streetfighter 848

Ducati-Streetfighter-848-10.jpg

full



Specificaties

Na de honeymoon (duurverslag)
Na de honeymoon deel 2(duurverslag)

grom grom grom

Als de frequente lezers en lezeressen hier in de OP willen zie ik de foto's wel verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
Long term test 2 is niet ineens rood, het is het testverslag van de SF1098 en niet van de gele SF848 ;)

Ps: laat ik dan maar beginnen met een plaatje:

full
 
Laatst bewerkt:
Long term test 2 is niet ineens rood, het is het testverslag van de SF1098 en niet van de gele SF848 ;)

Ps: laat ik dan maar beginnen met een plaatje:

[afbeelding]

ik had inderdaad net even te kort het filmpje gekeken, youtube deed automatisch deze als 'vervolg' suggeren.
tl;dr aangepast.
 
In de net nieuwe Performance Bikes staat een vergelijkingstest met de MV augusta.
http://www.performancebikes.co.uk/ (HOME)
 
Hmm merkte net op dat ik een van mn veertjes mis van de slip-on Termi's. Nu kosten die niet zo heel veel op eBay, maar weet iemand hier welke maat ik moet hebben? 90mm? Iemand die het veertje ff los kan trekken en op kan meten? :P. Gaat om het veertje aan de zijkant, naast de carterdeksel, niet het onderste veertje, die zit er nog.
 
Laatst bewerkt:
Hmm merkte net op dat ik een van mn veertjes mis van de slip-on Termi's. Nu kosten die niet zo heel veel op eBay, maar weet iemand hier welke maat ik moet hebben? 90mm? Iemand die het veertje ff los kan trekken en op kan meten? :P. Gaat om het veertje aan de zijkant, naast de carterdeksel, niet het onderste veertje, die zit er nog.

80mm
 
Er gaan inmiddels nogal wat geruchten dat er binnen een paar maanden een opvolger van onze machine komt ..... ben benieuwd.
 
Hello!
Heb al even jullie forum geschiedenis nagelezen (heeft wel even geduurd)!
Ben sinds 2 maanden ook trotse eigenaar van een sf848! En aangezien er in belgie geen 'deftig' ;-) forum is over streetfighter kom ik mij hier wat kennis op doen.

grtz
 
Nou welkom ;) :]
foto plaatsen is niet verplicht maar wel leuk natuurlijk (van jouw sf 848)

zoals die van rowdy bijvoorbeeld :9
 
Laatst bewerkt:
Dan zulle we ineens maar wat foto's plaatsen :-)
Ik denk dat mijn ketting wel strakker zou moeten staan, deze heeft wel wat teveel speling.. als je in het midden met je vinger ze onhoog duwt komt er tegen, ik veronderstel dat dit niet normaal is?

VHirjM3.jpg


9F2enLj.jpg


oRaWMYb.jpg


tAbWG1H.jpg
 
Heren,

Ik heb een ongeluk gehad met mijn fighter kreeg geen voorang van nota bene een Duitse muts. Anyway heb nu wat schade aan mijn gele bella.

Heeft iemand een idee waar je het best je motor kan laten herstellen?

Thx
 
Dat ziet er gaaf uit :9~ Hopen dat ze wordt gemaakt :]

Ben dan ook benieuwd naar de spec van het blok. Standaard 1199 of misschien Diavel configuratie.
 
Afgelopen 2maanden goed gereden met de fiets, ongeveer 6D vakantie km er opgezet en flink wat uithoeken van west Europa gedaan. Dit weekend sauerland en eifel erbij zet en gister de ring op geweest.

tot nu toe erg tevreden over!
 
Terug
Bovenaan Onderaan