Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Heb toevallig de CRG imitaties in mijn ebay lijst staan. Ben wel erg benieuwd naar hoe ze gaan bevallen. De "echte" staan zo gaaf op de SF!
 
Ben ik weer, serieus naar een SF 848 op zoek.
Ken de rode van Robert, echt een mooie, maar zoek eigenlijk een zwarte.
Staat niet zoveel te koop dus de vraag of hier nog plannen zijn om in de komende maanden wat anders te gaan kopen?

Vorige week bij een zwarte wezen kijken maar die was echt niks, gewoon zonde, helemaal verkloot.

PS wat zou spuiten of wrappen kosten?
 
Had inderdaad de nieuwe YT-12B-BS bij MLM gekocht. Was de goedkoopste die ik kon vinden :)

Dan moet je toch ff checken of je hem op canbus hebt ingesteld. Dat kon je doen dmv de klemmen op elkaar te houden en dan spanning er op te zetten. Klinkt heel gek, maar toch werkt het. Ff opzoeken in de beschrijving
 
Hij staat/stond op Canbus ;)

Accu was gewoon echt overleden. Optimate wilde niet meer laden en na een stuk rijden was die ook echt nul komma nul bijgeladen terwijl de dynamo echt wel probeerde te laden (gecheckt met de multimeter). Ik heb het wel vaker gehoord dat de Yuasa's niet altijd een heel lang leven in een Duc beschoren zijn.
 
Hij staat/stond op Canbus ;)

Accu was gewoon echt overleden. Optimate wilde niet meer laden en na een stuk rijden was die ook echt nul komma nul bijgeladen terwijl de dynamo echt wel probeerde te laden (gecheckt met de multimeter). Ik heb het wel vaker gehoord dat de Yuasa's niet altijd een heel lang leven in een Duc beschoren zijn.

Op=op dus, tijd voor nieuw
 
zit er misschien aan te denken om mijn SF1098 te verkopen, misschien hier iemand interesse?Tijd voor wat anders (misschien een hyper). Rij zo weinig en zonde dat hij zo lang stil staat. Hij is van 2009, met 24000+ km erop. Goed onderhouden. In onderhoud bij HdeB. Ook afgesteld op de bank, voorzien van Tuneboy. Kan eventueel uitdraai toesturen.
14 tands tandwiel, rijdt zeer soepel.
Met een zeer goede (en dure) litthium accu.
Wordt alleen 's zomers mee gereden. En 's winters staat hij binnen in de huiskamer.
Denk zelf aan een vraagprijs van 9000 euro.
http://myalbum.com/album/KiXkcsOMRYqF
 
zit er misschien aan te denken om mijn SF1098 te verkopen, misschien hier iemand interesse?Tijd voor wat anders (misschien een hyper). Rij zo weinig en zonde dat hij zo lang stil staat. Hij is van 2009, met 24000+ km erop. Goed onderhouden. In onderhoud bij HdeB. Ook afgesteld op de bank, voorzien van Tuneboy. Kan eventueel uitdraai toesturen.
14 tands tandwiel, rijdt zeer soepel.
Met een zeer goede (en dure) litthium accu.
Wordt alleen 's zomers mee gereden. En 's winters staat hij binnen in de huiskamer.
Denk zelf aan een vraagprijs van 9000 euro.
http://myalbum.com/album/KiXkcsOMRYqF

Mooie fiets, en 9.000 is mijnsinziens een nette prijs. Succes met de verkoop en indien je voor een hyper gaat, probeer een 1100s of sp <-- bizar :P

Kev
 
Dank je. Inderdaad, vind het zelf ook de mooiste Ducati, maar ja, ik rij zo weinig en daarvoor is het best wel een duur ding om hem gewoon in de kamer te hebben staan.
 
Zoek je een zwarte SF, komt er eerst een rode en dan een witte op je pad... wachten is nu op een gele :)
Mooie SF btw, houd hem stiekum toch ook in het oog.
 
Op een witte blijf je zitte, werd mij ooit eens verteld. Ook iets op rekening mee te houden ;-)
In het oog houden mag altijd :-)
 
Zo 14t voortandwiel maakt dat nou echt zo veel uit, want dan ga ik er ook 1 bestellen.
 
Met de motorbeurs achter de rug gaat het seizoen weer beginnen :]

Mn bella vandaag even schoon gemaakt *O*

full

full


Blijft toch mooi :9
 
Kleine waarschuwing :
op MP staat een zwarte SF 848 met lichte valschade.
Nu is deze term vrij invulbaar maar ik heb de fiets live gezien en constateerde dat er oa een dichtgelast gat in het carter zit.(rechter zijde)
Samen met een lambda sensor op de verkeerde plek op een wederom gelast stuk uitlaatbocht , vlak bij de zijstandaard, zichtbaar 1e foto heeft mij snel doen besluiten : dit wordt niet de mijne.
Verder nog wat meer klein kraswerk op uitlaat/voetsteun/tank etc.
*******
Ik zeg niet dat het een barrel is! Maar als je 100+km moet rijden dan wil je dit van te voren weten denk ik.
*******
 
Kleine waarschuwing :
op MP staat een zwarte SF 848 met lichte valschade.
Nu is deze term vrij invulbaar maar ik heb de fiets live gezien en constateerde dat er oa een dichtgelast gat in het carter zit.(rechter zijde)
Samen met een lambda sensor op de verkeerde plek op een wederom gelast stuk uitlaatbocht , vlak bij de zijstandaard, zichtbaar 1e foto heeft mij snel doen besluiten : dit wordt niet de mijne.
Verder nog wat meer klein kraswerk op uitlaat/voetsteun/tank etc.
*******
Ik zeg niet dat het een barrel is! Maar als je 100+km moet rijden dan wil je dit van te voren weten denk ik.
*******

Welke advertentie is dit precies want ik wil niet ook een paar honderd km rijden en en daar achter komen?
 
Na het avondeten de eerste kilometers van het nieuwe seizoen gemaakt. Man man wat krijg ik toch altijd een warm gevoel van binnen van de SF. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan