Zojuist voor het eerst (vanwege drukte) een blokje om geweest met mijn SF848. Ik heb hem medio juli gekocht bij een particulier. Hij had net een afleverbeurt gehad toen ik hem overnam (dealer, factuur aanwezig).
Wat blijkt nu, de motor loopt heel er bokkig onderin en lijkt wel lucht te kort te hebben. Ook gaan vanaf 2500rpm de buitenste shift indicators aan en soms begint de middelste al bij 6000rpm te knipperen. Boven de 6000rpm loopt hij wel oké, maar branden nog steeds de buitenste shift indicators, ook bij constante snelheid. Dit was bij de testrit niet het geval. Het enige wat er veranderd is, is dat ik de db killers er in heb gedaan. Ook heeft hij ongeveer 1,5 maand stilgestaan.
Wat kan het zijn? Alle tips zijn welkom. Overigens accelereerde hij prima door tot 130+.
Groetjes!
Wat blijkt nu, de motor loopt heel er bokkig onderin en lijkt wel lucht te kort te hebben. Ook gaan vanaf 2500rpm de buitenste shift indicators aan en soms begint de middelste al bij 6000rpm te knipperen. Boven de 6000rpm loopt hij wel oké, maar branden nog steeds de buitenste shift indicators, ook bij constante snelheid. Dit was bij de testrit niet het geval. Het enige wat er veranderd is, is dat ik de db killers er in heb gedaan. Ook heeft hij ongeveer 1,5 maand stilgestaan.
Wat kan het zijn? Alle tips zijn welkom. Overigens accelereerde hij prima door tot 130+.
Groetjes!