Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Ik heb zijn voorganger in R versie gehad en die zat best comfortabel,op de 1 of andere manier
hebben ze dat bij jou model weten te verpesten,en dan met name door de tankvorm,blijkbaar was
het uiterlijk belangrijker.Baal er overigens nog steeds van dat ik die van mij toen verkocht heb,heel lage km stand en
was in nieuwstaat,die vind je nu niet meer,maar ja meneer moest zo nodig weer eens wat anders|(:)

Ah ja die Mille R is ook geweldig! Zelf ook een Mille gehad. Het zijn vooral de stepjes die heel hoog zitten wat het wat extremer maakt. Zeker als je 1,90m bent. Overigens goed mee te rijden verder hoor, maar pak hem ook veel met woon werk en dan is het niet altijd even relaxt.

Ik ken dat gevoel dat je een bike ooit hebt weggedaan die je eigenlijk had willen houden. Zal bij mijn Appie niet anders zijn mocht er een vervanger komen 😬
 
Hier ook overgestapt van appie naar een SF.
Wel wat sterker als de appie en lekker bruut, ga je leuk vinden.
Mijn 1098 in S uitvoering titanium uit 2013 mag weg voor een goed bod.
Ik wil overstappen naar iets met meer knieruimte, last van mijn knie na een fiets ongelukje.
 
Hier ook overgestapt van appie naar een SF.
Wel wat sterker als de appie en lekker bruut, ga je leuk vinden.
Mijn 1098 in S uitvoering titanium uit 2013 mag weg voor een goed bod.
Ik wil overstappen naar iets met meer knieruimte, last van mijn knie na een fiets ongelukje.

O! Balen man. Klinkt wel interessant. Kun je me anders een PM sturen met wat info, foto’s en aan wat voor prijs je denkt?
 
Vanmiddag bij de ktm opstaptarief op de superduke R en GT gereden .
Leuk voor je zeg je dan :)
Maar vond de GT helemaal niet fijn zitten en rijden, die dikke 23 liter tank zit precies waar ik mijn benen wil hebben.
De R was wel een fijn ding maar hij deed me erg denken aan ...ja , mijn eigen SFS,
Qua power en beleving.
Hij stuurde wat lichter maar klonk weer veel minder. Op slechtere weg was de vering ook minder als mijn goude pootjes van de SFS.
 
Vanmiddag bij de ktm opstaptarief op de superduke R en GT gereden .
Leuk voor je zeg je dan :)
Maar vond de GT helemaal niet fijn zitten en rijden, die dikke 23 liter tank zit precies waar ik mijn benen wil hebben.
De R was wel een fijn ding maar hij deed me erg denken aan ...ja , mijn eigen SFS,
Qua power en beleving.
Hij stuurde wat lichter maar klonk weer veel minder. Op slechtere weg was de vering ook minder als mijn goude pootjes van de SFS.
Weer een ervaring rijker moet je maar denken,wat geluid betreft verslaat niets een Ducati.
Net zoals niets beter is dan öhlins.
:N 8-)
 
Deze komt jullie wellicht bekend voor...
Ik heb de bike van Falcuono gekocht 8-)

Direct oliebeurtje gegeven en de balhoofdlagers vervangen.
Binnenkort ook de riemen ff doen en dan is hij helemaal klaar om mee te gaan spelen :]

48054042172_ee89e8f86b_h.jpg
 
Mooie foto, blijft een hele gave.
Moet mijn fotooke links hier vervangen zie ik. :)
 
Ik denk dat je gaat schrikken van de prijs,een gokje,rond de 30000,-

Ze gaan denk ik net boven een nieuwe Appie V4 1100 Factory zitten aangezien dat nu de beste motor in high performance naked land is.
Puur omdat ze het kunnen maken om hem duurder te maken omdat een Duc is. 30k zouden ze zich mee uit de markt prijzen.
 
We zullen z
Ze gaan denk ik net boven een nieuwe Appie V4 1100 Factory zitten aangezien dat nu de beste motor in high performance naked land is.
Puur omdat ze het kunnen maken om hem duurder te maken omdat een Duc is. 30k zouden ze zich mee uit de markt prijzen.
We gaan het zien
;)
 
Ze gaan denk ik net boven een nieuwe Appie V4 1100 Factory zitten aangezien dat nu de beste motor in high performance naked land is.
Puur omdat ze het kunnen maken om hem duurder te maken omdat een Duc is. 30k zouden ze zich mee uit de markt prijzen.

Gokje: de niet-S rond de €22k en de S rond de €28k-€30k
 
Goedenavond! Ik had een vraagje: verwachten jullie dat Ducati uiteindelijk weer terug zal komen met de SF lijn? Aangezien de v4 nu gelanceerd gaat worden, vroeg ik mij af of dat weer het begin zal zijn van de streetfighter lijn.
 
Goedenavond! Ik had een vraagje: verwachten jullie dat Ducati uiteindelijk weer terug zal komen met de SF lijn? Aangezien de v4 nu gelanceerd gaat worden, vroeg ik mij af of dat weer het begin zal zijn van de streetfighter lijn.
Waarschijnlijk niet,de Ducati baas heeft gezegd dat het V4 blok produceren voor kleinere versies te duur kost.
 
Hoi, ik weet dat dit niet de juiste plek is maar in gezocht lukt het niet zo.
Heeft iemand een uitlaatsteun liggen met het passagiers stepje rechts?
Reactie aub via pb.
Gr, Wim
 
Terug
Bovenaan Onderaan