Ducati Streetfighter 848

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToniS

MF veteraan
20 apr 2008
2.756
3
Zwolle


Ducati Streetfighter 848​


Een nieuwe topic voor iedereen die nu ongeduldig zit te wachten op zijn/haar nieuwe SF848


Ducati-Streetfighter-848-10.jpg




Mijn dealer is nogal vaag over de leverdatum. Bij de koop sprak hij nog over 2 weken, van de week had hij het over 5 weken :-(

Wanneer word jouw SF848 geleverd?

Hou ons op de hoogte. Wie is de eerste !!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de mijne inmiddels een maandje en al 500 km ingereden, nog 500 te gaan en dan op de testbank, ben benieuwd.
 
De mijne pik ik over 2 weken op.
Hij staat nu op voorraad bij m'n dealer.


full
 
Laatst bewerkt:
Heeeuuujj mensen,

ook maar ff hier melden ;) . Zoals jullie weten afgelopen donderdag de sf in het rood besteld en waarschijnlijk krijg ik hem aan het eind van april.
Hij wordt namelijk iets verlaagd, middels een verstelbaar stangetje. Is mij net een paar cm te groot. Ik lijk wel een ballerina als ik stil sta, op mijn tenen leunen vind ik geen probleem, maar echt op bij wijze van teennagels, is geen pretje.

Heb gelukkig nog allerlei accessoires van Rizoma op mijn monster, die kan ik mooi overzetten, nu alleen nog een paar dempertjes en kijken hoe ik/wij die tuberware deksel van achteren eraf krijg, hihi. Wat dat betreft kan ik niet wachten, gelijk ermee aan de gang 8-)
 
Mijn dealer is nogal vaag over de leverdatum. Bij de koop sprak hij nog over 2 weken, van de week had hij het over 5 weken :-(

Waar heb jij jouw sf gekocht dan?? Ik ga namelijk de laatste jaren altijd naar StarTwin. Trouwens grappig een een mede blauwvinger!! Dat had ik nog niet door....;)

En van Italianen kun je niet altijd van op aan, zijn niet zo punctueel als de Jappen. Ik vond het namelijk al wel snel (de mijne dan hè), dus bij mij is het zo, eerst zien dan geloven. Zo stond ik ook tegenover de leverdatum van de monster
 
Hoi Liekie,

Ik heb m bij motoport Assen gekocht. Heb gelijk ruitje en kort kenteken houder bij besteld. Ik kon gebruik maken van de actie van ducati, 350,- gratis accessoires.

Nu maar hopen dat ie snel komt. Heb vandaag nog even op m'n rode monster gereden, maar de liefde is over helaas. Er is een nieuwe Italiaanse dame in m'n leven en ze heet SF848
 
Laatst bewerkt:
Spiegels gaan er ook af, moet nog mooie uitzoeken.

Qua spiegels vind ik Rizoma en Barracuda wel erg mooi en tevens strak.

full




Maar je kunt ook bij B-merken kijken bij bv Kalsbeek. Die had ik op mijn eerste motor en waren gewoon goed.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ken ze maar vind de bar end spiegels niet mooi. Misschien de aluminium van DP.
 
Laatst bewerkt:
Wat doen jullie met de "hugger" ik vind 'm te groot. Inkorten of vervangen?
 
Die spiegels heb ik ook en gekocht bij www.cyccon.com
Het zijn spiegels als van Ducati performance maar voor de helft van de prijs.

Enne je ziet er ook nog wat behalve je bovenarmen haha

Ik kan ze niet vinden op de site. Heb je en link?
 
Ik bedoel het zwarte spatbord net boven de achterband.

Jaah verschrikkelijk of niet dan :r En dan moet er ook nog een grote gele plaat op. Nederlanders :N
Heb dat grote plastic bord van monster er ook gelijk afgehaald, ga dat ook met deze doen. Ik zag op ebay vervangings houdertjes voor 100 euro. Maar wil hem even in het echt bekijken of er niet een universeel ding op kan, dat scheelt namelijk aanzienlijk. Maar er gewoon af halen dus, hou je hem mooi orgineel, je weet maar nooit.
 
ga naar www.cyccon.com tabblad news daar zie je de viper spiegels.
Stuur een mail naar cyccon en je krijgt reactie van fred.
dan weet je of die spiegel op voorraad ligt en wat de prijs is.
Als je lid bent van de ducati club krijg je nog eens 10 % korting als je die spiegels bv ophaalt bij Marco Moto.

krijg even niet de foto geupload zal wel iets niet goed doen.

succes

Fons
 
Jaah verschrikkelijk of niet dan :r En dan moet er ook nog een grote gele plaat op. Nederlanders :N
Heb dat grote plastic bord van monster er ook gelijk afgehaald, ga dat ook met deze doen. Ik zag op ebay vervangings houdertjes voor 100 euro. Maar wil hem even in het echt bekijken of er niet een universeel ding op kan, dat scheelt namelijk aanzienlijk. Maar er gewoon af halen dus, hou je hem mooi orgineel, je weet maar nooit.


Dat bedoel ik ook niet.......het spatbord wat een paar centimeter boven de achterband hangt....

full
 
Laatst bewerkt:
Dit bedoel ik ook niet.......het spatbord wat een paar centimeter boven de achterband hangt....[afbeelding]


Ooh wat stom ik lees het nu :/

Tjah wat wil jij ermee???
Ze worden in gekort, maar er zijn ook kleine huggers te koop van carbon.

Of je kijkt of iemand zijn orginele hugger te koop heeft aangeboden op MP en dan probeer je eerst die in te korten en dan kun je kijken of het wat is ;)

Succes!
 
Ja grappig maar het stoort me helemaal niet zo'n hugger... Die taartschep weer wel, dat vind ik een oerlelijk ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan