Ducati Streetfighter 848

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey

kan ik je leveren eventueel nieuw , indien intresse stuur maar even een mailtje naar grdesign at telenet.be


Nieuw bestel ik het liefst bij Bolski, daar heb ik goede ervaring mee, maar ik begrijp dat je er nog 1 tweede hands hebt liggen o.i.d?
 
Hallo allemaal, rij op dit moment een mooie triumph daytona R maar ik mis mijn ducati toch wel een beetje :( ik kijk op het moment naar een Streetfighter 848, zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten? Naast de gebruikelijke dingen als ketting/tandwiel/banden?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, rij op dit moment een mooie triumph daytona R maar ik mis mijn ducati toch wel een beetje :( ik kijk op het moment naar een Streetfighter 848, zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten? Naast de gebruikelijke dingen als ketting/tandwiel/banden?

Kromme remschijven, balhoofd en radiator ff checken.
Vast nog van alles
 
Heeft iemand van hier toevallig zijn streetfighter bij biggelaar staan voor een carbon upgrade en nieuw blok?

Zag vandaag een 848 daar staan dus vandaar de vraag :P

Mvg.

Kevin
 
Dat was een leuke proefrit, en wat een geluid zelfs mét DB-Killers.
Wat wel handig is om te bedenken van een soepele 3 cilinder naar een 2 is om niet naar de eerste versnelling terug te schakelen als je 50 rijdt en dan de koppeling zo op laten komen, dat voelde ik nog wel even :')

Ik vond de motor verrassend stabiel op de snelweg en goed te doen met 140+ km/h dus moet geen probleem zijn om met een naked naar duitsland of verder te rijden. Hier was ik van te voren wel een beetje sceptisch over, maar dit viel dus mee. Verder gewoon een hele leuke motor, even wennen van de supersport af (vooral ook de erg zware koppeling!) maar uiteindelijk wel vrienden met de motor geworden.

Nu nog even nadenken of ik ook daadwerkelijk ga inruilen..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan