Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Goede smaakTopic speciaal voor de Ducati Streetfighter V2 en V4
deze staat in bestelling, wordt ergens begin 2022 geleverdben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet
Bekijk bijlage 1697132
Hier hetzelfde. Zal in januari ergens worden geproduceerd en half februari zal hij wel bij de dealer staan. Kannie wachten.Topic speciaal voor de Ducati Streetfighter V2 en V4
deze staat in bestelling, wordt ergens begin 2022 geleverdben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet
Bekijk bijlage 1697132Bekijk bijlage 1697240Bekijk bijlage 1697241
Waar heb je hem besteld?Hier hetzelfde. Zal in januari ergens worden geproduceerd en half februari zal hij wel bij de dealer staan. Kannie wachten.
Bij Goedhart staan er 2 in bestellingHier hetzelfde. Zal in januari ergens worden geproduceerd en half februari zal hij wel bij de dealer staan. Kannie wachten.
Tja er zullen niet veel zo gelukkig zijn dat ze zo,n motor kunnen kopen,dus echt druk zal het nietDit is veel beter zoNu hopen dat er wat meer leven in het topic zit
![]()
Overloper....... bahTopic speciaal voor de Ducati Streetfighter V2 en V4
Bekijk bijlage 1697132Bekijk bijlage 1697240Bekijk bijlage 1697241
Kwestie van tijd… zie ik jou misschien hier ook.Overloper....... bah
Denk het niet...... m'n maat is óók overgelopen.Kwestie van tijd… zie ik jou misschien hier ook.
Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen
Ach ik moet telkens weer een pomp opzoeken vanwege de grote cilinderinhoud,is niet belangrijk,het gaatDenk het niet...... m'n maat is óók overgelopen.
Telkens weer een pomp opzoeken vanwege de kleine tankinhoud...
Hoeveel rij je dan op een tank, bij wat voor rijstijl?Ach ik moet telkens weer een pomp opzoeken vanwege de grote cilinderinhoud,is niet belangrijk,het gaat
om het plezier wat je heb tussen de tankbeurten in![]()
![]()
![]()
Gemiddeld 1 op 14 en een 24 litertank ,normale rijstijl,ga ik hard rijden slurpt de motor er veel meer doorheen.Hoeveel rij je dan op een tank, bij wat voor rijstijl?
Je SP zal bij 155 km een seintje geven, datie dorst heeft.Hoeveel rij je dan op een tank, bij wat voor rijstijl?
Over welke motorfiets heb jij het , nou ?Gemiddeld 1 op 14 en een 24 litertank ,normale rijstijl,ga ik hard rijden slurpt de motor er veel meer doorheen.
GL1500Over welke motorfiets heb jij het , nou ?
Oke....... duidelijkGL1500,heb zelf wel een SF gehad,moet zeggen dat deze best zuinig was,maar was een 848.
M'n maatje heeft interesse in een zelfbouw uitlaat systeem voor z'n SDR... heb je wat foto's ?Kwestie van tijd… zie ik jou misschien hier ook.
Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen
Sdr gen 3M'n maatje heeft interesse in een zelfbouw uitlaat systeem voor z'n SDR... heb je wat foto's ?
Dat is wel vrij snel dat je weer moet tankenJe SP zal bij 155 km een seintje geven, datie dorst heeft.
JawelSdr gen 3