Ducati Streetfighter V2 en V4 topic

Meestal zijn er een hoop besproken door dealers die ze gewoon verkopen
En dan nog een aantal in de vrije verkoop en het zou kunnen dat die er niet meer komen
Die man van de advertentie zal gedacht hebben misschien kan ik er een slaatje uit slaan door hem met winst te verkopen aan iemand die hem snel wil
 
Ik weet dat mijn dealer er sowieso al 6 had besteld. Die van mij was 6 Januari geleverd aan hun en de volgende 5 stuks komen er nu aan Maart / April.

Mei is al bijna!
 
Ik weet dat mijn dealer er sowieso al 6 had besteld. Die van mij was 6 Januari geleverd aan hun en de volgende 5 stuks komen er nu aan Maart / April.

Mei is al bijna!
Dat is mooi nieuws want jou SF V2 komt toch bij Goedhart vandaan? Die van mij staat daar namelijk in bestelling, als het eerder wordt dan mei is dat heel niet erg 😁
 
Yes, moet wel melden dat Maart/April een tijd geleden tegen mij is verteld is toen waren er pas 3 verkocht. Dus ik ben bang dat die Maart/April dan mogelijk Mei is geworden. Wanneer heb jij hem besteld?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wat vreemd vind is dat er vwb inrijden twee kilometerstanden (tot 1.000km en tussen 1.000 en 2.500km) worden genoemd maar vervolgens alleen beschreven staat wat je zou moeten doen (volgens Ducati) tot 1.000km.

Wellicht is die 2500km gewoon een extra oliewissel.
 
Op mijn dash geeft die aan bij de 1000km oliewissel en niks gehoord over iets bij 2500 misschien dat die 1000 beurt uitgevoerd moet worden tussen de 1000 en 2500 i.v.m. garantie?! Onderstaand wat mijn ducati account zegt.

thumbnail_image0.png
 
Laatst bewerkt:
Ook wel apart dat de app zegt 24000km valve check en de motor zelf op de dash 30000km.
De rest van de documentatie zegt 24000 dus laten wij dat maar aanhouden.
:+

@ducatilex
En dan heb ik nog 140km bonus erbij gekregen poor me.
Misschien vanmiddag nog een flink stuk rijden mag het maar snel weer 16 graden zijn en kan ik hem inplannen.
 
Laatst bewerkt:
Ook wel apart dat de app zegt 24000km valve check en de motor zelf op de dash 30000km.
De rest van de documentatie zegt 24000 dus laten wij dat maar aanhouden.
:+

@ducatilex
En dan heb ik nog 140km bonus erbij gekregen poor me.
Misschien vanmiddag nog een flink stuk rijden mag het maar snel weer 16 graden zijn en kan ik hem inplannen.

Nou deze week kun je heerlijk rijden, het wordt echt top weer hele week.
Gewoon dagje naar de Eifel op en neer, zet je er zo 700km bij 😋
 
Nou deze week kun je heerlijk rijden, het wordt echt top weer hele week.
Gewoon dagje naar de Eifel op en neer, zet je er zo 700km bij 😋
Vandaag weer even 200km erbij gezet aan mooie weggetjes door de tomtom op slingerstand te zetten.
Wel een houten reet :)

Geen soft limiter hier.
Vandaag nog iemand een demo gegeven van het mooie geluid na een lange rit. Twijfelde eerst heel erg over een andere uitlaat maar vind het standaard geluid steeds mooier alleen jammer dat de klep de hele tijd open en dicht gaat. Dat gaat wel een beetje irriteren.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer even 200km erbij gezet aan mooie weggetjes door de tomtom op slingerstand te zetten.
Wel een houten reet :)

Geen soft limiter hier.
Vandaag nog iemand een demo gegeven van het mooie geluid na een lange rit. Twijfelde eerst heel erg over een andere uitlaat maar vind het standaard geluid steeds mooier alleen jammer dat de klep de hele tijd open en dicht gaat. Dat gaat wel een beetje irriteren.
De Duc komt door die klep wel door de geluidskeuring 😎
Die klep gaat toch in een beperkt toerentalgebied dicht? Dan is de oplossing heel eenvoudig……gaaaaaaaazzzzzzzz
 
Door het toerengebied heen gaat die vaker open en dicht. Wel het idee dat het vanaf de 6000 rpm gewoon altijd open staat. Maargoed ik ben aan het inrijden dus kom niet zo vaak hoger dan dat.

Het is voornamelijk rond de 50 waar die steeds open en dicht gaat. Bijv. tm 47 open 47 tm 56 dicht en dan weer open. Daar vind ik het nogal irritant want wil met mooi geluid rijden en merk dat ik steeds om die reden weer harder of zachter ga rijden :+

Je hoort het heel goed van mooi donker geluid weer naar pizzabrommer en weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Door het toerengebied heen gaat die vaker open en dicht. Wel het idee dat het vanaf de 6000 rpm gewoon altijd open staat. Maargoed ik ben aan het inrijden dus kom niet zo vaak hoger dan dat.

Het is voornamelijk rond de 50 waar die steeds open en dicht gaat. Bijv. tm 47 open 47 tm 56 dicht en dan weer open. Daar vind ik het nogal irritant want wil met mooi geluid rijden en merk dat ik steeds om die reden weer harder of zachter ga rijden :+

Je hoort het heel goed van mooi donker geluid weer naar pizzabrommer en weer terug.
Daar zou iets aan te doen moeten zijn omdat het race uitlaat systeem die klep niet heeft
Mijn monster heeft die klep ook niet meer ( en ook geen cat trouwens ) en daar lichten ook geen lampjes op het scherm op
 
Daar zou iets aan te doen moeten zijn omdat het race uitlaat systeem die klep niet heeft
Mijn monster heeft die klep ook niet meer ( en ook geen cat trouwens ) en daar lichten ook geen lampjes op het scherm


Kabel los kan ook zolang er maar geen lampje gaat knipperen. Lees wel veel dat ze snel vast komen te zitten als je hem daarna wel in gebruik wil nemen. Zorg voor later 😂

Ik ga er is over nadenken maybe hebben de monteurs zelf ook nog een goed idee.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt akra op de sfv2 ook niet.. Heb je de uitlaat er zelf op gezet? of is het mogelijk dat de dealer een andere mapping hiervoor op de motor heeft moeten zetten om dit te voorkomen?

Kabel los kan ook zolang er maar geen lampje gaat knipperen. Lees wel veel dat ze snel vast komen te zitten als je hem daarna wel in gebruik wil nemen. Zorg voor later 😂

Ik ga er is over nadenken maybe hebben de monteurs zelf ook nog een goed idee.
Nee dealer gedaan , er zit ook een andere map op , een stuk of 5 pk’s en wat koppel
Dat zal ook wel moeten met de V2 als de kat er uit gaat
 
Nee dealer gedaan , er zit ook een andere map op , een stuk of 5 pk’s en wat koppel
Dat zal ook wel moeten met de V2 als de kat er uit gaat
Als de cat eraf gaat is het inderdaad een goed idee om een aangepaste map op je motor te zetten, de fuel/air ratio zal er flink van opknappen. Zal vast lekker klinken 👍🏼
Persoonlijk laat ik klep en cat toch maar op de SF zitten, geen zin in mogelijk gezeur over uitlaatgeluid in Duitsland / Oostenrijk enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan