Ducati Streetfighter V2 en V4 topic

Iemand van jullie, ervaring met carbon wielen ? Zoja....... banden wisselen, hoe doe je dat zonder de wielen te beschadigen ?
Bij een garage waar ik regelmatig koffie ga drinken hebben ze een paar Harley’s met Carbon wielen en we hadden het er gisteren nog over dat ze best erg sterk waren
Want die opgevoerde harley’s slopen alles met dat koppel
De ene had in 1000 km een Carbon tandwiel helemaal versleten
Maar om op jouw vraag terug te komen , heel voorzichtig maar er lijkt me geen verschil in met het behandelen van een paar andere dure wielen
 
Iemand van jullie, ervaring met carbon wielen ? Zoja....... banden wisselen, hoe doe je dat zonder de wielen te beschadigen ?
Ik heb zelf de banden van m,n carbon wielen gemonteerd,is niet anders dan gewone wielen gewoon zorgen dat
de juiste afstand van de velgrand word gehouden met een goed bandenapparaat,maar als je iemand treft die niet goed weet
hoe banden te wisselen op de juiste manier of niet oplet dan kan de boel beschadigen ,maar dat kan met gewone velgen ook.
Ook doe ik het daarom zelf,tenminste niemand om de schuld te geven dan mezelf mocht het mis gaan.8)7 :Y
 
Hoewel niet verwacht, ook al waren er enkele geruchten, geen SF-V2S, maar 3 nieuwe (V4, V4S en de SP2) modellen.
Wat vinden we ervan? Persoonlijk vind ik de grijze versie van de V4S erg goed gelukt.
6A8A9C8C-5D67-4A0B-9FA3-B9FFA443FEA3.jpeg
 
Ik vindt ze weer erg mooi, maar vond de mat zwarte mooier dan de nieuwe zwart / grijs. De V4 serie heeft een relatief kleine update gehad die wel te verwachten was. Nieuwe tank van de 2022 Panigale met aanverwante panelen en wat andere bestickering. Op het dash een wat andere lay-out bij sommige rij-modi en de Wet instelling. Geen reden om in te gaan ruilen op dit moment.
 
Ik vindt ze weer erg mooi, maar vond de mat zwarte mooier dan de nieuwe zwart / grijs. De V4 serie heeft een relatief kleine update gehad die wel te verwachten was. Nieuwe tank van de 2022 Panigale met aanverwante panelen en wat andere bestickering. Op het dash een wat andere lay-out bij sommige rij-modi en de Wet instelling. Geen reden om in te gaan ruilen op dit moment.
Voor mij wel een reden.
Ik ruil m'n SDR in voor de zwart/ grijze SF.
Vroeger een Pantha en een F1 gereden...... terug naar de Duc
 
Voor mij wel een reden.
Ik ruil m'n SDR in voor de zwart/ grijze SF.
Vroeger een Pantha en een F1 gereden...... terug naar de Duc
Dat kan ik begrijpen als je van een SDR afkomt. Maar ik heb al een SF uit 2022, dus ik hoef niet zo nodig…
 
Neen, ik vond die spuuglelijk destijds.

Misschien vind ik binnen 10 jaar de SF ook best ok.
 
Een panigale, een supersport, een vorige versie streetfighter, een 1098, heel veel eigenlijk.

De nieuwe SF is bruut, maar niet mooi.

Ik ben het wel met je eens. Hij is mooi en bruut, maar ook wel een beetje overkill qua design.
De SF V2 daarintegen oogt een stuk cleaner en meer in balans.

En ja; de OG blijft toch het dikst als je het mij vraag.. (al ben ik natuurlijk nogal bevooroordeeld :+)

52263340172_3f0fe1141a_b.jpg
 
Hi ducatisti 😎 hier nog een SF V2. Lekker aan het inrijden (nou ja, nog lekkerder als dat achter de rug is natuurlijk 😂)
Geweldig apparaat 🥳
 
Aloha, heb hier nog een 2-tal carbon delen voor een SF V2..ik weet het is hier geen marktplaats maar ik dacht ik meld het even..scheelt een boel toestanden als iemand toevallig dezelfde carbon obsessie heeft als ik☺️
Het gaat om een frame-protector en een protector op het blok waterpomp kant die overigens ook bedekt is met fraai carbon.
 
Valt me op dat er weinig opties (lijken te) zijn aan uitlaten. Iemand goede tips voor de SF V2?
 
Valt me op dat er weinig opties (lijken te) zijn aan uitlaten. Iemand goede tips voor de SF V2?
Heeft bij de nieuwe monster ook meer dan een jaar geduurd voordat er een heleboel opties kwamen
Wel allemaal met E keur en dus niet meer geluid en meestal zeker niet meer vermogen
 
  • Leuk
Waarderingen: Mr.T
Terug
Bovenaan Onderaan