MacJunk
MF veteraan
- 5 jul 2016
- 1.563
- 613
Stil… Tja, het wordt kouder…Stil hier .
Heb alvast het nodige carbon besteld en van een maatje zijn D P zadel overgenomen.
laat het voorjaar maar snel komen.
Stil… Tja, het wordt kouder…Stil hier .
Heb alvast het nodige carbon besteld en van een maatje zijn D P zadel overgenomen.
laat het voorjaar maar snel komen.
Tijd om te pimpen dan.Stil… Tja, het wordt kouder…
Ik heb wel wat dingetjes liggen, maar het is een beetje lastig pimpen als hij onder zeil staat. Zodra het weer een beetje voorjaar wordt, en dat de temperatuur weer wat aangenamer is e.e.a. van CNC Racing monteren. En ik heb de DP by Rizoma rem- en koppelingspotjes besteld. Die zal ik dan wel binnen hebben denk ik…Tijd om te pimpen dan.
Moet er nu idd niet aan denken om even te rijden haha.Stil… Tja, het wordt kouder…
Inderdaad, motor staat geheel winterklaar in de garage te wachten op de warmere dagen volgend jaar 👍😎Moet er nu idd niet aan denken om even te rijden haha.
Kentekenplaat is kwestie van smaak. Ben zelf ook wel van die NRC look, maar ik heb (vrijwel) dezelfde voor een stuk goedkoper via Ali gekocht op mn V4s.Hi - overweeg een SF2 ipv mijn Superduke 1290R.
Imo eerst wat van de motor gedemonteerd moet worden is de taartschep.....
Beetje rondgekeken, als ik het goed zie, is de versie van NRC de meest cleane, de kleinste. Iemand hier bekend mee, is er een dealer, of wordt het dan importeren?
Deze versie heeft ook de knippers erg mooi verwerkt.
linkje
Ben normaliter niet zo'n fan van Ali spulletjes op de motor, zeker niet met een toch wel prijzige V4s. Maar maatje van me had er 1 gekocht en ik was verbaasd over de kwaliteit. Dus toen de gok maar genomen en zeker geen spijt van.Die is idd heel erg gaaf! Inmiddels is de vraag achterhaald. In die zin, wel een SF (Een V2 ipv V4s) gekocht, maar een waar al een korte tail Tiny op zit. Ondanks dat, toch die van Ali besteld, gewoon nieuwsgierig - look a like van NRC. Volgens anders, voor een tail Tiny kwaliteit genoeg. Gewoon proberen dus.
Geduld hebben en blijven uitkijken is de tip...Als iemand nog een gouden tip heeft...