Ducati Streetfighter V2 en V4 topic

Tijd om te pimpen dan.
Ik heb wel wat dingetjes liggen, maar het is een beetje lastig pimpen als hij onder zeil staat. Zodra het weer een beetje voorjaar wordt, en dat de temperatuur weer wat aangenamer is e.e.a. van CNC Racing monteren. En ik heb de DP by Rizoma rem- en koppelingspotjes besteld. Die zal ik dan wel binnen hebben denk ik…
 
Mijn motor is eigenlijk nooit winterklaar.
Staat hier geheel voorjaar/zomer/najaar klaar😉

Hoewel.........is eigenlijk meer de berijder😇
 
Hi - overweeg een SF V4s ipv mijn Superduke 1290R.

Imo eerst wat van de motor gedemonteerd moet worden is de taartschep.....


Beetje rondgekeken, als ik het goed zie, is de versie van NRC de meest cleane, de kleinste. Iemand hier bekend mee, is er een dealer, of wordt het dan importeren?
Deze versie heeft ook de knippers erg mooi verwerkt.

linkje
 
Laatst bewerkt:
Hi - overweeg een SF2 ipv mijn Superduke 1290R.

Imo eerst wat van de motor gedemonteerd moet worden is de taartschep.....


Beetje rondgekeken, als ik het goed zie, is de versie van NRC de meest cleane, de kleinste. Iemand hier bekend mee, is er een dealer, of wordt het dan importeren?
Deze versie heeft ook de knippers erg mooi verwerkt.

linkje
Kentekenplaat is kwestie van smaak. Ben zelf ook wel van die NRC look, maar ik heb (vrijwel) dezelfde voor een stuk goedkoper via Ali gekocht op mn V4s.

Een andere mooie is die van futurismoto vind ik.
 
Die is idd heel erg gaaf! Inmiddels is de vraag achterhaald. In die zin, wel een SF (Een V2 ipv V4s) gekocht, maar een waar al een korte tail Tiny op zit. Ondanks dat, toch die van Ali besteld, gewoon nieuwsgierig - look a like van NRC. Volgens anders, voor een tail Tiny kwaliteit genoeg. Gewoon proberen dus.
 
Die is idd heel erg gaaf! Inmiddels is de vraag achterhaald. In die zin, wel een SF (Een V2 ipv V4s) gekocht, maar een waar al een korte tail Tiny op zit. Ondanks dat, toch die van Ali besteld, gewoon nieuwsgierig - look a like van NRC. Volgens anders, voor een tail Tiny kwaliteit genoeg. Gewoon proberen dus.
Ben normaliter niet zo'n fan van Ali spulletjes op de motor, zeker niet met een toch wel prijzige V4s. Maar maatje van me had er 1 gekocht en ik was verbaasd over de kwaliteit. Dus toen de gok maar genomen en zeker geen spijt van.
 
Geen idee of ik hier in het juiste topic zit hoor, maar kon zo geen topic van de ‘oude’ streetfighters vinden. Ik heb dus een Streetfighter 848 gekocht en ben eigenlijk op zoek naar een seatcover, zoals op deze foto. Aangezien de motor al enige tijd uit productie is zal t lastig worden… op internet kan ik het ook zo snel niet vinden zonder dat ik op 1 of andere vage site in Maleisie uitkom… marktplaats ook niet, maar heb ook geen idee of er veel Streetfighters rondrijden en wat dus de kans is dat zoiets ooit aangeboden zal worden.
1 van jullie wellicht de gouden tip…?
 

Bijlagen

  • A79ABB0F-53F0-4590-893E-87BFA8B52ED9.jpeg
    A79ABB0F-53F0-4590-893E-87BFA8B52ED9.jpeg
    68,6 KB · Weergaven: 21
Ik heb ook geen Facebook, maar als ik op die foto van die Streetfighter op zijn pagina druk, zie ik volgens mij wat je zoekt. Maar succes !
 
De beste man heeft dus ook een 'winkeltje' op Marktplaats. Van de hele partij Streetfighter onderdelen is juist de monosent niet beschikbaar staat er... jammer! Ik ga dus nog even verder zoeken. Als iemand nog een gouden tip heeft...
 
Doe ik! Wat ik mij wel afvraag, hoe doen de verzekeraars en schadeherstellers dat als je schade hebt en er kappen o.i.d. nodig zijn van een motor die al een aantal jaar niet meer gemaakt wordt? Kunnen zij het nog wel ergens kopen of wordt je motor eerder total loss verklaard en kun je opzoek naar een nieuwe?
 
Ivm mn gezondheid toch maar een poging wagen mijn V4s te verkopen, beetje met pijn in mijn hart.
Bij serieuze interesse kan ik het uiteraard allemaal toelichten, maar ik voel me niet genoodzaakt dit hier allemaal openbaar te gooien.

Zowel hier op het Motor-Forum als op marktplaats te koop.
Zit niet veel op dit forum (sorry), dus bij interesse gelieve te reageren op mijn marktplaats advertentie of per mail naar koolraap1983@hotmail.com. Bvd.
 
Hele mooie fiets. Succes met de verkoop!
Tnx, ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.

Had 2 weken geleden iemand die 30k bood, maar ik was toen een weekje weg. Reageerde toen op hem dat ik het prettiger vind om naast de motor dit verder te gaan bespreken. Eenmaal thuis, paar dagen later, had die beste meneer helaas al een andere motor gekocht.

Begrijp dat het niet voor iedereen weggelegd is om toch zo'n zak geld neer te leggen, of dat men liever naar een dealer gaat. Maar wil het toch proberen via deze weg. Inruilen (en nog meer verlies nemen) kan altijd nog.
Seizoen begint net, levertijden nieuwe modellen kunnen soms nog wel eens wat langer duren. Dus wie weet is er iemand, je hebt er maar 1 nodig ;)
En anders kijk ik er met veel liefde naar, of rijd ik er nog korte stukjes op op de momenten dat ik kan.
 
Wil je dealer hem niet in consignatie voor je verkopen oid?
Zeker wil ie dat wel, maar dan rekent die 10% van de verkoop. Dan houd ik er onderaan de streep nog niet genoeg aan over (heb wel minimum bedrag in mn kop). Dus probeer het eerst zelf, voor nu financieel dan het beste. Mocht dat niet lukken is t verkopen via dealer idd ook een optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan