Ducati, stuk gaat ie?

Oke oke, maar toch nog even dit ;-))

1 - ik weet niet wat een revisie kost van een Yamaha, komt omdat dat niet zoveel gebeurd, is niet nodig.

2 - dat die onderdelen van een duc niet zoveel kosten is omdat als die onderdelen veel gebruikt worden, de prijs zakt.
laat maar zitten .ik stop met deze nutteloze discussie over en weer
we rijden allemaal motor en zijn allemaal blij dus ;) *D ;) *D
keep the smile up and teh trotthle open
greetzz redbull man
 
10.000 ballen voor mijn 98 r1 ,mijn klootten zijn nog meer waard.
Zeg er worden veel r1tjes bladetjes en dergelijke gejat,die handelwereld vertrouw ik niet altijd hoor(JOU WEL HOOR REDDBULL)en als men ze scherp anbied hapt men gauw denkt men. :j
Ook veel opgelapte schade's met een kromme vorken o.i.d komen in deze wereld van de handel veel voor,en dan voor weinig aanbieden.
Niet zo gek lang geleden een totalie losse(99) r1 bij ons weggekocht voor ........juist 10.000 hollandse ballen...pppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,waarom nou toch......................
(ben zelf werkzaam in een motorenshop)


Een motorfiets rijd zo goed als zijn berijder :] ,vorige maand op zolder reed een marchal mee op een fazer........hard.... dat deze oudere man ging :9~ .

Een duc 748/916 vind ik nog steeds een te gekke bike en afkraken zal ik hem zeker niet,iedere motor heeft zijn minpunten dus een r1 en een duc ook.
Redd bull is enorm merktrouw en dat kan je hem niet kwalijk nemen vind ik, hij is er zelf dealer van(hoezo fanaat).
Maar redd bull, ik heb nog steeds enorm lol in mijn r1 maar dat zou ik ook met een duc hebben hoor ;) ,ik kom nog wel langs bij je zet die duc van jou maar klaar voor effe proefrijden. :)

See you soon ;)
 
10.000 ballen voor mijn 98 r1 ,mijn klootten zijn nog meer waard.
Zeg er worden veel r1tjes bladetjes en dergelijke gejat,die handelwereld vertrouw ik niet altijd hoor(JOU WEL HOOR REDDBULL)en als men ze scherp anbied hapt men gauw denkt men. :j
Ook veel opgelapte schade's met een kromme vorken o.i.d komen in deze wereld van de handel veel voor,en dan voor weinig aanbieden.
Niet zo gek lang geleden een totalie losse(99) r1 bij ons weggekocht voor ........juist 10.000 hollandse ballen...pppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,waarom nou toch......................
(ben zelf werkzaam in een motorenshop)


Een motorfiets rijd zo goed als zijn berijder :] ,vorige maand op zolder reed een marchal mee op een fazer........hard.... dat deze oudere man ging :9~ .

Een duc 748/916 vind ik nog steeds een te gekke bike en afkraken zal ik hem zeker niet,iedere motor heeft zijn minpunten dus een r1 en een duc ook.
Redd bull is enorm merktrouw en dat kan je hem niet kwalijk nemen vind ik, hij is er zelf dealer van(hoezo fanaat).
Maar redd bull, ik heb nog steeds enorm lol in mijn r1 maar dat zou ik ook met een duc hebben hoor ;) ,ik kom nog wel langs bij je zet die duc van jou maar klaar voor effe proefrijden. :)

See you soon ;)
heb ook nooit gezegd dat ze voor die prijs de deur uit gaan ,meeste R1 rijders zijn beledigd als je zo`n bod doet (lees moet doen omdat je exclusief dealer bent) maar heb al wel gasten gehda met veel poen die in 1 jaar 11000 gulden afschrijven op een R1
voorbeeld : R1 van 98 nieuw 30.000 compleet met uitlaat ,wordt ingeruild voor 996 sps van 60.000 en man krijgt van mij 20.000 gulden (ik krijg van handel 19.000 ) inruil vind plaats in 99
gewoon een voorbeeld uit de handel ,en dan nog wat (kan het niet laten)
de persoon die het heeft over de slechte jappen van eind 70 begin 80
(wasn`t me) ik bedoel kijk eens naar wat er toen verkocht is aan 750 cb (motor van de eeuw) in hoeveelheid en kijk eens wat er nu nog rijdt
en leg dat eens naast de duc`s die in die jaren verkocht zijn en hoeveel er daar nog van rijden .
het is natuurlijk stom om te zeggen dat je meer van die honda`s ziet ,want dat is logisch er is toen 1 tegen 15 verkocht (1=duc 15=honda cb750)
en ik zeg niet dat jappen slecht zijn ,maar wel dat ze minder tot verbeelding spreken als b.v een duc ,aprillia,mv ,etc etc
en dan nog maar een keer over de superbike`s 2000 moest het jaar worden voor ducati maar door de chrash van foggy hadden ze geen waardig opvolger,alleen bayliss maar die kwam pas halverwege in beeld
als het puntje zelfs bij het paaltje moet komen, dan had haga wereld kampioen moeten worden want die had de meeste punten en meeste kans.
en waar blijft corser en edwards nu dan ?????????????????
nu zie je bostrom en bayliss aan kop (meestal dan ) en honda en aprillia spelen tweede viool
zelfs hodgson met zijn 2000 fabrieks duc (geen testa stretta) kan op top de honda 2001 spec volgen .
dus ga nu niet net doen alsof ducatoi het alleen te danken heeft aan meer cc .nogmaals verdiep je maar eens in de history van SBK en zie dat ducati al jaren de underdog blijft omdat de grote jappanse merken het niet kunnen winnen .
greetzz redbull man ,die het hier nu echt bij laat en ieder zijn eigen mening respecteerd ,maar het niet leuk vind als anderen hem betichten van leugens ,terwijl ik feiten aan haal ,je moet het lezen zoals het er staat (goed lezen)
kom anders maar eens praten op afslag de baars dan kunnen we gewoon gedachten wisselen zonder ons te hoeven verschuilen achter een scherm
(dit is positief bedoeld ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) *D *D *D *D *D *D
 
J.W wil van jou graag een R1 voor 10.000 dus regel dat effe voor die jongen...

Uhm ik vind het verder wel prima... Mijn feiten zijn blijkbaar geen feiten en omdat mijn feiten geen feiten zijn moet ik maar komen laten zien wat ik kan bij de Baars :? Ik volg je niet helemaal meer. Ik geloof best dat jij beter kan rijden dan ik, daar ging het helemaal niet om.
Jij beweerde dat Jappen allemaal kapot gereden werden door jou en dat ze dus eigelijk "slechter" waren dan Ducs. Ik beweer het tegenovergestelde. Op 1 punt geef ik je al steeds gelijk, maar dat lees je blijkbaar niet. Ducs zijn exclusiever en daardoor gewilder... Dat ze daardoor ook de tands des tijds beter doorstaan heeft volgens mij dus niks met de kwaliteit van de motor te maken. EN op 1 punt moet je me gelijk geven de kwaliteit van de eerste 916's was erg droevig. ( met name de afwerking.)

Effe nog 1 keer voor de duidelijkheid. Ik VIND de Yamaha R1 1 van de mooiste motoren ooit gemaakt. Ik VIND het ding beter klinken en fijner rijden dan een DUC. Ik DENK dus dat ik de motor heb waar ik het gelukkigst mee ben... :P

Ik vermoed dat jij dat allemaal van je Duc vind. ;)
 
ja toine kom naar de baars !:::----)))))))))))(toch eens wat video opnames maken van jou op de baars)
maar kijk uit voor dat diesel spoor!!!!!!!!
wist trouwens niet dat ze op zolder met diesels rond reden 8-)
jr
 
F@zertje:]F@zertje:[/url]
ja toine kom naar de baars !:::----)))))))))))(toch eens wat video opnames maken van jou op de baars)
maar kijk uit voor dat diesel spoor!!!!!!!!
wist trouwens niet dat ze op zolder met diesels rond reden 8-)
jr
honda diesles ;) ;) ;)
blijvenn lekken die krengen
 
J.W wil van jou graag een R1 voor 10.000 dus regel dat effe voor die jongen...

Uhm ik vind het verder wel prima... Mijn feiten zijn blijkbaar geen feiten en omdat mijn feiten geen feiten zijn moet ik maar komen laten zien wat ik kan bij de Baars :? Ik volg je niet helemaal meer. Ik geloof best dat jij beter kan rijden dan ik, daar ging het helemaal niet om.
Jij beweerde dat Jappen allemaal kapot gereden werden door jou en dat ze dus eigelijk "slechter" waren dan Ducs. Ik beweer het tegenovergestelde. Op 1 punt geef ik je al steeds gelijk, maar dat lees je blijkbaar niet. Ducs zijn exclusiever en daardoor gewilder... Dat ze daardoor ook de tands des tijds beter doorstaan heeft volgens mij dus niks met de kwaliteit van de motor te maken. EN op 1 punt moet je me gelijk geven de kwaliteit van de eerste 916's was erg droevig. ( met name de afwerking.)

Effe nog 1 keer voor de duidelijkheid. Ik VIND de Yamaha R1 1 van de mooiste motoren ooit gemaakt. Ik VIND het ding beter klinken en fijner rijden dan een DUC. Ik DENK dus dat ik de motor heb waar ik het gelukkigst mee ben... :P

Ik vermoed dat jij dat allemaal van je Duc vind. ;)
bedoel nier om te laten zien wie het beste is maar gewoon om eens te praten ,aangezien je in eindhoven zit is het redelijk dicht bij
en dat ik alle jappen kapot rijd ,zijn jou woorden
maar laat het hier maar gewoon bij
jij blij ik blij
greeeetzzz redbull man
 
En dan gaat men ook nog de gp's in,uiteraard met een (o.a ) italiaan als berijder(wie zal dat toch worden).
Tjonge tjonge tjonge,wat gaan die gp's mooi worden :)

Jongens nu ophouden hoor dit doet mij denken aan een ander forum waar iedereen het beter weet dan de ander :z
 
Op 2001-07-04 23:21, schreef HELLdesker:
J.W wil van jou graag een R1 voor 10.000 dus regel dat effe voor die jongen...

Effe nog 1 keer voor de duidelijkheid. Ik VIND de Yamaha R1 1 van de mooiste motoren ooit gemaakt. Ik VIND het ding beter klinken en fijner rijden dan een DUC. Ik DENK dus dat ik de motor heb waar ik het gelukkigst mee ben... :P

Ik vermoed dat jij dat allemaal van je Duc vind. ;)
bedoel niet om te laten zien wie het beste is maar gewoon om eens te praten ,aangezien je in Eindhoven zit is het redelijk dicht bij.
En dat ik alle jappen kapot rijd, zijn jou woorden.
Maar ik laat het hier maar gewoon bij.
jij blij, ik blij
greeeetzzz redbull man.

Da's goed, doen we. ;)

ennuh R1beest, tis idd GEEN GoT hier |(
 
Halloooo,
MAG IK OOK EVEN KLAGEN!
Maar dan over iets heel anders (mischien wel voor een ander topic)
IK wordt niet goed van al die "Quotes"
Als je nu gewoon een reactie geeft op een vorig berichtje, hoef je
dit toch niet elke keer weer terug op te rakelen???
Als het nu inderdaad een poos geleden is kun je het met een Quote
wel even terug halen, maar zoals het nu gaat lees ik de topic zo
ongeveer zes keer!
En ik geloof dat het bij deze topic toch wel een beetje te gek is??

ZO, DAT ben ik ook weer kwijt ;)
ik ben benieuwd
Groetjeszzzz.
 
Ach, Ducati's zijn best mooi. Ik heb diverse kennissen die er 1 of meerdere hebben, en je wilt echt niet weten wat zij per jaar aan onderhoud kwijt zijn.... Ze worden echt vertroeteld, maar toch regelmatig stuk. Welliswaar niet zo vaak stuk als Harley Trapsons, maar Ducati's zijn nog steeds niet goes genoeg. Positief (itilaans voorbeels ) is toch de Aprilia, die duidelijk degelijker zijn.

Voor wat de racerij betreft: Japnners zijn beter in 4 dan in 2 cylinders, like it or not. Daar ligt toch hun specialiteit als je het mij vraagt. Zodra de Superbike (2003) ook 1000 cc 4 cylinders mag bevatten, denk ik dat het beeld heel anders gaat worden.

Kijk maar naar de GP1 voorbereidingen: Aprilia gaat dan met een 3 cylinder komen zoals het er nu naar uitziet. Dat is ook logisch als je kijkt naar de optimale verbrandingskamer grootte: waarom hebben formule 1 auto's 10 cylinders bij 3000 cc inhoud ? Om die zelfde reden.

Wat niet wegneemt dat 2 cylinders (zeker in V vorm) wel (da's mijn mening) het lekkerst kunnen klinken..... Behalve helemaal bovenin toeren een 4 cylinder die dan weer lekker begint te huilen (zeker de Kawa's die daar ook om bekend staan)

Anyway: koop een motor die je mooi vind, lekker vind rijden en bij je vindt passen !! Heb er veel plezier mee, en heb veel plezier met elkaar om lekker te rijden.

Er wordt al genoeg 'geruzied', laten wij gewoon lekker plezier hebben !!
 
wel is het met een duc zo dat als er niet zorgvuldig onderhoud gepleegd wordt er meer kapot gaat als bij andere merken.
maar dat ligt niet aan het merk maar aan de dealer
greetzz redbull man
 
MAG IK OOK EVEN KLAGEN!

Nee, dat mag je niet.. die quotes staan tussen duidelijke lijnen zodat diegene die er geen boodschap aan heeft ze niet hoeft te lezen.. maar als je 20 topics probeert te volgen waar telkens weer nieuwe reacties op komen en jij dus de verhaallijn van een ander topic in je kop zit zijn quotes onontbeerlijk.
gewoon QUOTEN dus!
Wel de onnodige rommel eruit snoeien.
 
wanneer komt Ducatie met een nieuw modelletje :? Als ik hem nu naast een Aprilia zie staan ziet het er toch een beetje gedateerd uit ;)
Zag laats schetsen in 1 of ander blad van de toekomstige looks, zag er super uit. Wanneer komt tie (Redbullie?). ;)
 
ik vind de duc's nog wel bij de mooiste motoren die er rond rijden horen (ik vind het de mooiste!!!), het wordt ook niet makkelijk om het model te overtreffen/evenaren denk ik maar ze hebben tijd genoeg gehad om er wat moois van te maken en ik ben ook wel heeel erg benieuwd.
 
wanneer komt Ducatie met een nieuw modelletje :? Als ik hem nu naast een Aprilia zie staan ziet het er toch een beetje gedateerd uit ;)
Zag laats schetsen in 1 of ander blad van de toekomstige looks, zag er super uit. Wanneer komt tie (Redbullie?). ;)
helaas is er nog niets bekend over nieuwe modellen ,
zolang de 996 nog zo populair is qua model zal er geen vervanger komen.
weet wel zeker dat er hard gewerkt wordt om een nieuw model te ontwerpen voor de volgende generatie .en aan de andere kant het siert een merk wel dat het model zo lang loopt ,anders krijg je van die jappanse praktijken
elk jaar ander kleurtje en eenpaar andere kleine veranderingen waardoor
je het verschil aan moet duiden ;) ;) ;)
b.v aprillia heeft al drie andere rsv mille`s gehad sinds introductie
maar als ik iets definitief weet zal ik het meteen melden ,tot die tijd zullen we moeten genieten van de tijdloze 916/996 look
bstaat nu al 8 seizoenen in ongewijzigde versie qua model ,onder die huid is er al veel veranderd.
greeetzz redbull man
 
zullen die prijzen van de 916-achtige extreem gaan dalen bij een nieuwe telg? :9


dan komt er misschien 748 voor de cat...
 
zullen die prijzen van de 916-achtige extreem gaan dalen bij een nieuwe telg? :9


dan komt er misschien 748 voor de cat...
Dan wil ik jou catje wel hebben, volgend jaar bijvoorbeeld. :)

Wat moet hij dan nog ongeveer kosten?
 
Kweenie, maar een oude Duc wordt eerder gekocht als 'projectje', een oude (lawezegge) CB750 als pekelfiets. De CB is dus om te rijden hebben, de Duc voor 'erbij'...

Dit zegt in feite dat de CB de betere fiets is. Niet per definitie beter om te rijden, maar wel in kwaliteit.

[ Dit Bericht is bewerkt door: ijdod op 2001-07-20 16:16 ]
 
Kweenie, maar een oude Duc wordt eerder gekocht als 'projectje', een oude (lawezegge) CB750 als pekelfiets. De CB is dus om te rijden hebben, de Duc voor 'erbij'...

Dit zegt in feite dat de CB de betere fiets is. Niet per definitie beter om te rijden, maar wel in kwaliteit.

[ Dit Bericht is bewerkt door: ijdod op 2001-07-20 16:16 ]

das nie (helemaal) waar, ik denk eerder dat het de eigenaar niet zoveel uitmaakt als de CB even flink gaan roesten maar bij een prachtding als een DUC zou dat natuurlijk zonde zijn (no offence want er zijn natuurlijk ook genoeg prachtige CB's (heb zelf ook een CB))

EN met een oude 'verrotte' CB kun je nog een keertje onderuit schuiven zonder voor duizenden guldens schade hebben.

Maar een CB is mischien ook wel degelijker maar voor degenlijkheid koop je natuurlijk geen DUC, die koop je omdat het de mooiste machines zijn die er bestaan :}
 
Ik heb net mijn nieuwe M 900 S opgehaald en er is de eerste 120km niets kapot gegaan of ervan af gerammeld dus wat zeuren jullie nou
Het viel trouwens best mee voor het eerst sinds 18 jaar op een motor het is blijkbaar net iets als zwemmen
 
Terug
Bovenaan Onderaan