NTV Raymond
Rookie
Hey mensen,
Ik ben al langere tijd eens naar wat anders aan het kijken. Ik dacht dat ik het gevonden had, een Honda Hornet S moest het worden. Toen hoorde ik laatst nog eens een Ducati lopen (met droge koppeling, ratelratel) en daar kreeg ik echt de kouwe rillingen van. Gisteren even geweest proefzitten, en ondangs mijn lengte (1.65) zit ik daar helemaal niet verkeerd op.
Nu mijn vraag aan de Supersport-BEZITTERS (model begin 90 tm 98): Is zoiets ook echt betrouwbaar? Dat de onderhoudskosten hoog zijn wist ik al, maar als hij gewoon goed in orde is moet ik er wel van op aan kunnen, ook op langere stukken. Welke motor is het meest aan te raden? En heeft een 600 nog genoeg vermogen?
Kan je daar eigenlijk ook iets hogere stuurhelften op zetten, voor iets minder duk op de polsen op langere stukken? Is het eigenlijk een moeilijk te rijden motor? Is er ook een versie geweest met inspuiting, of is dat alleen bij de nieuwere zo? Zitten er verder nog verschillen in de modeljaren (ook qua betrouwbaarheid)? Geen last meer van bevriezende carburateurs bij latere modeljaren?
Anyway, een hoop vragen. Bedankt voor jullie antwoord, groet Raymond.
Ik ben al langere tijd eens naar wat anders aan het kijken. Ik dacht dat ik het gevonden had, een Honda Hornet S moest het worden. Toen hoorde ik laatst nog eens een Ducati lopen (met droge koppeling, ratelratel) en daar kreeg ik echt de kouwe rillingen van. Gisteren even geweest proefzitten, en ondangs mijn lengte (1.65) zit ik daar helemaal niet verkeerd op.
Nu mijn vraag aan de Supersport-BEZITTERS (model begin 90 tm 98): Is zoiets ook echt betrouwbaar? Dat de onderhoudskosten hoog zijn wist ik al, maar als hij gewoon goed in orde is moet ik er wel van op aan kunnen, ook op langere stukken. Welke motor is het meest aan te raden? En heeft een 600 nog genoeg vermogen?
Kan je daar eigenlijk ook iets hogere stuurhelften op zetten, voor iets minder duk op de polsen op langere stukken? Is het eigenlijk een moeilijk te rijden motor? Is er ook een versie geweest met inspuiting, of is dat alleen bij de nieuwere zo? Zitten er verder nog verschillen in de modeljaren (ook qua betrouwbaarheid)? Geen last meer van bevriezende carburateurs bij latere modeljaren?
Anyway, een hoop vragen. Bedankt voor jullie antwoord, groet Raymond.