Ducati team

Wie o wie?

  • Capirossi

    Stemmen: 41 64,1%
  • Gibernau

    Stemmen: 23 35,9%

  • Totaal aantal stemmers
    64

Massimiliano

MF veteraan
11 jan 2005
3.462
0
Het kwam net in me op :)

Wie denk je dat het beste gaat doen in het Ducati team? Sete of Capirex?

Capirossi die al wat jaartjes ervaring heeft op de Duc en dit seizoen het goed liet zien met 2 overwinningen; of Gibernau? Blijft een goede rijder (ondanks 2005) 2004 was hij wel de grootste rivaal van Rossi, maar wel zijn eerste jaar op de Duc en Bridgetone.

Wie komt het beste uit in het kampioenschap? en het seizoen daarop?




Ik denk dat Sete dicht bij Capirossi in de buurt komt, of misschien zelfs beter.
 
Gibernau is wel ok, alleen hij moet zich niet meer zo aanstellen. Ducati had een 2e semi-fabrieksteam moeten houden met Bayliss en Xaus :}
 
2-1 voor Capi... Men heeft toch nog wat hoop in Sete ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat Gibernau de beter is van de twee.
Heeft in mijn ogen meer potentieel als Capirossi...
 
Denk dat Gibernau de beter is van de twee.
Heeft in mijn ogen meer potentieel als Capirossi...

Heeft Van dik hout daar niet eens over gezongen:

"Het zit er wel in, maar komt er niet uit?"


Toch wens ik Gib alle succes hoor, hij heeft afgelopen jaar gewoon pech gehad, rijden kan ie wel, kijk maar naar alle poles die hij heeft gehad.
Alleen de combinatie van Gibernau en een Ducati ligt mij niet zo, ik kan niet vertellen wat het is, tis gewoon een gevoel.
 
Gibernau is wel ok, alleen hij moet zich niet meer zo aanstellen. Ducati had een 2e semi-fabrieksteam moeten houden met Bayliss en Xaus
Hebben ze toch ook! ;) Officiëel Satelliet team.

Oh, ik denk dat Sete wel ff zal moeten wennen..de V-4 is toch ff wat anders dan en V-5..maar ik ga voor Sete..hoewel ik Capirex sympathiek vind en een goed coureur bovendien ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien maken beide coureurs het Rossi wel moeilijk :)
Lorris kwam halverwege seizoen aardig op dreef en Gibernau moet de hoeveelheid geluk krijgen wat tie vorig jaar aan pech opliep.
Maar iedere kandidaat die Valentino aan het zenuwen kan maken is natuurlijk welkom ;)
 
Capirossi vind ik een beter coureur dan Gibernau, want wat heeft gibernau in zijn loopbaan voor grote prijzen gewonnen! Hij is nog nooit wereldkampioen geweest en Capirossi al een paar keer!

Capirossi heeft ook meer kloten en gaat voor alles of niets!

Herrinneren we ons nog dat Capi op zn aprilia in de 250 Harada van de pinnen reed om wereldkampioen te worden in die haakse bocht....dat zie ik Gibernau niet doen!!!

Gibernau moet gewoon net als Checa na 1 seizoen weer mooi oprotten!!!!!
 
Capirossi heeft ook meer kloten en gaat voor alles of niets!

Herrinneren we ons nog dat Capi op zn aprilia in de 250 Harada van de pinnen reed om wereldkampioen te worden in die haakse bocht....dat zie ik Gibernau niet doen!!!

Gibernau moet gewoon net als Checa na 1 seizoen weer mooi oprotten!!!!!

:N jongejongejonge.. wat een dom oppervlakkig gelul
ik vind eigenlijk dat capirossi ook nog maar bar weinig heeft gepresteerd.. ok hij won afgelopen seizoen 2 races, kwam ook alleen maar doordat de bridgetones daar super waren..
gibernau maakt het in seizoen 2004 Rossi behoorlijk lastig..ik denk niet dat je kun zeggen dat capirossi een veel betere coureur is :W
 
Misschien maken beide coureurs het Rossi wel moeilijk :)
Lorris kwam halverwege seizoen aardig op dreef en Gibernau moet de hoeveelheid geluk krijgen wat tie vorig jaar aan pech opliep.
Maar iedere kandidaat die Valentino aan het zenuwen kan maken is natuurlijk welkom ;)

die moet nog geboren worden...... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan