Ducati-Topic 100 * Neil Hodgson *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post 2501 ;) :$

trouwens zondag TV-motordaggie, begint met WSBK om 8.00u en t/m de M GP-circus tot 16.30u ;) :} :}
 
Laatst bewerkt:
Schijnt baggerweer te worden dus doe er je voordeel mee ;)



Manoman, wat een gelazer weer xxxxxxxxxxxxxxxxxxx, grrrrrr :(
 
Laatst bewerkt:
Schijnt baggerweer te worden dus doe er je voordeel mee ;)



Manoman, wat een gelazer weer met de instanties, wordt er een beetje misselijk van, maar goed er wordt bij WG tenminste wat uitgezocht, die andere klote instantie is telefonisch niet eens bereikbaar vandaag, heb de hoorn er na een dik half uur ofzo maar opgelegd (slaak een zucht van frustratie). Probeer het wel langs een andere weg (mail/brief ofzo). Geen circus waar je in wil zitten dit, grrrrrr :(

dat is wat er mis is in dit NL,logge instanties en- regelgeving waar je moedeloos van kan worden zo langzamerhand :r :r
 
jammer dat ik niet kan zien welke tijden Dick rijdt.. k zie alleen maar rijdende bolletjes :/
van het weekend maar eens kijken of het via Prospeed wel online kan :)

full
 
Zo frame van Boosterke gaat mijn kant op als alles goed is :P Ikke blij!!! Eerst de RS afmaken, volgend jaar oude 900 ss erbij halen en knutselen maar, en spullen zoals frame en kenteken van de ss de verkoop in en overige spullen wat niet gebruikt gaat worden en dan iets van een 2 klepper special bouwen in soort van TT1 jasje lijkt me wel wat…lekker low budget! :P das het plan voor fiets nummer 3 in de garage en heb al leuke ideetjes! :P
750 SSie geen optie, heb daar nog wat zooi van in me schuur liggen.
 
Zo frame van Boosterke gaat mijn kant op als alles goed is :P Ikke blij!!! Eerst de RS afmaken, volgend jaar oude 900 ss erbij halen en knutselen maar, en spullen zoals frame en kenteken van de ss de verkoop in en overige spullen wat niet gebruikt gaat worden en dan iets van een 2 klepper special bouwen in soort van TT1 jasje lijkt me wel wat…lekker low budget! :P das het plan voor fiets nummer 3 in de garage en heb al leuke ideetjes! :P

yep komt uw richting uit enkel nog uitpluizen hoe maar dringt niet he , of is er misschien iemand die in zolder rijdt volgende week en bij u in de buurt woont ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan