Ducati-Topic #101 Bijna SDR tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de gene die mee willen met de MTB fiets de ballen uit je broek toer en geen MTB hebben kan ik MTB's regelen,kost iets van 15 euro per dag.
Zijn er voorstellen qua datum in Oktober? mooiste zou zijn op een Zaterdag ivm met huren fietsen.Wel of geen mooi weer er word gewoon gereden dus geen smoesjes :)
Deelnemers:
Jere
Oscar
reuzepanda
Jarno
LD
Vul zelf maar verder aan 8-)
 
Heb eigenlijk niet veel moto gereden dit jaar, meer km's gefietst :Y
Meah...redelijk.....met de duc 3k denk ik......en met de 911 bijna 4 k......

De duc staat al buiten, dus zometeen op Gildehaus aan.....en dan komen een kilometer of 60 bij....... Kan ff voordat het weer minder wordt....en snel donker door de week.
 
Voor de gene die mee willen met de MTB fiets de ballen uit je broek toer en geen MTB hebben kan ik MTB's regelen,kost iets van 15 euro per dag.
Zijn er voorstellen qua datum in Oktober? mooiste zou zijn op een Zaterdag ivm met huren fietsen.Wel of geen mooi weer er word gewoon gereden dus geen smoesjes :)
Deelnemers:
Jere
Oscar
reuzepanda
Jarno
LD
Vul zelf maar verder aan 8-)
Cool en die 15€ is prima toch. Ik kan 13,20 of 27 oktober. Ben flexibel :)
 
Voor de gene die mee willen met de MTB fiets de ballen uit je broek toer en geen MTB hebben kan ik MTB's regelen,kost iets van 15 euro per dag.
Zijn er voorstellen qua datum in Oktober? mooiste zou zijn op een Zaterdag ivm met huren fietsen.Wel of geen mooi weer er word gewoon gereden dus geen smoesjes :)
Deelnemers:
Jere
Oscar
reuzepanda
Jarno
LD
Vul zelf maar verder aan 8-)
Hoe ruig is het terrein waar gereden wordt??
 
Wat vind jij ruig :? echt mul zand komen we niet tegen,rest is gewoon goed te doen want ook ik als niet geoefend fietser kan het rijden alleen tempo is niet super hoog zeg maar :)
En we hebben hier mogelijkheden zat om het aan te passen als het te zwaar zou zijn :)
Word ook geen dag vullend programma maar gewoon een paar uurtjes :]
En vooral samen uit samen thuis :)
Hoe ruig is het terrein waar gereden wordt??
 
Voorstel is dan 13/20 of 27 Oktober :)
Voor de gene die mee willen met de MTB fiets de ballen uit je broek toer en geen MTB hebben kan ik MTB's regelen,kost iets van 15 euro per dag.
Zijn er voorstellen qua datum in Oktober? mooiste zou zijn op een Zaterdag ivm met huren fietsen.Wel of geen mooi weer er word gewoon gereden dus geen smoesjes :)
Deelnemers:
Jere
Oscar
reuzepanda
Jarno
LD
Vul zelf maar verder aan 8-)
 
Wat vind jij ruig :? echt mul zand komen we niet tegen,rest is gewoon goed te doen want ook ik als niet geoefend fietser kan het rijden alleen tempo is niet super hoog zeg maar :)
En we hebben hier mogelijkheden zat om het aan te passen als het te zwaar zou zijn :)
Word ook geen dag vullend programma maar gewoon een paar uurtjes :]
En vooral samen uit samen thuis :)
Wil wel, maar kan geen teveel aan gestuiter hebben zeg maar. Verder lijkt het me wel lachuh!
 
hoe was t op assen gister, racemaatjes goed gereden :?
Was top. Le mans start was echt gaaf omte zien! Jammer dat Jaap zijn motor niet directwilde starten... Maar de wissels waren snel en hebben goed gereden. Winnen was onmogelijk, top 10 teams waren Onk/oud Onk/top van Supercup rijders.. Dus die rammen rond met 1:41 oid. Maar toch zijn ze nog 19de geworden. Erg netjes. Werd met veel respect voor elkaar gereden 110 ronde lang.

Volgend jaar doe ik ook mee aan deze race :Y
 
Was top. Le mans start was echt gaaf omte zien! Jammer dat Jaap zijn motor niet directwilde starten... Maar de wissels waren snel en hebben goed gereden. Winnen was onmogelijk, top 10 teams waren Onk/oud Onk/top van Supercup rijders.. Dus die rammen rond met 1:41 oid. Maar toch zijn ze nog 19de geworden. Erg netjes. Werd met veel respect voor elkaar gereden 110 ronde lang.

Volgend jaar doe ik ook mee aan deze race :Y


Was zeker leuk om te zien... ..
en verdorie had ook al zoiets van das wel heel gaaf om te doen.. *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan