Ducati topic 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deeltje Negertien :P *O* *O* *O*
ff posen hoor :Y
Foto-WYV8ZNTL.jpg
8-)
 
mooie piccies hoor foggy

maar snap niet dat je die 916 niet gewoon verkoopt..... ;) ;) ;) _O- :W

als ik eens een geldboompie had....ik blijf 'm apart (mooi) vinden!

:W :W

duchess, wat 'n praatjes gisteraaf toen ik er effe niet was (shut op duc11 pfffff), je bent nog maar aspirant lid hier he!!! _O- _O- _O-
 
welke zijn beter vind jij de pp's of 2 ct's ? ook ivm levensduur
persoonlijk vin ik de 2ct's lekkerder rijden, geven meer grip en vertrouwen wanneer je lekker door de bocht knalt. maar het enige verschil is de zachtere zijkant van de band. Dus qua slijtage in het midden zijn ze gelijk.

bevallen die goed? zit er ook over te denken om die er op te leggen 8-)
zie mijn bovenstaande reactie :P

k weet dat ik geen Patrick heet.. maar toch reageer ik :+
 
Banden, zoveel over geschreven, ik meng me er niet in maar vind zelf een prijstechnisch schappelijker bandje als de gewone Pirelli Diablo het prima doen op straat.... redelijk lange levensduur en grip zat. (als je goed kijkt zie je bij nog vrij verse rubbers de dual compound bij die dingen, kijk maar...)

full
 
Nu we het er toch over hebben.

Bij mij gaan er binnenkort Corsa III 's op. Iemand daar ervaring mee?

persoonlijk is er voor mij maar een merk band en das michelin :P

verder geen ervaring met pirelli, buiten ducati heb ik niets met dingen uit italië, maar volgens tests in de bladen is het een erg goede band

heb op m'n vroegere R6 bridgestone bt 0-zoveels en pp gehad, de pp's gaven veel meer vertrouwen
 
Laatst bewerkt:
Yep, ik vind ze helemaal geweldig
Zitten die onder jouw Hyper Gobert ??
Ik vind de grip van de gewone michelin PP goed alleen vind ik ze als je wat platter gaat in de bocht vallen , ik gooi denk ik de nieuwste corsa's eronder of de nieuwste diablo's :Y ......ff kijken wat het prijsverschil is.
 
persoonlijk is er voor mij maar een merk band en das michelin :P

verder geen ervaring met pirelli, buiten ducati heb ik niets met dingen uit italië, maar volgens tests in de bladen is het een erg goede band

heb op m'n vroegere R6 bridgestone bt 0-zoveels en pp gehad, de pp's gaven veel meer vertrouwen
k heb ook Pirelli's gereden, de SC2 dan wel.. maar werden naar mijn idee niet snelgenoeg warm. Als ze koud zijn totaal geen gevoel in die dingen, probleem heb ik bij de PP serie niet, meteen gevoel van grip :)
 
Zitten die onder jouw Hyper Gobert ??
Ik vind de grip van de gewone michelin PP goed alleen vind ik ze als je wat platter gaat in de bocht vallen , ik gooi denk ik de nieuwste corsa's eronder of de nieuwste diablo's :Y ......ff kijken wat het prijsverschil is.


Ook, en onder de DB5. Onder de mondial heb ik normale Diablo's. Daar komen ook Corsa 3 onder.
 
Laatst bewerkt:
persoonlijk is er voor mij maar een merk band en das michelin :P

verder geen ervaring met pirelli, buiten ducati heb ik niets met dingen uit italië, maar volgens tests in de bladen is het een erg goede band

Eens, onder m'n auto komt niks anders meer
Michelin Pilot Exalto :}

Maar voor de motor is het wel makkelijk dat de Pirelli's altijd op voorraad liggen bij de dealer. Voor een Michelin moet je altijd speciaal moeite doen. De Jappendealers hebben alleen Bridgestone op voorraad.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan