Ducati topic 29: Ducati-bikini-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je bakkie doen in Appeldorp :) heb geen saté helaas :+
Blikje, echt mooi weer nu, strak blauw, straxs maar ff de brommer uitlaten, voor het weer gedaan is met de pret, vorig jaar paar weken verder lag hier de 1e pekel en daar komen Duccies niet in..... :W
 
Als je echt dikke klappe uit de 749 wilt,heb ik nog een compleet silmot systeem liggen met dikke bochten :)
LD heeft op een hele vette supermotard geboden :X wedstrijd klaar ding :Y
Ik had je gewaarschuwd hè, eenmaal proberen is verkocht........... :Y

(Flikker die bestelde Monster meteen maar weer aan kant, het doorontwikkelde lompe hok :P ;) )

Goed, foggy gaat :] dus :W
 
Kom je bakkie doen in Appeldorp :) heb geen saté helaas :+
Nou, ik heb ri. Lemmer (en als het goed gaat ff door naar Lelytown) op de planning staan, beetje binnendoor via Gaasterbos enzo, leuke hoek om te rijden......

Heb heel misschien nog wel iets lopen in Appeldorp, als dat er van komt komt Foggy langs (zolang die irritante voormalige-vriend aka de Bikini Nerd daar dan niet ook zit that is vanzelf :P )
 
Heb heel misschien nog wel iets lopen in Appeldorp, als dat er van komt komt Foggy langs (zolang die irritante voormalige-vriend aka de Bikini Nerd daar dan niet ook zit that is vanzelf :P )

Fog, als je zo doorgaat dan hou je helemaal niemand over............ :?
 
Fog, als je zo doorgaat dan hou je helemaal niemand over............ :?
Foggy, alleen op de wereld gefotografeerd, hoe'n toeval _O- _O-

full
 
Piccie - time *D

(niet slecht, 191km afgestreept, toch wel een persoonlijk afstandsrecord de laatste jaren..., tsja wat zal ik zeggen, zo'n 900 zit nog lang niet slecht)

Stuurwegjes Frisian Style, niet voor zei die niet kunnen richten, smal en veelal met grit en bagger in de bochten, linke Xtra dimensie :Y
full


Waar je zo'n 'ding' ook neerzet, bekijks heeft het altijd... :)
full


Twee passies bij elkaar (groot water en Duc vanzelf... ;) )
full


Waar je ook rijdt, je wordt altijd aan sommige personen herinnerd, hier de family Gobert van stal :X
full
 
:Y handig he, zo'n zelfontspanner!
Ech wel :Y (nog handiger als het ding ook nog drie tijdstanden heeft, Opa Foggy is niet zo snel meer nou _O- )


Oja, ik reken net het verbruik van de vorig rit ri. Assen en terug uit met de 900ss. Die is 1:17,2, netjes maar vin'k toch ietwat tegenvallen als ik zie hoe ik 180 van de totaal 212verreden km's reed, nl vrij beschaafd en de rest sportief maar niet gortig... Hoe zijn de ervaringen daar met de I.E fietsen eigenlijk mee?
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand nog een setje originele dempers die ik mag lenen voor ze ZAC race de 29ste deze maand?

Muerte misschien? ik zag dat je in de buurt woont :}
 
heeft iemand nog een setje originele dempers die ik mag lenen voor ze ZAC race de 29ste deze maand?

Muerte misschien? ik zag dat je in de buurt woont :}


Heb hier ook nog org. setje boven liggen....mocht je ze willen lenen laat maar weten :W

en nieuw deel, nieuwe foto......
de 1e en enigste van mij rijdend op n motor .. :+

full
 
heeft iemand nog een setje originele dempers die ik mag lenen voor ze ZAC race de 29ste deze maand?

Muerte misschien? ik zag dat je in de buurt woont :}

Kun je daar niet gewoon dB killer in gooien?


PS: Mooie openingspost, me like!!

full
 
Laatst bewerkt:
bij gebrek aan fotos van me eigen duc gezien de topkuip nog niet terug is van de spuiter maar ff een ander plaatje

382044762_45e9649865.jpg


[me= Tim]loves brunettes :9[/me]
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier toevallig morgen, maandag en dinsdag vrij en zin om een centje bij te pakken als matroos???
 
Iemand hier toevallig morgen, maandag en dinsdag vrij en zin om een centje bij te pakken als matroos???

als matroos :? wat is dat voor ambachtelijk werk :+

[me="CBR600RR Tim"]is maandag en dinsdag vrij, moet morgen alleen ff me ouders op Schiphol droppen, dan kan me motor ookweer de woonkamer in *O*[/me]
 
als matroos :? wat is dat voor ambachtelijk werk :+

[me="CBR600RR Tim"]is maandag en dinsdag vrij, moet morgen alleen ff me ouders op Schiphol droppen, dan kan me motor ookweer de woonkamer in *O*[/me]
Is mooi werk man. Een beetje een touwtje vastzetten en lekkere chemische frisse lucht snuiven en dat is alles :P
 
Iemand hier toevallig morgen, maandag en dinsdag vrij en zin om een centje bij te pakken als matroos???

Voldoet klein vaarbewijs I en II, groot vaarbewijs, radiotelegrafie en SWTKpapieren?
Op zich natuurlijk hartsikke leuk om weer eens reisje mee te maken, maar helaas geen vrij. :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan