Ducati topic 29: Ducati-bikini-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voldoet klein vaarbewijs I en II, groot vaarbewijs, radiotelegrafie en SWTKpapieren?
Op zich natuurlijk hartsikke leuk om weer eens reisje mee te maken, maar helaas geen vrij. :W :W
Je voldoet prima :Y
En geen vrij. Dan meld je je toch gewoon even ziek :P
Nee hoor is gein. Maar je weet nooit wie hier kijkt he vandaar dat ik het ook maar hier even plaatste ;)
 
Iemand hier toevallig morgen, maandag en dinsdag vrij en zin om een centje bij te pakken als matroos???
Helaas, ik ga al met een andere schipper op pad. Vanaf dinsdag naar de bierfesten in München. *O*
 
Je voldoet prima :Y
En geen vrij. Dan meld je je toch gewoon even ziek :P
Nee hoor is gein. Maar je weet nooit wie hier kijkt he vandaar dat ik het ook maar hier even plaatste ;)
Ik heb wel ervaring hoor. 8 jaar marine, dus ik weet nog wel wat meer- en ankerrol is.

En mijn maat is ook schipper en ga wel eens met hem mee in de vakanties. Een volgende keer wil ik, als ik vrij kan nemen, best wel eens invallen. Vind dat varen wel leuk.
 
Helaas, ik ga al met een andere schipper op pad. Vanaf dinsdag naar de bierfesten in München. *O*
Ow maar dinsdag zijn we alweer in de buurt van Köln kan je zo door :+

Trouwens succes van het weekend he en hopelijk doen jullie wat jullie moeten doen.
Die 020ers slachten :P (met doelpuntjes uiteraard) O-)
 
Ow maar dinsdag zijn we alweer in de buurt van Köln kan je zo door :+

Trouwens succes van het weekend he en hopelijk doen jullie wat jullie moeten doen.
Die 020ers slachten :P (met doelpuntjes uiteraard) O-)
Succes zullen we nodig hebben, al vrees ik het ergste voor morgen.
 
Ook nog maar eens ff posen... *D
hyper04.JPG


@ topicstarter -> wil je bovenstaande foto in de openingpost zetten?
 
Klopt, heb ze blauw gemaakt omdat ze al heeeeeeeel lang hier niet "zichtbaar'geweest zijn. Kijk maar of je ze er al uitgooit of dat je nog een rondje wacht.
Zie wel dat door de kleuractie een link in de oude SS bloot is komen te liggen. :X

Enne, heb geprobeerd jouw lijn door te zetten, als dat dan ook al niet goed is......... Ooww ja, de webshops staan nu op alfabet, als je je verveeld mag je dat ook met de anderen doen O-)

:+

:+

Tsja wat is goed en wat is fout. Ik denk dat als ik jouw huisstijl zou vergelijken met de mijne dat we dan 180 graden uit mekaar liggen. Maar, omdat er steeds een andere TS is, krijg je een beetje een mix en da's ook wel weer leuk toch?

Ik ga overigens gewoon wat schonen, de blauwe namen zullen inderdaad als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dus als er daar mensen bezwaar tegen willen maken, wees snel want deze week begin ik eraan. Nu niet, want het forum is niet echt stabiel op het moment.
 
De koppeling begint toch wel heel veel van zich te laten horen.
Volgende week zaterdag bij Carl Nengerman langs voor nieuwe platen en tegelijkertijd ff naar de korf kijken. Ben benieuwd :?
 
:+

Tsja wat is goed en wat is fout. Ik denk dat als ik jouw huisstijl zou vergelijken met de mijne dat we dan 180 graden uit mekaar liggen. Maar, omdat er steeds een andere TS is, krijg je een beetje een mix en da's ook wel weer leuk toch?

Ik ga overigens gewoon wat schonen, de blauwe namen zullen inderdaad als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dus als er daar mensen bezwaar tegen willen maken, wees snel want deze week begin ik eraan. Nu niet, want het forum is niet echt stabiel op het moment.
Mag ik bezwaar aan tekenen en mijn plekje behouden :+
 
@mc Duc

Ik heb de lijn doorgezet die jij een tweetal topics hebt ingevoerd. O-)

Enne... heb je de url van die site waar je websites uit het verleden kunt bekijken? zeg maar de vorige versie.
 
Das kut, maandag en dinsdag wel. Enne hoe laat morgen op pad?
Tot nu toe is het tot morgenmiddag sowieso vrij. Hebben een zeeboot voor en daarna mogen wij pas lossen en daarna gaan we de duitse kanalen op en dat is een stuk of wat sluisjes en hele lage bruggetjes.
Maar als het meezit heeft de baas al wat geregeld dus even een hoop duimen :P
 
Voorlopig gefixed, maar forum blijft raar doen, dus als ie niet blijft hangen graag nog een reminder
Ow trouwens Mr. McDuc de eerste drie sites van onderdelenshops die doen het niet meer (of het ligt aan mij).
Maar dan weet je daarvan en kijk maar wat je met deze info doet :P
 
Tot nu toe is het tot morgenmiddag sowieso vrij. Hebben een zeeboot voor en daarna mogen wij pas lossen en daarna gaan we de duitse kanalen op en dat is een stuk of wat sluisjes en hele lage bruggetjes.
Maar als het meezit heeft de baas al wat geregeld dus even een hoop duimen :P

zondag avond zou geen probleem zijn ( waar liggen jullie nu?)
 
Is mooi werk man. Een beetje een touwtje vastzetten en lekkere chemische frisse lucht snuiven en dat is alles :P

Lijkt me ook erg leuk om keer mee te varen. Heb klein vaarbewijs I+II en Marcom B.

Lijkt me ook wel leuk om weer ns keer met truck mee te gaan. Nog steeds het plan om groot rijbewijs te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan