Ducati Topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb telefonisch contact gehad met de mannen uit Berlijn enkele weken terug, in dat gesprek werden mij dingen verteld omtrent het verleden van mijn motor die absoluut niet klopte en dat was voor mij genoeg om de Biggelaar het probleem voor mij te laten oplossen omdat ik er geen vertrouwen in had dat dit tot een goede einde zou komen.

@Gobert......wel een dure biggelbel dan _O- _O- ;)
-O- -O- Dat is wel mooi balen dan zeg dat ze je zo naaien.
Dan maar zo doen inderdaad en dat je weer een goed vertrouwen erbij heb
 
Naffel :W
Shiny kan zijn Duc weer ophalen, is weer in orde gemaakt door de Biggelmannen :Y
Maar vanuit Ducati is er geen enkele tegemoetkoming gekomen omdat het niet te bewijzen valt of de verstopping in Berlijn of in de fabriek is ontstaan.....en daarbij telt ook nog mee dat er in Augustus een nieuwe cilinder met zuiger onder coulance is verstrekt.
Samen met de Biggelaar zijn we tot een redelijk compromie gekomen wat betreft de kosten, maar ik en Toine hadden dit liever anders gezien.
Wederom hebben die mannen daar er weer alles eraan gedaan voor mij en al met al weer een goed stukje service verleend :) :}

Den Biggel heeft weer een vaste klant voor het leven (en dat geldt voor wel meer mensen hier, me dunkt *D ) en terecht.
En nou niet stiekem een ander merk gaan rijden heh, na dit avontuur ;)

Oh, en gefeliciteerd natuurlijk dat je fiets het weer doet en jullie er uit zijn gekomen :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naffel :W
Shiny kan zijn Duc weer ophalen, is weer in orde gemaakt door de Biggelmannen :Y
Maar vanuit Ducati is er geen enkele tegemoetkoming gekomen omdat het niet te bewijzen valt of de verstopping in Berlijn of in de fabriek is ontstaan.....en daarbij telt ook nog mee dat er in Augustus een nieuwe cilinder met zuiger onder coulance is verstrekt.
Samen met de Biggelaar zijn we tot een redelijk compromie gekomen wat betreft de kosten, maar ik en Toine hadden dit liever anders gezien.
Wederom hebben die mannen daar er weer alles eraan gedaan voor mij en al met al weer een goed stukje service verleend :) :}

Ondanks dat onze oosterburen niet thuisgeven :r , toch goeie zaak dat je (binnenkort) weer een rijdende fiets hebt :Y . Jammer van de doekoes :( . Hulde aan Toine :} :} . Dat was ook één van de redenen dat ik na een bezoek in Oisterwijk en het lezen van forums, zeker wist dat als het ooit zover mocht komen dat ik een duc ging komen, ik deze bij Toine zou kopen! *D

@ de rest: tot zaterdag. Kan ik eindelijk een gezicht erbij plaatsen. Over gezichten: Tijd al niets meer van Esther gelezen... :?
 
Nou, er zijn er velen die je gevolgd hebben klein ventje.

Blijkbaar heeft de rest van de Ducatisten een hoger IQ dan jij.

maar bij jou kookt 't toch he voor de moment... geef het maar toe :W

enneh.. als je me wil vinden om te stangen... 't rel topic is dat van de 1098 olieboten... :W

hier gaat 't alleen over schaatsen en andere aangelegenheden })
 
Ik heb even gekeken maar ik doe daar niet aan mee jegens mede mf'ers die een andere smaak hebben. En zeker niet persoonlijk aanvallen.... geintje moet kunnen maar op de man spelen gaat mij te ver.

't is maar een bash hoor :W, is een keertje wat anders dan honda's bashen :P , heb niemand persoonlijk aagevalle... wou je 'r alleen maar ff op attenderen gezien je zo'n R1 lover bent gezien dat terugkomende plaatje altijd...

wou ze ff klaar stomen voor dat de komst van hun 09 fiets.. gezien dat nogal een adrenalinebeest schijnt te zijn... moetj e aan wenne hoor na zo'n saaie brommer })
vraag me af hoeveel 'r seffes een sigaretje moeten gaan roken om ff te bekomen _O- ,alvast een goeie training voor hart en bloedvaten geweest...
 
Niet teveel schelden op hem Twan, dan gaat hij weer een nickchange doen..onee, dat mag hij niet meer..hij is in het verleden ook al gepest, of niet Apriliarsracer?

Kneus.
 
Niet teveel schelden op hem Twan, dan gaat hij weer een nickchange doen..onee, dat mag hij niet meer..hij is in het verleden ook al gepest, of niet Apriliarsracer?

Kneus.

ja ik heb 'r 2 gehad ipv 1 *O* *O* *O* *O* en jij lekker niet, en die zal jij ook nooit krijgen :W

en die eerste namechange was omdat ik die nick graag wou :Y , en 'r nu vanaf wou omdat ik niet meer geassocieerd wou worden met die naam,het bent gij die gepest wordt he vriend :W

denk je nu echt indruk te maken met wat oude posts te gaan opzoeken _O- , je kan me niet eens een half uur lang blijven negeren platte :')
 
Laatst bewerkt:
munchstretchcouch2.gif
})
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan