Ducati Topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+ zo, ik heb voor entertainment gezorgd.. wie zorgt voor de pils en de chips? , shiny heeft de zetel al klaar gezet 8-)

ps : leuk dat je fiets terug in orde komt, toxh weer netjes geregeld van B & co :Y

vind dat je nu wel gelijk heel MF mag volspannen met goeie comments over ze :Y O-)
Ik durf niet in het R1 pitbullhonk te komen :N ;)
 
Ondanks dat onze oosterburen niet thuisgeven :r , toch goeie zaak dat je (binnenkort) weer een rijdende fiets hebt :Y . Jammer van de doekoes :( . Hulde aan Toine :} :} . Dat was ook één van de redenen dat ik na een bezoek in Oisterwijk en het lezen van forums, zeker wist dat als het ooit zover mocht komen dat ik een duc ging komen, ik deze bij Toine zou kopen! *D

@ de rest: tot zaterdag. Kan ik eindelijk een gezicht erbij plaatsen. Over gezichten: Tijd al niets meer van Esther gelezen... :?


Esther is erg druk met haar werk.
 
Oke....je hebt hem al! Weet je wat een mooi oplossing is voor je rempotje bevestiging....je moet het beugeltje wat je aan de koppelingszijde hebt zitten ook voor de rempomp hebben en dan zet je hem vast achter het moertje van de clip-on bevestiging...buig je hem iets bij en je hebt een strakke oplossing....


Ik zag dat ik hier nog niet op had gereageerd, dat ijzerdraadje was een tijdelijke oplossing.. inmiddels heb ik er een hele nette oplossing voor! Word allemaal uiteraard overgezet naar de 848!
 
Laatst bewerkt:
maar bij jou kookt 't toch he voor de moment... geef het maar toe :W

enneh.. als je me wil vinden om te stangen... 't rel topic is dat van de 1098 olieboten... :W
Nee hoor, ik lijk in de verste verte niet op jou.
Ik sta alleen enigszins verbaasd te kijken hoe iemand zich qua niveau zo kan verlagen als jij dat hebt gedaan in het R1 topic. Gelukkig lees ik daar ook erg zinnige reacties van ducatisten op jouw gedrag. Doe er je voordeel mee.

Genoeg nu.
 
Laatst bewerkt:
Ons Gerdje mag wel uitkijken op Zolder........ want als ik hem daar zie van de zomer zal ik hem rap een toontje lager laten brullen !!!! :W
 
Ons Gerdje mag wel uitkijken op Zolder........ want als ik hem daar zie van de zomer zal ik hem rap een toontje lager laten brullen !!!! :W

'ons gerdje' rijd niet op Zolder ... maar jij mag wel uitkijken want ik ben alle dagen heel erg dicht in de buurt van Zolder... je brommer zit heel gauw in een bestelbusje hoor :W :j kijken wie 'r dan gaat brullen .. en op welke manier ;)
 
Laatst bewerkt:
'ons gerdje' rijd niet op Zolder ... maar jij mag wel uitkijken want ik ben alle dagen heel erg dicht in de buurt van Zolder... je brommer zit heel gauw in een bestelbusje hoor :W :j kijken wie 'r dan gaat brullen .. en op welke manier ;)

Wat moet jij met een R1 :?

Denk je aan overlopen _O-
 
Laatst bewerkt:
Gerd, kun je niet ophouden om steeds maar te reageren op elke opmerking.

Zo verpest je de sfeer in 2 topics, en daar heb ik geen zin in..... B|
 
Ik zag dat ik hier nog niet op had gereageerd, dat ijzerdraadje was een tijdelijke oplossing.. inmiddels heb ik er een hele nette oplossing voor! Word allemaal uiteraard overgezet naar de 848!

...en dat klinkt mij zo bekend in de oren :Y
(zo heb ik eens een gaspen weer verbonden met gasschijf, onderweg op de dijk Enkhuizen - Lelystad (borgringetje verloren). IJzerdraadje langs de weg gevonden - sindsdien had ik met die bewuste fiets altijd een stukkie borgdraad bij me)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of deze al geplaatst is, maar is hopelijk niet het speciale model wat nog moet uitkomen:

full
 
Ik heb nog wel een paar piepen liggen voor en R1,wel iets schade aan de tuitjes door wheely :Y
't is maar een bash hoor :W, is een keertje wat anders dan honda's bashen :P , heb niemand persoonlijk aagevalle... wou je 'r alleen maar ff op attenderen gezien je zo'n R1 lover bent gezien dat terugkomende plaatje altijd...

wou ze ff klaar stomen voor dat de komst van hun 09 fiets.. gezien dat nogal een adrenalinebeest schijnt te zijn... moetj e aan wenne hoor na zo'n saaie brommer })
vraag me af hoeveel 'r seffes een sigaretje moeten gaan roken om ff te bekomen _O- ,alvast een goeie training voor hart en bloedvaten geweest...
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan