Ducati Topic 42... DCN - Desmosedici

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is nog in Zwitserland, mogelijk hoort hij morgen wanneer en hoe hij vervoert gaat worden naar NL.

Vind het heel erg om te lezen wat met Martijn is gebeurd.
Heb hem in Annen nog gesproken, ontzettend aardige gast.

Wanneer je hem spreekt, wens 'm beterschap en sterkte van me. En uiteraard ook z'n familie.

@melvin c.s.: ook sterkte gewenst.

Toch blij om te horen dat het waarschijnlijk wel weer goed komt.
 
Denk het, maar ze is nu nog niet thuis.... moet tot 23:00 werken......

Doe ik zuinig aan (met mijn gashendel) wordt het aan de andere kant vlot uitgegeven.


Ik had vroeger een collega die van zijn vrouw geen bekeuringen mocht rijden.
Aangezien hij onder de plak zat gaf ik mij altijd in contanten het geld en ik maakte het voor hem over.
 
Hallo daar !!

Ik heb een tijdje niks van mij laten horen.. lekker gereden en gratis getankt onder andere.. :Y

Maar ook veel gesleuteld aan mijn Ducati !! De TomTom zit aangesloten, ik heb LED-verlichting achter en mijn knipperlichten zitten nu ook in mijn achterlicht. Maar goed.. dit deed het allemaal, tot aan vandaag.. :(

Ik wil net wegrijden, geen toerenteller meer, knipperlichten werken niet meer, alles is uit.. De motor reed wel gewoon, daar geen problemen mee. Toen ik na een testrondje mijn lampen uitdeed (de schakelaar op "uit" zette), begon mijn toerenteller het weer te doen en mijn signaallampjes (neutraal, benzinelampje..etc) het ook. Mijn knipperlichten deden het nog steeds niet.

Er zit dus ergens kortsluiting, maar het is raar.. want ik heb er al een maand mee gereden.. geen problemen !! Maar nu dus wel.. heeft iemand een elektrisch schema van een 748 voor mij? Of weet iemand er meer van af en wil helpen? Laat maar horen.. ik heb er geen haast bij, want deze week moet ik hard werken en dit weekend ben ik er niet.. dus op zijn vroegst is jullie hulp pas 17 Augustus nodig.

Tot slot een foto van mij al kabouter.. want gratis tanken.. dat laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan !! *O*
full
 
Ik had vroeger een collega die van zijn vrouw geen bekeuringen mocht rijden.
Aangezien hij onder de plak zat gaf ik mij altijd in contanten het geld en ik maakte het voor hem over.

je bent ook een goeie vent hè :} :}

Een vrouwelijke kennis heeft wel eens een bon ontlopen door te zeggen dat ze geen post mocht ontvangen met bekeuringen, omdat dan haar man helemaal door het lint zou gaan. En het lukte haar ook nog.

Echter bij een volgende keer probeerde ze het weer "mag ik hem contant betalen, want mijn man mag er niet achter komen"agent heel begripvol en toen zei hij"leeft uw moeder nog?" ja was het antwoord.

Nou zie de agent, dan sturen we hem wel naar uw moeders adres, kunt u haar vragen om hem voor u te betalen. B| helaas mislukt.

_O- _O-
 
Hallo daar !!

Ik heb een tijdje niks van mij laten horen.. lekker gereden en gratis getankt onder andere.. :Y

Maar ook veel gesleuteld aan mijn Ducati !! De TomTom zit aangesloten, ik heb LED-verlichting achter en mijn knipperlichten zitten nu ook in mijn achterlicht. Maar goed.. dit deed het allemaal, tot aan vandaag.. :(

Ik wil net wegrijden, geen toerenteller meer, knipperlichten werken niet meer, alles is uit.. De motor reed wel gewoon, daar geen problemen mee. Toen ik na een testrondje mijn lampen uitdeed (de schakelaar op "uit" zette), begon mijn toerenteller het weer te doen en mijn signaallampjes (neutraal, benzinelampje..etc) het ook. Mijn knipperlichten deden het nog steeds niet.

Er zit dus ergens kortsluiting, maar het is raar.. want ik heb er al een maand mee gereden.. geen problemen !! Maar nu dus wel.. heeft iemand een elektrisch schema van een 748 voor mij? Of weet iemand er meer van af en wil helpen? Laat maar horen.. ik heb er geen haast bij, want deze week moet ik hard werken en dit weekend ben ik er niet.. dus op zijn vroegst is jullie hulp pas 17 Augustus nodig.

Tot slot een foto van mij al kabouter.. want gratis tanken.. dat laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan !! *O* [afbeelding]

schema zal wel in het servicemanual staan, en die heb ik wel voor je ;)
 
Ik had vroeger een collega die van zijn vrouw geen bekeuringen mocht rijden.
Aangezien hij onder de plak zat gaf ik mij altijd in contanten het geld en ik maakte het voor hem over.

Alleen jammer dat je geen airmiles bij het CJIB krijgt. Dan was het nog voordelig geweest. Jij staat nu te boek als notoire overtreder, nu jij zoveel bekeuringen overmaakte. :P :P

Mijn advies: altijd een rekening aanhouden waarvan de Mrs. geen weet heeft, danwel geen zicht op heeft. :P :P :P })
 
idd dat denk ik ook :Y
zit natuurlijk wel wat achter zij verwacht er een van minstens 10x dat bedrag :X

Spreek je uit ervaring? Kuncing is natuurlijk wel een wegpiraat eerste klas. Ik hoor in Drenthe nog steeds gesproken worden van een blauw walmende Duc. ;) :+ :+ :+

Zitten die andere cilinders er nu al wel op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan