Ducati topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is het geen condens hoor,het is echt een soort aanslag wat er aan de binnenkant van het glas op zit...........heb nu dus matglas -O- -O-

Zag idd dat je het er net een doek en een schroevendraaier zo weer schoon kan maken.....denk dat ik daar morgen maar eens mee ga beginnen........ :Y

Ik vrees dat ik morgen heeeel lang ga uitslapen om van m'n kater af te komen. Om daarna weer naar de familie te gaan en weer een nieuwe kater te veroorzaken.

Maar vrees dat ik idd daarna hetzelfde kan gaan doen
 
mr mc duc...

je bent levende bewijs van gezegde, dat motorrijders beesten zijn?

ik ga nu echt met mn snavel in de fondu, anders eindig ik nog met lege maag!
 
Laatst bewerkt:
mr mc duc...

je bent levende bewijs van gezegde, dat motorrijders beesten zijn?

ik ga nu echt met mn snavel in de fondu, anders eindig ik nog met lege maag!

Ach het is ook niet meer als vroegah.

5 Jaar gelden kwam ik om 14:00 's middags thuis. Dan werdt er in een vol cafe nog de polonaise op tafel gedaan terwijl er buiten al volop mensen hun hond uit aan het laten waren. Dit bewuste cafe ging al om 07:00 's ochtends open (en daar kon je dan ook meteen ontbijten) terwijl anderen dan hun deuren begonnen te sluiten, dus iedereen uit alle cafe's naar dat ene cafe. Zat het meteen weer vol. Gezellig weer nieuwe mensen die je nog niet gezien had en we konden weer een uur of 5 door.

Maar Mr. McDuc moet dit jaar nog zien of hij het ontbijt haalt. Eerst maar eens bij de fam. Oudejaar gaan vieren.
 
Iedereen een heel goed uiteinde gewenst en tot volgend jaar!!!!!!!!!!!!!

Deze jongen gaat zich lekker vol gooien vannacht in de plaatselijke feesttent samen met mn meissie en vrienden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
poser van mij nieuwe spatbord en die kap achter het spatbord
full
 
Geachte mede Ducati rijders,

is er iemand in het bezit van een donker kuipruitje voor een 888?

Ook ff een paar piccies van mijn nieuw gespoten fiets.


Foto=I8EX6HNV


Foto=W8K6Z8QG


Foto=CHGPX7AJ




Alvast bedankt.

Grtzzz


Gerben

www.ducatiservice.nl
 
Laatst bewerkt:
Geript uit monstertopic, maar hier staan leuke video's op over het onderhoud van V2 duc's, vooral die van de riemen vervangen en kleppen controle/stellen zijn handig voor zij die willen/durven...

http://www.ca-cycleworks.com/videos/

B| Die gasten vertrouw je dus ook niet toe aan je motorfiets... Kijk maar naar het filmpje bij het kleppen stellen. Aan het eind draait hij de bouten van de afdekkap aan met een momentsleutel. Hij draait twee bouten gewoon aan, één draait hij twee keer aan en één draait hij niet aan! (Op kruislings "aanhalen" berust in Amerika ook nog een taboe...)

:+
 
Laatst bewerkt:
Ja, nogmaals het allerbeste voor het komende jaar voor iedereen.

Ik zal morgen een picje posten van de gezellige jaarwisseling hier.....
 
B| Die gasten vertrouw je dus ook niet toe aan je motorfiets... Kijk maar naar het filmpje bij het kleppen stellen. Aan het eind draait hij de bouten van de afdekkap aan met een momentsleutel. Hij draait twee bouten gewoon aan, één draait hij twee keer aan en één draait hij niet aan! (Op kruislings "aanhalen" berust in Amerika ook nog een taboe...)

:+

[miereneukmodus] Ik zou zelfs mijn motor niet toevertrouwen aan die gasten[/miereneukmodus]

U is nieuw hier en weet misschien nog niet hoe irritant ik kan zijn....bij deze!

De link tussen kruiselings aanhalen, taboe en Amerika kan ik helaas nog niet vinden......
En ik ben 100% nuchter -O-
 
[miereneukmodus] Ik zou zelfs mijn motor niet toevertrouwen aan die gasten[/miereneukmodus]

U is nieuw hier en weet misschien nog niet hoe irritant ik kan zijn....bij deze!

De link tussen kruiselings aanhalen, taboe en Amerika kan ik helaas nog niet vinden......
En ik ben 100% nuchter -O-

Ach, dat zal ik ongetwwijfeld dan nog wel uitvinden. ;)
Tja, over het kruislings aanhalen wa s ironisch bedoeld. Aangezien het algemeen bekend is dat het aanhalen van bouten kriuslings hoort te geschieden. Vandaar...
 
ook hier alle jongens, meisjes, mannen, vrouwen en alle andere wegmisbruikers een gelukkig nieuw jaar en dat het n mooi motorseizoen mag worden, met t liefst zonder schade`s

greetingssss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan