Ducati topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi geel is ook niet lelijk !! :+

full


Ga vanmiddag denk ik nog maar een stukkie rijden!
 
Valt het jullie ook wel eens op dat motorrijders op andere merken (en dan vooral japanners) op dit forum heel erg raar reageren als je zegt dat je een Ducati hebt?

Jappanners??? Dat zijn toch die playmobiel brommers zonder kloten..........klinkt bij mij hetzelfde in de oren als opel en volkswagen en zo.....alhoewel ik best met een RC30, RC45 en bijvoorbeeld een YZF750 OW01 kan leven, maar dan houdt het ook al wel zo'n beetje op!!!

sorry dat ik dit weer heb gezegd.......Als iedereen een duc of een italiaan zou rijden werd het natuurlijk ook eentoning!!!
 
onverbeterlijk die g.j. ;)



ik heb overigens het plan om mn knipperspiegels te verkopen, vraag er 100 euro voor of een goed bod, iemand van hier intresse ?

closeup.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou kijk maar eens in dit onderwerp dan. ;(

Vraag aan de andere Ducatisten

Je wilt niet weten hoeveel discussies ik al wel niet gehad heb op het forum en meestal krijg je zulke reacties!! In mijn geval was het vooral gebrek aan kennis van sportfietsen......en dan met name de ontwikkeling van de huidige supersports!!

Wat mij zovaak opvalt is dat de meesten niet verder komen dan een duc en de japanners, maar er is zoveel meer!! En als je dat allemaal een beetje weet dan wil je in mijn geval al helemaal niet in het bezit zijn van een japanner!!

Naar mijn mening is bijvoorbeeld de oersuperbike nog steeds de Bimota SB2....de meesten zitten hier dan te reageren van nog nooit van gehoord en als ze een foto zien vinden ze het maar een badkuip....maar achter die badkuip zit zoveel techniek waarmee de huidige racers de basis nog van hebben!!!

Maar ik dwaal weer af........gewoon negeren zulke reacties en zulke topics al helemaal niet openen...en gebed zonder einde zou ik haast durven zeggen....

Wat voor een Duc rij je en natuurlijk een piccie he????
 
Jullie hebben er weer een gezellige collega motorrijder bij :X

Zwaaien naar Jappen

|(

Hahahahaha...........

.....Ik zwaai ook niet naar een jap.....maar meestal wordt er niet eens gezwaaid naar mij als ze zien dat het een DUC is terwijl er bijvoorbeeld een Honda voor me rijd er wel naar wordt gezwaaid!! Ik zeg dat zulke motorrijders de juiste opvoeding hebben gehad en respect tonen voor de dames uit Bologna!!!!!!!!!

Hahahaha...heerlijk weer dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik doe er nog even een schepje bovenop.......
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mensen die zich hebben ingeschreven voor een circuitdag of circuittraining? Ik doe zelf 2 april circuitdag op assen en zit nog te denken over een circuittraining in maart in Frankrijk.

Ook wil ik dit jaar meedoen aan de clubraces maar dan zal ik nog een TOMS moeten doen. Anderen die plannen hebben om mee te doen aan de clubraces?
 
Valt het jullie ook wel eens op dat motorrijders op andere merken (en dan vooral japanners) op dit forum heel erg raar reageren als je zegt dat je een Ducati hebt?

Zou dat misschien komen door dit soort Topics Tet?


Nou kijk maar eens in dit onderwerp dan. ;(

Vraag aan de andere Ducatisten

Leuk een Fundamentalist erbij!

Misschien een bomgordeltje omdoen en een Suzuki garage binnenlopen zou ik zo zeggen.
 
onverbeterlijk die g.j. ;)



ik heb overigens het plan om mn knipperspiegels te verkopen, vraag er 100 euro voor of een goed bod, iemand van hier intresse ?

[afbeelding]

Ga je weer terug naar de originele.... :Y :Y :Y :Y :Y Vind ik persoonlijk 10 keer mooier als deze.....in ieder geval succes met de verkoop!!

PS..Die frameproppen wat je hebt zijn dat STM-proppen? Zit er zelf ook aan te denken om er aan paar aan te schaffen, ben morgen nog lekker vrij dus kan morgen nog wel even shoppen!!! En draai je die proppen trouwens vast met de inbus bout die in de prop zit, heb ze ook gezien die je er zo in kunt drukken.

Alvast bedankt en de groeten GJ
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mensen die zich hebben ingeschreven voor een circuitdag of circuittraining? Ik doe zelf 2 april circuitdag op assen en zit nog te denken over een circuittraining in maart in Frankrijk.

Ook wil ik dit jaar meedoen aan de clubraces maar dan zal ik nog een TOMS moeten doen. Anderen die plannen hebben om mee te doen aan de clubraces?


30 MEI Assen geloof ik, weer met circuitrijden.nl

maar doe het denk ik iets rustiger aan, ga er weer wat geld in pompen komende maanden.
en na schuivertje op straat vorig jaar zit de schrik er nog een beetje in. -O-
 
\
onverbeterlijk die g.j. ;)

quote]


Dank u.......hahaha!!! De mensen die hier langer op het forum zullen wel denken...oh daar heb je hem weer die Italbikes, maar ik ben gewoon een Italofiel in hart en nieren en heb een behoorlijke uitgesproken mening over supersportfietsen!!!


Jij rijdt vast geen Opel Astra? :?



ben het natuurlijk wel met je eens :Y












al heb ik mijn (italiaanse) auto al 12 maanden in reparatie staan ;(
 
Ga je weer terug naar de originele.... :Y :Y :Y :Y :Y Vind ik persoonlijk 10 keer mooier als deze.....in ieder geval succes met de verkoop!!

PS..Die frameproppen wat je hebt zijn dat STM-proppen? Zit er zelf ook aan te denken om er aan paar aan te schaffen, ben morgen nog lekker vrij dus kan morgen nog wel even shoppen!!! En draai je die proppen trouwens vast met de inbus bout die in de prop zit, heb ze ook gezien die je er zo in kunt drukken.

Alvast bedankt en de groeten GJ

originele in rood, denk ik aleen dan ff een andere knipperlichtoplossing vinden.

vind deze ook niet onaardig, maar heb er al 3 keer een afgebroken in de schuur door ertegenaan te lopen, de originele zijn makkelijk te verwijderen, deze niet vanwege de draden voor de lamp.


mijn doppen zijn van MPL-Tuningparts (Eingangsseite)
ook vaak te vinden op ebay, mijn huisdealer :9

ze zitten vast met de imbusjes, denk er overigens over om ze in frame kleur te spuiten, is wat minder druk
 
Laatst bewerkt:

Hmmm, een hele boel redenen..... maar ik mis een stukje over techniek.......

Eerste keer in mijn leven (met de 888) langs de snelweg stil komen te staan, en jawel met de duc. Bleek dat mijn gaskabel geknapt was.... er stopte zelfs een BMW berrijder om mij te helpen. Was niet nodig, ik heb de trek methode toegepast; buitkabel eraf en trekken met de binnenkabel.... vaak genoeg gedaan met de brommers, dus dat was niet moeilijk.... behalve doseren dan.....
 
Laatst bewerkt:
klopt, vind `m zelf ook erg goed kick ass gehalte hebben, want loop al met gedachte om d mijne ook evt. veranderen na afg. zomer -O- ... maar ben r ook nog steeds niet over uit wat ik doe...

maak er een foggy replica van....ik heb nog wel een stickerset voor je vooe weinig ;)

ik vind 'm zo gaaf die zwarte! je ziet bijna geen zwarte duc's....pfff ik ga d'r eens goed over nadenken want ik wil geen spijt krijgen :N
 
maak er een foggy replica van....ik heb nog wel een stickerset voor je voor weinig ;)

ik vind 'm zo gaaf die zwarte! je ziet bijna geen zwarte duc's....pfff ik ga d'r eens goed over nadenken want ik wil geen spijt krijgen :N


Ik denk als ik n goeie kameraad van me aankijk, dat ik ze misschien wel gratis kan krijgen, heeft eigen bedrijfje waar hij dus stickers kan maken en nee, ga nu niet voor iedereen vragen maar als ik n replica zou maken, weet ik waar ik terecht kan, mn achterbuurjong werkt ook in spuiterij (schade/herstel), dus kan ze ook nog glijk onder mooi blanke lak laagje zetten ;)

maargoed, ik ben r ook nog steeds niet uit wat t nou word, of toch zo laten......of....
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, een hele boel redenen..... maar ik mis een stukje over techniek.......

Eerste keer in mijn leven (met de 888) langs de snelweg stil komen te staan, en jawel met de duc. Bleek dat mijn gaskabel geknapt was.... er stopte zelfs een BMW berrijder om mij te helpen. Was niet nodig, ik heb de trek methode toegepast; buitkabel eraf en trekken met de binnenkabel.... vaak genoeg gedaan met de brommers, dus dat was niet moeilijk.... behalve doseren dan.....

Ducati om Ducati sayd it all :Y (maar artikel al gerectificeerd wegens mogelijke ban O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan