Ducati topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een duc wil en niet veel geld hebt, moet je deze kopen loopt goed maar niet mooi 1350 euro

Paso 750, mijn 1e Ducati!!! (een gele notabene, maar toen voor heel weinig, meen fl1500/1550,- zoiets, want liep als een natte krant en lekke achterband, prachtig die proefrit > schroef in achterband met een stuk rubber en wat solution en al hortend & stotend & afslaand toch gewoon kopen, want Duc hè, maar damn wat waren die Webers slecht af te stellen!!!)
:+
 
Laatst bewerkt:
Als je een duc wil en niet veel geld hebt, moet je deze kopen

[afbeelding]


loopt goed maar niet mooi 1350 euro

Beetje raar commentaar van Biggelaar trouwens, stel dat iemand het wel mooi vindt. En zoals gezegd, als je hem in z'n tijd ziet is het nog niet zo slecht

full
 
Laatst bewerkt:
SS heb ik nog geen geld voor kosten volgens mij nog 4 a 5000, soes is er voor 1650, kan ik in ieder geval fietsen.

Als ik mazzel heb trap ik er nog tegen aan als ik in een dronken bui thuis kom. GVD wat doet een Jappanner in mijn achtertuin :(

Sorry, maar ik moet het gewoon weten....
Klopt het dat je pak nu duurder is dan je motor?
 
ik heb in het verleden ook voor de keuze gestaan voor een paso...heb het toen niet gedaan, maar vind het wel een fiets met een eigen gezicht.

En dat wel of niet mooi staat bij biggel op de site hoor, zijn niet mijn woorden.


Maar het allerbelangrijkste is.........je hebt wel een duc en volgens mij zelfs met injectie.

De nuda is ook mooi en er is zo een volle kuip op te zetten.
 
Laatst bewerkt:
ik heb in het verleden ook voor de keuze gestaan voor een paso...heb het toen niet gedaan, maar vind het wel een fiets met een eigen gezicht.

En dat wel of niet mooi staat bij biggel op de site hoor, zijn niet mijn woorden.


Maar het allerbelangrijkste is.........je hebt wel een duc en volgens mij zelfs met injectie.

De nuda is ook mooi en er is zo een volle kuip op te zetten.

Dacht ook niet dat jij het schreef, dat biggelaar dat deed verbaasde me daarom nog meer, tenzij het zoals hierboven gezegd over de staat gaat.

full


Anyway, ik heb nog effe op diverse site's op internet en op DCN zitten kijken naar de PASO en ben tot de conclusie gekomen dat ik hem nog steeds mooi vind.
Ik zou het dus wel weten PASO :}

Misschien helpt plaatje met blondje uit 1988


Edit> Geen injectie op de 750
FUEL SYSTEM
By electric pump and filter with interchangeable cartridge. Air take-off with dry filter, placed under the fuel tank. The fuel system is so made:
Provided with a two-barrel carburetor: WEBER 44DCNF 107
http://ducatipaso.org/modules.php?name=News&file=article&sid=5
 
Laatst bewerkt:
Dacht ook niet dat jij het schreef, dat biggelaar dat deed verbaasde me daarom nog meer, tenzij het zoals hierboven gezegd over de staat gaat.

[afbeelding]

Anyway, ik heb nog effe op diverse site's op internet en op DCN zitten kijken naar de PASO en ben tot de conclusie gekomen dat ik hem nog steeds mooi vind.
Ik zou het dus wel weten PASO :}

Misschien helpt plaatje met blondje uit 1988

vraag me af of zij r ook nog zo verzorgd en verleidelijk bij staat alsdat sommige paso`s r nog bij staan ..... :+

want ja, 1988 => 2007 ........ -O-


_O-
 
Vergeef mij want ik heb gezondigd ;( .


Duc998 moet een aankoop van een Duc nog even uitstellen. Erger nog ik ga waarschijnlijk zelfs beginnen op een Jappanner. Heb nu al 3 weken me rijbewijs en heb er flink de pest in dat ik niet kan rijden. Een 748 is simpelweg nog even te duur voor me. Aangezien ik nog met de verkoop van mijn huis zit kan ik een Duc nog niet betalen. Ik ga zaterdag voor de Soes kijken en hopen dat het iets is want ik kan niet stil zitten, wil gewoon rijden. Mocht ik later toch geld hebben voor een Duc dan komt ie er zeker en word de Soes lekker een pekelbike (zijn die jappanners toch nog ergens goed voor }) )

Blijf zeker nog hier actief :P


speciaal voor DUC998FE

ducpee.jpg



-O- -O- -O- -O- |( |( |( |(

tot ziens, dit is geen topic voor suzuki rijders :W :W








ok, ik weet dat je t niet zo slecht bedoeld ;)
 
WTF!! ben ff een avondje weg om te klussen en dan zie ja dat er alweer 3 pagina's bij gekomen zijn.....RESPECT :} :} :}

Mare een suus hier in de heilige ducati tempel? :N :N

Ik zeg, koop een PASO en drop 'm hier in scherpenisse en laat 'm opnieuw overspuiten bij DR Schumacher ;) . rij je veel voor weinig :Y en nog mooi ook!

Maarja de een is de ander niet :+

en voor nog een mooi filmpje van een 748
ik blijf 'm mooi vinden :9~
 
WTF!! ben ff een avondje weg om te klussen en dan zie ja dat er alweer 3 pagina's bij gekomen zijn.....RESPECT :} :} :}

Mare een suus hier in de heilige ducati tempel? :N :N

Ik zeg, koop een PASO en drop 'm hier in scherpenisse en laat 'm opnieuw overspuiten bij DR Schumacher ;) . rij je veel voor weinig :Y en nog mooi ook!

Maarja de een is de ander niet :+

en voor nog een mooi filmpje van een 748
ik blijf 'm mooi vinden :9~~

dit filmpje, is trouwens d kleine uitvoering, heb (denk ik) nog wel d lange uitvoering op pc staan ... morgen ff zoeken ;) ..... alsk `m nog heb , doek wel linkje posten ....

zo, nu eerst :z

:W
 
aanvulling op vorige post.

Bij dit filmpje heb ik zo'n hoog "gaaf, kwiijl, stuiter, ja ik wil dat ook, kippevel ,kriebels in m'n buik gehalte.....geluid is goed, beeld is goed. Ik krijg altijd de bale van die filpmjes met alleen maar windgeruis B|

en hier nog een over de oliepomp van een ducati(de werking ervan)
 
back to the future hier....... :?

Ik ben wat kwijt qua posts.......

klopt, volgens mij is alles weg van laatste aantal uren, en had die nog niet eens gelezen, weet dus niet eens wat r allemaal gepost is vandaag ;(

maarja, misschien worden ze nog terug gezet .... :?







* owja, ging filmpje zoeken :X

* done * ... >>>
<<< ...
 
Laatst bewerkt:
hoop ik ook, ik had nog een ss 600 voor iets meer dan 2k pleuros gezien bij borken voor ene 998 FE die nu een jap overweegt

ach we halen deze jongen nog wel over de streep...........

groetjes duc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan