DUCATI-TOPIC 50: Swetty beterschap, je moet nog 50 jaar mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij fietste toch wel meer dan dat... Elke dag naar het werk ... :?

dat doe ik ook meestal: (motor)fietsen naar het werk!

anyway: sterkte voor Swetty!

ook weer present!

03112009341.jpg
 
Na wat denk werk en twijfel heb ik toch besloten m'n Zard brulpiepen te verkopen,dus mocht iemand hier belang bij hebben kan die contact met me opnemen.
Nu maar weer verder brainstormen voor het winterproject *D
full
 
Hoe staat het met de kietelbeurt van de Monster? Zit 'ie alweer bijna in elkaar? Duur geintje zeker :/

ben vanmiddag ff wezen kijken... Monster is geheel ontmanteld :') blokje staat klaar om bewerkt te worden.... whola, ik ben zeer benieuwd!
 
ben vanmiddag ff wezen kijken... Monster is geheel ontmanteld :') blokje staat klaar om bewerkt te worden.... whola, ik ben zeer benieuwd!

Worden de koppen ook nog bewerkt? En een blue print geloof ik hè? Krijg je dan bijv. ook lichtere drijfstangen erin?
 
Ben eind vd middag nog even snel wezen kijken naar een Pekelfiets.... Cagiva (GrootConijn) 'achter' Dokkum. Kom je bij een soort wildharige Cowboy terecht die aan zijspanspeedway doet, waaronder eentje staan met een --> 748 blok erin :Y :}


Vanwege ''het uitgebreide gekeuvel'' en andere plichten hier thuis geen(eens) tijd meer gehad voor een proefrit, maar morgenvroeg ga'k dat wel doen en zou hier morgen weleens iets met in elk geval een Ducblok erin kunnen staan.... (mag ik dan evt weer een beetje meetellen hier?) :P
 
Laatst bewerkt:
Ben eind vd middag nog even snel wezen kijken naar een Pekelfiets.... Cagiva (GrootConijn) 'achter' Dokkum. Kom je bij een soort wildharige Cowboy terecht die aan zijspanspeedway doet, waaronder eentje staan met een --> 748 blok erin :Y :}


Vanwege ''het uitgebreide gekeuvel'' en andere plichten hier thuis geen(eens) tijd meer gehad voor een proefrit, maar morgenvroeg ga'k dat wel doen en zou hier morgen weleens iets met in elk geval een Ducblok erin kunnen staan.... (mag ik dan evt weer een beetje meetellen hier?) :P

Smokey Joe 8-)


Zal wel lekker klinken op zo'n speedwaybaan :P
 
Smokey Joe 8-)


Zal wel lekker klinken op zo'n speedwaybaan :P
Geen idee, nooit een Ducblok daar gezien, ze rijden nu met deze, maar daar zit een R1 blok in (als het tot een deal komt mbt die Cavia, en die kans is groot na hun belletje net, dat ik nog eens ga sleutelen aan die 748span :Y )

full
 
Geen idee, nooit een Ducblok daar gezien, ze rijden nu met deze, maar daar zit een R1 blok in (als het tot een deal komt mbt die Cavia, en die kans is groot na hun belletje net, dat ik nog eens ga sleutelen aan die 748span :Y )

[afbeelding]

Ging daar heel vroeger (zeker 25 jaar terug) wel eens met mijn ouwe naar toe.
Grasbaanspeedway :}

Wat een ragbikers waren dat 8-)
 
Laatst bewerkt:
Is maar beter ook als er een Cavia komt, komt die vlag ook mooier uit en ken ik dat cityhopperbrommerke mooi verstoppen achter die grote Mulitstrada voorloper.... :Y

full
 
hee zwet, zwaai ik elke dag naar alle fietsers en ga je een beetje in het ziekenhuis liggen :?
ik heb nog 2 dagen om een emmer fruit langs te brengen :+

en beterschap natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Nou, de 916 waar ik achterheen was staat/stond? bij Roké, via via vertelde iemand me; kost weinig maar is ook weinig.... (fikse naziener/opknapper)

Ik had em zelf gedacht voor DCR, maar ding schijnt nogal afgejaagt op circuit, geen oh-papieren, 63Dkm. Volgens Roké zou ie drie jaar niet meer gebruikt zijn, m'n gevoel zegt/zei, wss eind rijden voor weinig/nixs dus ''laat maar''....


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan