Ducati topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt je dempers brengen/opsturen,geen probleem wat je zelf wilt.
Ik reken 17,50 per db killer alleen voor dcn en forum leden (aantoonbaar)en voor lieden die met mijn stickers rond (willen) knallen.
e-mail:luckyducyperformance@hetnet.nl of tel:0653-316335 _O- _O- :W de rest betaald 20 euro p/st 8-)
't zijn arrow dempers zonder enig opdruk oid......

Beste is om de eraf te halen en meenemen voor passing?
 
hier een paar telefoon foto's (en nee de motor was nog niet gepoetst)..

222113484.jpg

222113471.jpg

222113461.jpg

222113450.jpg



de motor lijkt wel fluoriserend :X
 
Je kunt je dempers brengen/opsturen,geen probleem wat je zelf wilt.
Ik reken 17,50 per db killer alleen voor dcn en forum leden (aantoonbaar)en voor lieden die met mijn stickers rond (willen) knallen.
e-mail:luckyducyperformance@hetnet.nl of tel:0653-316335 _O- _O- :W de rest betaald 20 euro p/st 8-)

Je hoort van mij, tzt breng ik ze wel langs.....
 
Tis ook kaal bij jullie, net als bij goof. Hmmmm, hier in de omgeving heb ik weinig van zulke 'weidse blikken'.......................
hahah deze plek heb ik special opgezocht, was tenminste veel plek voor zon en was een doodlopende weg.. Kon ik ff lekker blazen, van de zomer maak ik wel weer een foto op een dijkje ofzo. Of op de bergen in de Swiss ;)
 
Je kunt je dempers brengen/opsturen,geen probleem wat je zelf wilt.
Ik reken 17,50 per db killer alleen voor dcn en forum leden (aantoonbaar)en voor lieden die met mijn stickers rond (willen) knallen.
e-mail:luckyducyperformance@hetnet.nl of tel:0653-316335 _O- _O- :W de rest betaald 20 euro p/st 8-)

bij deze nog even het welbekende stickertje...

full
 
o.k. dan,
laatste voor vandaag (heb er echt heel veel gemaakt)

Band was trouwens echt op, deze week verse Pilot Power er onder.

full


vreselijk foute poser pic O-)
 
≥ Motoren - Marktplaats.nl


krijg toch altijd weer een misselijk gevoel als ik zoiets zie, niet vanwege heling oid, maar meer om het idee dat er een echte 996R word afgebroken...............................zonde zonde zonde ;( ;(

:N ;( ;( ;( Ik heb ook contact met de man gehad, toen om een foggy pista setje, hij bleef correct en ik ook maar we kwamen er op centen niet helemaal uit. Denk dat deze meneer meer om de poen geeft dan om het bijzondere van de R/het merk, tja maar da's blijkbaar ook business.... -O-
 
o.k. dan,
laatste voor vandaag (heb er echt heel veel gemaakt)

Band was trouwens echt op, deze week verse Pilot Power er onder.

[afbeelding]

vreselijk foute poser pic O-)

Hetzelfde flikte ik eens met een Soes voor de motorkap van (een vroegere) buurmans Astra Gsi (temeer omdat die mongool altijd als een dolle door de straat ging), was ie heeeeeeeeeeeeeel erg blij mee, whahahahaha _O- }) }) }) }) })
 
hahah deze plek heb ik special opgezocht, was tenminste veel plek voor zon en was een doodlopende weg.. Kon ik ff lekker blazen, van de zomer maak ik wel weer een foto op een dijkje ofzo. Of op de bergen in de Swiss ;)

Zeker fris met een straffe wind.

Hier eentje voor redelijke weidse blik richting het zuidwesten op de Galgenberg (70m nap) mosbeek dal in. Op geen 5 meter achter is grenspaal 84 met DL, dus noordelijker in Twente kun je niet komen. Route is deel van het Twentepad waar je niet met de duc kunt komen...... ;) Voor de wandelaars dus.....

Off-topic maar toch een mooie beeld van onze omgeving....

full
 
Laatst bewerkt:
:N ;( ;( ;( Ik heb ook contact met de man gehad, toen om een foggy pista setje, hij bleef correct en ik ook maar we kwamen er op centen niet helemaal uit. Denk dat deze meneer meer om de poen geeft dan om het bijzondere van de R/het merk, tja maar da's blijkbaar ook business.... -O-

handel is handel... dat kun je hem idd niet kwalijk nemen... lijkt mij... B|

maar idd wel raar... -O-
 
o.k. dan,
laatste voor vandaag (heb er echt heel veel gemaakt)

Band was trouwens echt op, deze week verse Pilot Power er onder.

[afbeelding]

vreselijk foute poser pic O-)

Trouwes als ik eerlijk ben hè (en dat ben ik :P ) die Arai vind ik niet zo mooi, qua kleur in het geheel, maar ook ziet ie er nogal ehhhhhhhhh ouderwets uit zo........ Niet huilen nu hoor ;( :N , vind IK gewoon persoonlijk O-)

Wel erg mooie uitlaatsteuntjes trouwes!!! :9~ :Y
 
Laatst bewerkt:
Tja helmen....... begin een eenvoudige (kleur) opdruk meer te waarderen ipv allerlei schreeuwige tekeningen/opdrukken; back to basics....... geldt ook voor een tankpad.....

Maar ik heb pas 2 jaar mijn 'oude' nieuwe helm.....
 
Laatst bewerkt:
handel is handel... dat kun je hem idd niet kwalijk nemen... lijkt mij... B|

maar idd wel raar... -O-

O nee hoor, handel=handel da's ook geen punt...

Wel dat ie met regelmaat spullen tot aan de grond sloopt waarvan ik denk, damn gooi er wat centen tegenan en hou zeker zo'n stukje historie als een R rijdend/compleet.

NB: kan me zelf niet voorstellen dat een -R- in onderdelen meer doet dan compleet, maar zal toch wel zo zijn anders deed ie het niet '( . Reken maar op importspul, geen BPM/accijns enzo en dan in onderdelen, maar blijft schande mijns inziens dan!!!!!! |( |( |(
 
Zeker fris met een straffe wind.

Hier eentje voor redelijke weidse blik richting het zuidwesten op de Galgenberg (70m nap) mosbeek dal in. Op geen 5 meter achter is grenspaal 84 met DL, dus noordelijker in Twente kun je niet komen. Route is deel van het Twentepad waar je niet met de duc kunt komen...... ;) Voor de wandelaars dus.....

Off-topic maar toch een mooie beeld van onze omgeving....

[afbeelding]

Sjees wat een beperking van wat een mooi uitzicht zou kunnen zijn.... :Y :Y :Y


;) :+
 
O nee hoor, handel=handel da's ook geen punt...

Wel dat ie met regelmaat spullen tot aan de grond sloopt waarvan ik denk, damn gooi er wat centen tegenan en hou zeker zo'n stukje historie als een R rijdend/compleet.

NB: kan me zelf niet voorstellen dat een -R- in onderdelen meer doet dan compleet, maar zal toch wel zo zijn anders deed ie het niet '( . Reken maar op importspul, geen BPM/accijns enzo en dan in onderdelen, maar blijft schande mijns inziens dan!!!!!! |( |( |(

ik ben het ook wel met jou eens.... dat het idd zonde is om een mooi stukje geschiedenis... zeker gelllimiteerde uitgaven... te slopen tot de grond.... maar als je ziet wat er gevraagd wordt voor 2e hands onderdelen kan ik mij wel voorstellen dat het loont om zo'n fiets te slopen... uuhh.. demonteren... |( |( ;( ;(
 
Tja helmen....... begin een eenvoudige (kleur) opdruk meer te waarderen ipv allerlei schreeuwige tekeningen/opdrukken; back to basics....... geldt ook voor een tankpad.....

Maar ik heb pas 2 jaar mijn 'oude' nieuwe helm.....

Speciaal voor jou dan Grootvader Swett, Helmets Reloaded, ze schreeuwen het uit....!!!!!!!!! :X :X :X _O- _O- _O-
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan