Ducati topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben het ook wel met jou eens.... dat het idd zonde is om een mooi stukje geschiedenis... zeker gelllimiteerde uitgaven... te slopen tot de grond.... maar als je ziet wat er gevraagd wordt voor 2e hands onderdelen kan ik mij wel voorstellen dat het loont om zo'n fiets te slopen... uuhh.. demonteren... |( |( ;( ;(

Yep zoals eerder geschreven is: handel is handel....
 
o.k. dan,
laatste voor vandaag (heb er echt heel veel gemaakt)

Band was trouwens echt op, deze week verse Pilot Power er onder.

[afbeelding]

vreselijk foute poser pic O-)

poser -O-

helm staat goed. doe je hem nou ook op in het koekblik. aangezien het een koekblikken helm is :9

en ja dat hebben we gegoogled :9 *D
 
Yep zoals eerder geschreven is: handel is handel....

is overal zo in. ook in de kreidler handel gebeurt dit. daar zijn de prijzen ook erg hoog.

zelf ook van mee geprofiteerd. elke maand op en neer naar duitsland onderdelen halen :+
 
Was net internet aan het afstruinen kom je een helm tegen met ingebouwde display..... en jawel en een duc dashbord.



full
 
is overal zo in. ook in de kreidler handel gebeurt dit. daar zijn de prijzen ook erg hoog.

zelf ook van mee geprofiteerd. elke maand op en neer naar duitsland onderdelen halen :+

Laat ik nou voor de hobby&de pecunia Belasting Inspecteur Meldpunt zijn, tja handel=handel..................... 8-)
 
Laat ik nou voor de hobby&de pecunia Belasting Inspecteur Meldpunt zijn, tja handel=handel..................... 8-)

tja dan gaan de prijzen van de mensen die pista kuipen, zitjes voor monoposto kontjes en voorkuipen met witte vlakken aanbieden ook weer omhoog he.....

goh laat jij die nou net zoeken op marktplaats. vervelend voor je

_O-
 
is overal zo in. ook in de kreidler handel gebeurt dit. daar zijn de prijzen ook erg hoog.

zelf ook van mee geprofiteerd. elke maand op en neer naar duitsland onderdelen halen :+

Een kennis van mij heeft meer dan 100 kreidlers, en een echte testbank van van veen...sta jij waarschijnlijk erg bij te kwijlen
 
tja dan gaan de prijzen van de mensen die pista kuipen, zitjes voor monoposto kontjes en voorkuipen met witte vlakken aanbieden ook weer omhoog he.....
goh laat jij die nou net zoeken op marktplaats. vervelend voor je _O-

Dus niet, laat ze maar importeren, wet van de (grote) getale, meer aanbod = prijsdaling... (en dus vind ik het wel via MP e.d, zie zo ook die sps kont *D )
 
Laatst bewerkt:
heb deze vanmiddag nog op ebay gescoord


carbon hielplaatjes voor de bijrijdster



en een klein carbon spatbortje/huggertje

 
en zo staat/ ligt hangt de duc er nu bij...

paar kisten vol met onderdelen...


blok op de werktafel, klaar om schoongemaakt te worden :9


het kale frame...


ik ben nu alles aan't schoonmaken in m'n ontvetter spoelbak. ideaal voor dit werk!
heerlijk om alles tot in de puntjes schoon te maken, ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan monteren :9
 
≥ Motoren - Marktplaats.nl


krijg toch altijd weer een misselijk gevoel als ik zoiets zie, niet vanwege heling oid, maar meer om het idee dat er een echte 996R word afgebroken...............................zonde zonde zonde ;( ;(
Niks mis mee hoor met die jongen..... :N

Heb van de zomer ook onderdelen bij hem gekocht,Hij koopt gewoon motorfietsen in het buitenland,das een stuk goedkoper dan hier in ons landje ,zit dan geen bpm meer op.

Als hij dan de motorfiets in onderdelen verkoopt brengt hij meer op als hij hem heel hier in nederland verkoopt,vandaar dat hij het dus zo doet en niks is gestolen hoor!!!!

Ps zelf rijd hij ook een dikke 999
 
Laatst bewerkt:
Niks mis mee hoor met die jongen..... :N

Heb van de zomer ook onderdelen bij hem gekocht,Hij koopt gewoon motorfietsen in het buitenland,das een stuk goedkoper dan hier in ons landje ,zit dan geen bpm meer op.

Als hij dan de motorfiets in onderdelen verkoopt brengt hij meer op als hij hem heel hier in nederland verkoopt,vandaar dat hij het dus zo doet en niks is gestolen hoor!!!!

Ps zelf rijd hij ook een dikke 999
O ja dat was het!, hij was geloof ik ook bezig met een circuit racer te bouwe als ik me niet vergis :)
 
Je kunt je dempers brengen/opsturen,geen probleem wat je zelf wilt.
Ik reken 17,50 per db killer alleen voor dcn en forum leden (aantoonbaar)en voor lieden die met mijn stickers rond (willen) knallen.
e-mail:luckyducyperformance@hetnet.nl of tel:0653-316335 _O- _O- :W de rest betaald 20 euro p/st 8-)

hmz.. intressant!!
ik heb een stel lasers erop zitten, en voor de vakantie is het mischien wel makkelijk om een setje killers in de tanktas mee te nemen..
mischien kom ik in het voorjaar wel ff langs dan ;) *D








weet er hier iemand de maten van de achterwiellagers die in mijn '91 750ss moeten?
wil ze vervangen, in haynes staat dat het er 4 zijn, maar er staan geen maten bij..
 
hmz.. intressant!!
ik heb een stel lasers erop zitten, en voor de vakantie is het mischien wel makkelijk om een setje killers in de tanktas mee te nemen..
mischien kom ik in het voorjaar wel ff langs dan ;) *D








weet er hier iemand de maten van de achterwiellagers die in mijn '91 750ss moeten?
wil ze vervangen, in haynes staat dat het er 4 zijn, maar er staan geen maten bij..
zijn ze kapot dan?
 
Waarom hebben we nog geen plaatje van jou voor de startpost?

Zoiezo heb ik nog geen plaatje gezien van jou motor, posten dus

Creatief met links ;)
IMG_0322.JPG


heb het in deel 1 al gezegd, echt een hele dikke schitterende Duc (zoiets ga ik ook mee akkoord als ik geen mooie 998 vind... :Y )
 
Laatst bewerkt:
overigens nog iemand interesse in een koppleingsdeksel van MPL ?

heb ook een voortandwiel kapje in dezelfde stijl.

DSCF2765web.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan