Ducati topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer je je olietemp zender eruit draait, komt er een plastic groffilter tevoorschijn.

Kettingpons voor Tsubaki kon ik zo gauw niet vinden....alleen DID....

ok, ik heb geen olie temp zender op de 600 ;)

ah zit er ook weer verschil in de merken ketting. ik heb er een did op zitten nu.

scotoiler doet ook prima zijn werk *O*
 
nou dan heb ik zeker weer wat speciaals want heb er op lopen tikken en trekken en geen beweging in te krijgen.
Dus dacht al zal wel wat verkeerds doen.
maar dan gaan we het nog eens proberen en kijken of die nu wel wilt mee werken

Met een ferme tik moet het wel willen, tenzij verroest ofzo.... (niet té bruut, want we praten wel over een pen die in een lager zit, pas dus op voor die lager!)
 
Emile / Lucky Ducy bedankt!!! :} De Eproms zijn binnen, net ff die Arrow geplaatst, morgen ff testen hoe&wat (mits het weer het toelaat) :]
 
en zo staat/ ligt hangt de duc er nu bij...

paar kisten vol met onderdelen...
[~[url="http://img209.imageshack.us/img209/7181/onderdelen1jm4.jpg"]afbeelding~][/URL]

blok op de werktafel, klaar om schoongemaakt te worden :9
[~[url="http://img19.imageshack.us/img19/7949/onderdelen2gb6.jpg"]afbeelding~][/URL]

het kale frame...
[~[url="http://img316.imageshack.us/img316/1898/onderdelen4wa4.jpg"]afbeelding~][/URL]

ik ben nu alles aan't schoonmaken in m'n ontvetter spoelbak. ideaal voor dit werk!
heerlijk om alles tot in de puntjes schoon te maken, ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan monteren :9
holy crap! :X wat een kole.. bende zeg, goed bezig hoor althans als je alles weer netjes in elkaar krijgt
 
hm valt mee,had jij via marco gedaan toch ?
en dan heb je alle bouten voor de kuip?

je hebt dan alle boutjes voor de kuip ja, behalve die onder de kuip.
Zelfs spatbord voor + achter, kuipboutjes moet je er los bijkopen.


en heb ze op m'n werk besteld, maar kan ook via Marco
 
Ik plaag De Goof.......................

Plaagkop


full
 
voor degen die evt. geinteresseerd zijn 2 duidelijke plaatjes

DSCF2977.jpg


DSCF2973.jpg



Heb ook nog een compleet setje snelsluiters liggen, gebruikt maar gewoon goed, dus heb je bouten en wil je snelsluiters, dit is je kans.....
 
voor degen die evt. geinteresseerd zijn 2 duidelijke plaatjes

[afbeelding]

[afbeelding]


Heb ook nog een compleet setje snelsluiters liggen, gebruikt maar gewoon goed, dus heb je bouten en wil je snelsluiters, dit is je kans.....
heb je een plaatje van die snel sluiters,lijkt me wel tof voor bij mij op de duc zit altijd te klooien om die onderste kuipboutjes los te krijgen |(
 
Binnenkort in dit Topic: Voorjaarsactie Help SloperMarcel zijn fiets weer in elkaar krijgen!!!

:+ _O- _O- _O-

:? stelletje mietjes, zien meer dan 2 boutjes los en beginnen gelijk te piepen :o

dat m'n schuur de werkplaats van ferrari niet is dat weet ik ook wel, heb nu eenmaal het geld niet om er een marmeren vloer met inbouwspots in te pleuren :X

wait and see :Y komt allemaal goed :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan