Ducati topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ik heb wel interesse in het voortandwiel-ketting-afdekkapje......
Tenzij het voor een Apeldoornse-naai-je-mede-Ducatisten-prijs is.....

En nou stoppen met slaan Goof!
Er komen nu deuken in die plaat voor mijn kop.....
 
Zo gisteren ff een carbonnen koppelingsdeksel gekocht........ En van de week al het achterspatbordje gekregen........

Vandaag moest ik toch een paar auto's spuiten heb ik ze meteen maar ff in de blanke lak meegespoten...... :9~
full
 
heb je een plaatje van die snel sluiters,lijkt me wel tof voor bij mij op de duc zit altijd te klooien om die onderste kuipboutjes los te krijgen |(

zijn originele snelsluiters zoals op de 748s geleverd, vraag voor een setje van 10 stuks compleet €32,50

de koppelingsdeksel was 129 nieuw en tandwiel kapje 55, vraag voor beide de helft van de nieuwprijs, dus 64,50 voor de deksel en 27,50 voor het kapje, excl. evt. verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
:? stelletje mietjes, zien meer dan 2 boutjes los en beginnen gelijk te piepen :o

dat m'n schuur de werkplaats van ferrari niet is dat weet ik ook wel, heb nu eenmaal het geld niet om er een marmeren vloer met inbouwspots in te pleuren :X

wait and see :Y komt allemaal goed :Y

We wachten op posts als:
- Waar is dit boutje voor?
- Kunnen jullie een plaatje posten van blok links/rechts?
- Wel boutje moest hierin?

_O-
 
ok, ik heb geen olie temp zender op de 600 ;)

ah zit er ook weer verschil in de merken ketting. ik heb er een did op zitten nu.

scotoiler doet ook prima zijn werk *O*

Misschien heb je geen olietemp zender , maar waarschijnlijk wel de plug en filter......
De plug zit onder oliepeilglaasje....recht onder het max. stickertje.....als ik het goed heb.
 
zijn originele snelsluiters zoals op de 748s geleverd, vraag voor een setje van 10 stuks compleet €32,50

de koppelingsdeksel was 129 nieuw en tandwiel kapje 55, vraag voor beide de helft van de nieuwprijs, dus 64,50 voor de deksel en 27,50 voor het kapje, excl. evt. verzendkosten.
Waarom verkoop je al die spullen heb je er nieuwe voor gekocht???
 
Zoals ik al zei:

Apeldoorn....daar komt geen goeie hond vandaan..... 8-)

Dan ken jij mijn hond nog niet *D Enne als ik iemand naai dan is het zeker mijn vrouw :Y :Y _O-
Ik kan toch ook niet zien wie er dcn lid is :N iedereen verschuilt zich achter een of andere naam :r
 
Dan ken jij mijn hond nog niet *D Enne als ik iemand naai dan is het zeker mijn vrouw :Y :Y _O-
Ik kan toch ook niet zien wie er dcn lid is :N iedereen verschuilt zich achter een of andere naam :r

kom maar op!
apeldoorn word momenteel gemobiliseerd, samen zullen we naar het front trekken!
ons een beetje beledigen :(

toch leuk om te weten waar de beste rijders vandaan komen :P
(skoeddies telt niet mee, ik ben nog in opleiding :+ )
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb je geen olietemp zender , maar waarschijnlijk wel de plug en filter......
De plug zit onder oliepeilglaasje....recht onder het max. stickertje.....als ik het goed heb.

zal eens kijken. bij het monteren van nieuw oliefilter en nieuwe olie geen aandacht aan geschonken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan