DUCATI TOPIC 61 : Meimaand Evenement Maand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge

Ik had eens een vraagje, want ik zag op de kuip van die 999 een paar plekjes.
zoals de zijkanten van de spiegels, die toch net iets hebben geraakt.
Dit zou ik dus willen bijwerken, maar niet met een lakstift. dat zie je altijd.
Heeft er hier toevallig iemand ervaring met gekleurde wax? oid om lichte krasjes te camoufleren?
 
Goedemorgen :Z

Hier nu droog, maar wel dreigend.
Gelukkig gisteren al naar de DCR geweest ... kan t lijf nu bijkomen van 400 km op de Condor :X
En thuis ook gehaald.............. ;)

Maar jullie hadden een mooie dag uitgekozen om Assen te bezoeken...... *O*
 
En thuis ook gehaald.............. ;)

Maar jullie hadden een mooie dag uitgekozen om Assen te bezoeken...... *O*

Ja, 400 km zonder een klap verkeerd te geven ... nou ja, tegen mijn enkel bij het kicken, maar da's mijn eigen schuld, zullen we maar zeggen :+

En was idd prima weertje voor een lekkere rit.
Helaas vonden veel zondagsrijders dat ook B|
 
Ja, 400 km zonder een klap verkeerd te geven ... nou ja, tegen mijn enkel bij het kicken, maar da's mijn eigen schuld, zullen we maar zeggen :+

En was idd prima weertje voor een lekkere rit.
Helaas vonden veel zondagsrijders dat ook B|

Leuk iig te horen.... en tja, in NL moet je vooral geen haast hebben maar d'r zijn van die lui die het erom doen... anderen express ophouden....

Zoals 14 dgn geleden naar het westen... eentje die het presteerde om vanaf Apeldoorn-Zuid tot afslag Stroe (dus de hele veluwe door) links te blijven rijden....met 110-120km/h..... |(

Er zijn verscheidene, waaronder ik, rechts voorgegaan zijn....

Ik blijf vandaag lekker thuis..... computeren/bankhangen/honduitlaten en niksen na een zaterdag vol met aktiviteiten..... ;)

Geen weer om naar Assen te gaan... afgelopen 2 jaar al in de regen zitten baggeren... :r
 
Laatst bewerkt:
Leuk iig te horen.... en tja, in NL moet je vooral geen haast hebben maar d'r zijn van die lui die het erom doen... anderen express ophouden....

Zoals 14 dgn geleden naar het westen... eentje die het presteerde om vanaf Apeldoorn-Zuid tot afslag Stroe (dus de hele veluwe door) links te blijven rijden....met 110-120km/h..... |(

Er zijn verscheidene, waaronder ik, rechts voorgegaan zijn....

Ik blijf vandaag lekker thuis..... computeren/bankhangen/honduitlaten en niksen na een zaterdag vol met aktiviteiten..... ;)

Geen weer om naar Assen te gaan... afgelopen 2 jaar al in de regen zitten baggeren... :r

Wat mij steeds vaker opvalt: mensen rijden keurig de snelheid, dus blijf je er netjes achter, en op punten waar niet mag worden ingehaald, zakken ze wat af. Als je weer mag inhalen, versnellen ze weer.
Dit is overigens niet alleen in Nl, maar ook in Dld.
 
Wat mij steeds vaker opvalt: mensen rijden keurig de snelheid, dus blijf je er netjes achter, en op punten waar niet mag worden ingehaald, zakken ze wat af. Als je weer mag inhalen, versnellen ze weer.
Dit is overigens niet alleen in Nl, maar ook in Dld.

In NL is de oorzaak dat men strak op de tellers let....en geen kilometer er overheen...krijg je een verkrampte verkeersbeeld....

Tegenwoordig probeer ik met de stroom mee te rijden zodat ik weinig hoef in te halen....willen opschieten hier heeft toch geen zin.. tenzij het heel erg rustig op straat is.

Ohja wat mij opvalt is dat mensen niet kunnen inhalen... ze hadden bijv een voertuig al 10 keer kunnen inhalen maar juist op dat ene plek (bocht oid) het wel doen waarbij het vaak maar net gaat............en vervolgens staan diezelfde personen verderop voor een verkeerslicht ..... dus ook geen donder opgeschoten..... _O-
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, het is erg leuk om de mens achter de nick te kennen. Vorig jaar was het ook supergezellig, de groep is volgens mij nog veel groter geworden.

Even wat statistiek, voordat ik in de weekcijfers ga duiken:

Het MF DT is gestart in 2005 op 7 mei (we zijn de verjaardag vergeten) door

Ducati Freak met als post

hehe
ik zie nergens ducati foto's
dus vraag ik het wel.. :)
mag ik je ducati zien? :P

ik ben hier net nieuw op het forum en nog niet zo veel meegemaakt..
dit is dus het begin..


SHOWEN MAAR!! :]

de eerste nu nog veelpostende member die reageerde wasTokiko

die hierbij als lid van het eerste uur wordt benoemd. 8-) kijk, dat mag ik graag horen


moahhhh, dat valt laatste tijden toch wel heel erg mee :+
maar ik post nog steeds mee ja :Y

@ alle (aank.) nwe duc bezitters welkom :W
degene die meelezen evt vanaf assen, veul plezier ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat mij steeds vaker opvalt: mensen rijden keurig de snelheid, dus blijf je er netjes achter, en op punten waar niet mag worden ingehaald, zakken ze wat af. Als je weer mag inhalen, versnellen ze weer.
Dit is overigens niet alleen in Nl, maar ook in Dld.
Haha wat grappig, precies wat mij gisteren ook opviel / irriteerde.
Zodra er een doorgetrokken streep op de weg staat gaat men 70-80 rijden, word deze onderbroken rijd men opeens 90-100 |(
Vind dat ze motorrijders maar ontheffing moeten geven mbt doorgetrokken strepen :P
 
Laatst bewerkt:
met bakken komt het eruit nu ......




Desmodinges en Muerte hebben al gereden, helaas viel Muerte uit met motoriche problemen, jammer want het was redelijk droog en hij ging als een speer dit weekend.

over een uurtje moet ik, maar als het dit weer blijft start ik niet.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan