DUCATI-TOPIC 78 * Mike Hailwood *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook wel paddockstands hier maar die passen niet,iets met ander model achterbrug :/ morgen maar eens ff wat maken dus :)
Ken je niet zo'n crossstander bakken dan, soort triangel die je in de achteras of achterbrugas steekt en hetzelfde werkt als een zijstander, heb ik hier ook nog erges liggen.....
 
Ik heb ook wel paddockstands hier maar die passen niet,iets met ander model achterbrug :/ morgen maar eens ff wat maken dus :)
Heb ook een universele verstelbaar, en voor onder balhood... Zelfs een krukje voor onder de crosser of easystands... Anyway je weet me te vinden
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog wel een over voor in e achterbrug. Ook heb ik nog wel een inrijstandaard, al is die wel verdomd makkelijk nu de standaard eraf gaat..
 
Ook heb ik nog wel een inrijstandaard, al is die wel verdomd makkelijk nu de standaard eraf gaat..

:^

de mijne gaat zo ie zo op de paddockstands ivm bandenwarmers dus inrijklem heb ik over maar gaat wel zo ie zo mee... kortom, gaat goed komen met al die standaardloze brommers! ;)
 
Laatst bewerkt:
Och, precies de zondag krijgt een ''5'' en ietwat regen, maar de verwachting is al tanende (in elk geval wel op weeronline.nl mbt Assen)
 
full

full

full




Knalluuuuuuuuh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan