DUCATI-TOPIC-86 * introductie van de desmoquattro *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.

Nou, je hebt de 999 idd zowat afgeschreven.... 't is ook wel een lekker snel stuk daar, maar als het misgaat gaat het dus ook goed mis..... Je mag echt blij zijn er niet meer aan overgehouden te hebben, dat materiaal is vervangbaar en wat het kost, ach, dat is vanzelf vergeten.
 
Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.
Als ik het goed heb is de 999r in 2004 al uitgevoerd met deze brug, die passen in iedere 749/999 :Y
Die achterbrug staat ruim een jaar op MP, maar is het een erg vervelende deuk? optisch of iessie volgens jou ook krom?
Anders laten herstellen en spuiten, rest van het spul wat jij opnoemt is nog wel aan te komen :)
Suc6 :Y
 
Laatst bewerkt:
Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.


Je zou deze even kunnen contacten:


Ducati Parts Online - The only place to buy used Ducati parts


Is ook een MF-DT'er en volgens mij ook een DOC lid.
Haal het steeds door elkaar, maar volgens mij Duc1098 (s) of Duc1198 (s), weet het niet meer. Maar heeft vaak leuke spulletjes naar verluidt.
 
Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.

De 749/999 R uit 2004 had het ook al, de nieuwe achterbrug. verschil is duidelijk te zien...
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb is de 999r in 2004 al uitgevoerd met deze brug, die passen in iedere 749/999 :Y
Die achterbrug staat ruim een jaar op MP, maar is het een erg vervelende deuk? optisch of iessie volgens jou ook krom?
Anders laten herstellen en spuiten, rest van het spul wat jij opnoemt is nog wel aan te komen :)
Suc6 :Y

kuipwerk voor die dikke brug is wel anders.......

Laat anders je brug eens bij startwin checken/ repareren
 
Miss ducrider henry nunspeet proberen, sloopt/demonteert veel ducs. hij staat veelal op mp
Ja ga hem even checken thnx.

~
quote]

Nou, je hebt de 999 idd zowat afgeschreven.... 't is ook wel een lekker snel stuk daar, maar als het misgaat gaat het dus ook goed mis..... Je mag echt blij zijn er niet meer aan overgehouden te hebben, dat materiaal is vervangbaar en wat het kost, ach, dat is vanzelf vergeten.

Nee joh, het Duc hartje klopt nog :P

Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.


Je zou deze even kunnen contacten:


Ducati Parts Online - The only place to buy used Ducati parts


Is ook een MF-DT'er en volgens mij ook een DOC lid.
Haal het steeds door elkaar, maar volgens mij Duc1098 (s) of Duc1198 (s), weet het niet meer. Maar heeft vaak leuke spulletjes naar verluidt.
Ja die ken ik, klopt

Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.

De R uit 2004 had het ook al, de nieuwe achterbrug. verschil is duidelijk te zien...
Ok thnx

Als ik het goed heb is de 999r in 2004 al uitgevoerd met deze brug, die passen in iedere 749/999 :Y
Die achterbrug staat ruim een jaar op MP, maar is het een erg vervelende deuk? optisch of iessie volgens jou ook krom?
Anders laten herstellen en spuiten, rest van het spul wat jij opnoemt is nog wel aan te komen :)
Suc6 :Y

kuipwerk voor die dikke brug is wel anders.......

Laat anders je brug eens bij startwin checken/ repareren
Hmm. hou niet zo van opgelapt.
 
Hmmmzzz.....circuit spul dus :)
Si !
292009_2443853655555_1228271311_33049582_1741285086_n.jpg
 
Nee was dat maar waar, rem schakelset, complete kuipset, clipons, handels, topkuipframe, dat is wat ik zo even kan bedenken.
Op marktplaats staat een nieuwe achterbrug, maar er staat bij 2004 maar op de foto is het volgens mij het nieuwe model. Dus moet even checken hoe het zit.
Als je iets weet, graag.
Klote!
 
Toselands carriere is ten einde.... '( toch jammer, was een mooie man.

anyways, iedereen een fijn weekend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan