Ducati-Topic 95, De Landelijke Motor Dagen LMD 14-15 april

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn ouders hebben vandaag rondje regio gereden wie nog meer ...............en volgende week zaterdag trainngen kijken superbikes en zondag naar mettet maandag daar circuitrijden


Ik heb ook rondje regio gedaan, maar heb het bij 3 cafe's gehouden. Was wel erg leuk om te doen. :Y
 
Voor mij geen rondje regio dit jaar, ik heb in de Flevopolder deelgenomen aan de Tijdstrijderscup, een tijdrit over 40,85 km. Koud en veel wind, dit jaar 7 minuten langer onderweg geweest dan vorig jaar, nu 1.16.43.
 
Ik heb ook rondje regio gedaan, maar heb het bij 3 cafe's gehouden. Was wel erg leuk om te doen. :Y
ja zeker weer een leuke gezellige dag, wel wat frisjes maar gelukkig wel droog... we hebben eerst beusichem aangedaan toen berkel enschot en als laatste heinenoord en daar een lekkere sate met patat gegeten.
bij berkel nog even de panigale van moto puro bekeken mooi ding met die stickers er op zo!

waar ben jij allemaal geweest
 
full


Laterz :P wel mooi ploatie!
 
Zozo, mooie piccies hier!

@Dick, ik zal kijken of ik 26 april vrij kan krijgen, als..... dan wil ik ze graag overnemen.. maar als de FFR rijder eerder is heb ik pech...

Net 8km hardgelopen tijdens de Cascaderun, was hetzelfde als gisteren, alleen maar inhalen :+ gemiddeld 11,6 kmh gelopen.. voor het eerst dat ik 8km achterelkaar gelopen heb, uberhaupt is het al een week of 5 geleden dat ik hardgelopen heb..

Morgen last van de nek/schouders van de LMD en de benen van de Cascaderun.. heerlijk!

Als je ze beide (26 en 27 april) wil ga jij voor. Ik had Michiel al mailtje gestuurd over de 27e. Had gelezen dat hij ook nog een dag zocht. Hpu je wel op de hoogte.

Ik moet die week weer op reis. :( :( Weer ouderwets druk met werk.

Mooi tempo. Had vorige week 13km gelopen, 9km//u gemiddeld. Vandaag zo'n 50km gefietst. Heb nu slicks onder m'n moutainbike, 1,25 breed. Rijdt lekker. Conditie is verder wel ok.

Ook nog even aan de motor gesleuteld. Blok heeft al even gedraaid dus da's al heel wat.
 
ja zeker weer een leuke gezellige dag, wel wat frisjes maar gelukkig wel droog... we hebben eerst beusichem aangedaan toen berkel enschot en als laatste heinenoord en daar een lekkere sate met patat gegeten.
bij berkel nog even de panigale van moto puro bekeken mooi ding met die stickers er op zo!

waar ben jij allemaal geweest

Ik ben in Leeuwedorp begonnen samen met nog wat gasten van 't duc forum. Toen naar heijnenoord en naar beusichem.
Geen bijzonderheden, maar wel gezellig gehad en weer lekker uitgewaaid :P
 
Voor mij geen rondje regio dit jaar, ik heb in de Flevopolder deelgenomen aan de Tijdstrijderscup, een tijdrit over 40,85 km. Koud en veel wind, dit jaar 7 minuten langer onderweg geweest dan vorig jaar, nu 1.16.43.
Lekker thuis gebleven want ik was gisteren al de gehele dag op stap...vandaag met de Mrs vermaakt....
 
Heb zo die LMD foto's eens bekeken maar wie stond er dan in Mandeveen Duikersloot plaatjes te maken??
 
Zow, net ff een vette bak friet gehaald :P :9 en ik kijk terug op een geslaagde dag.
Enthousiaste mensen gesproken, lekker koffie gezopen :P en ook nog ff rondgetourd op het circuit :+ :+ :+
 
Enne mooie racewagens gezien :Y
Was leuk......voor mij eerste keer circuit sinds 8 jaar, toen destijds een enkele sessie gereden en nu 2 vlak achter elkaar...ster 4 en 5, mag eerst weleens wat beter leren lijnen rijden :X heb nu al meer op het circuit met de MV gereden als op de weg geloof ik hahahaha!! Beetje aftasten wat de machine kan en doet...hij stuurt wel retestrak, nu alleen de vering nog afstellen...voorvork is zo slap als een tiet... en teveel snelheidsverschil in mijn beleving waardoor je opgehouden wordt...superleuke dag gehad en veel bekenden gesproken, rondetijden geen enkel idee..hahah!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan