Euhhh ik zie gewoon een eenvoudig ontjaste Multi met wat stickertsjoening en Japansgoedkope rimstriping??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Euhhh ik zie gewoon een eenvoudig ontjaste Multi met wat stickertsjoening en Japansgoedkope rimstriping??
besluiteloos tiep ook jij.........ben wel benieuwd hoe die multi eruit ziet alstie ff buiten goed gefotografeerd is, kan er zo weinig oordeel over vormen...
Euhhh ik zie gewoon een eenvoudig ontjaste Multi met wat stickertsjoening en Japansgoedkope rimstriping??
Kom aan zeg, ik boetseer met wat ductape en klei een verrassend andere motor in mekaar, dit is gewoon basic schadestrippenJe bent ook altijd verassend hé met je reacties.... maar idd, heb ook niet gezegd dat er een mega verbouwing heeft plaatsgevonden. Met low budget wat in elkaar knutselen...net zoals jij altijd doet! Dus wat dat betreft moet je dat wel kunnen waarderen! En zal betere piccies maken, maar eerst moeten die oerlelijke spiegels eraf..dat is geen kijk... de bar end spiegels zojuist gekocht, heb een passend setje gevonden voor weinig.
klopt iddMetung heeft wel een mooie instructeur bij de RAC, las net op FB van het circuit dat Troy Corser daar instrueert.
Kom aan zeg, ik boetseer met wat ductape en klei een verassend andere motor in mekaar, dit is gewoon basic schadestrippen
Metung heeft wel een mooie instructeur bij de RAC, las net op FB van het circuit dat Troy Corser daar instrueert.
Nixs aan ''genuanceerde sokkenbreiers'' gewoon Keihard recht voor de Kloten Klappen, da's veel helderder!!genuanceerd heet dat
beetje terugprater had opgemerkt dat ie ook wel een motor ver(r)assen kandigitale praatjesmaker.... kun je daar geen nieuwe baan van maken?
Nixs aan ''genuanceerde sokkenbreiers'' gewoon Keihard recht voor de Kloten Klappen, da's veel helderder!!
liever werkloos dan zoals jij kansloos!!Deze gaan we onthouden van onze werkloze
liever werkloos dan zoals jij kansloos!!
Vorkpoten horen droog te zijn na nwe keerringen.
(een tip, tevens een reden waarom ze eerst iets vettig kunnen zijn is een laagje speciaalvet wat sommigen in de binnenkant van de keerring smeren)
niets te dankenOm nog even terug te komen op dit verhaal; ik heb gebeld en inderdaad, de keerringen worden met een laagje vet gemonteerd. Mocht ik het niet vertrouwen, kon ik langs komen. Als het morgen een beetje een knappe dag is, kan ik er wel naar toe karren. Ben toch vrij
wellicht wil crutchlow...maar dan moeten we een eerder topic overnieuw doen...
Zet mijn monopolygeld in op een SuperHyper gezien de koplamp, spatbord voor en de achterunit en niet op een kleine Multistrada terwijl ik denk dat die wel een groot succes kan zijn als ze hem tot 12,5 k kunnen krijgen als basismodelVind het wel een gaaf ding,en ben zeer benieuwd of het een 848 multi zou zijn
Zet mijn monopolygeld in op een SuperHyper gezien de koplamp, spatbord voor en de achterunit en niet op een kleine Multistrada terwijl ik denk dat die wel een groot succes kan zijn als ze hem tot 12,5 k kunnen krijgen als basismodel
Ik zeg toch niet dat het een 2-klepper is.Gezien de uitlaatbochten en koeler lijkt het mij een 4kleppert