Ducati-Topic 98 VIVA ITALIA DOC-NL schrijft geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben wel benieuwd hoe die multi eruit ziet alstie ff buiten goed gefotografeerd is, kan er zo weinig oordeel over vormen...
 
Laatst bewerkt:
Dit is geen 848 Multi in ieder geval.. gewoon een opgefokte Hyper :o

Ducati_Hypermotard_848_1.jpg
 
Euhhh ik zie gewoon een eenvoudig ontjaste Multi met wat stickertsjoening en Japansgoedkope rimstriping??

Je bent ook altijd verassend hé met je reacties.... _O- _O- _O- maar idd, heb ook niet gezegd dat er een mega verbouwing heeft plaatsgevonden. Met low budget wat in elkaar knutselen...net zoals jij altijd doet! Dus wat dat betreft moet je dat wel kunnen waarderen! En zal betere piccies maken, maar eerst moeten die oerlelijke spiegels eraf..dat is geen kijk... de bar end spiegels zojuist gekocht, heb een passend setje gevonden voor weinig.
 
Je bent ook altijd verassend hé met je reacties.... _O- _O- _O- maar idd, heb ook niet gezegd dat er een mega verbouwing heeft plaatsgevonden. Met low budget wat in elkaar knutselen...net zoals jij altijd doet! Dus wat dat betreft moet je dat wel kunnen waarderen! En zal betere piccies maken, maar eerst moeten die oerlelijke spiegels eraf..dat is geen kijk... de bar end spiegels zojuist gekocht, heb een passend setje gevonden voor weinig.
Kom aan zeg, ik boetseer met wat ductape en klei een verrassend andere motor in mekaar, dit is gewoon basic schadestrippen :W _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Metung heeft wel een mooie instructeur bij de RAC, las net op FB van het circuit dat Troy Corser daar instrueert.
 
genuanceerd heet dat ;)
Nixs aan ''genuanceerde sokkenbreiers'' gewoon Keihard recht voor de Kloten Klappen, da's veel helderder!! :W })


Net toch mooi ff met brommert ergens heen geweest, was zulk mooi weer, 20,3 gaf de ST4Spaceship aan (of was dat toch stiekum de thermomometer die'k ergens onderweg zag) :]
 
Zo nou eerst maar ff sport kijken.......


of sport en humor ......
 
Laatst bewerkt:
Vorkpoten horen droog te zijn na nwe keerringen.



(een tip, tevens een reden waarom ze eerst iets vettig kunnen zijn is een laagje speciaalvet wat sommigen in de binnenkant van de keerring smeren)

Om nog even terug te komen op dit verhaal; ik heb gebeld en inderdaad, de keerringen worden met een laagje vet gemonteerd. Mocht ik het niet vertrouwen, kon ik langs komen. Als het morgen een beetje een knappe dag is, kan ik er wel naar toe karren. Ben toch vrij *D
 
Om nog even terug te komen op dit verhaal; ik heb gebeld en inderdaad, de keerringen worden met een laagje vet gemonteerd. Mocht ik het niet vertrouwen, kon ik langs komen. Als het morgen een beetje een knappe dag is, kan ik er wel naar toe karren. Ben toch vrij *D
niets te danken 8-)
 
Vind het wel een gaaf ding,en ben zeer benieuwd of het een 848 multi zou zijn :)
Zet mijn monopolygeld in op een SuperHyper gezien de koplamp, spatbord voor en de achterunit en niet op een kleine Multistrada terwijl ik denk dat die wel een groot succes kan zijn als ze hem tot 12,5 k kunnen krijgen als basismodel
 
Gezien de uitlaatbochten en koeler lijkt het mij een 4kleppert 8-)
Zet mijn monopolygeld in op een SuperHyper gezien de koplamp, spatbord voor en de achterunit en niet op een kleine Multistrada terwijl ik denk dat die wel een groot succes kan zijn als ze hem tot 12,5 k kunnen krijgen als basismodel
 
Laatst bewerkt:
Gezien de uitlaatbochten en koeler lijkt het mij een 4kleppert 8-)
:? Ik zeg toch niet dat het een 2-klepper is.

ik zeg een Hypermotard gezien zijn uiterlijk en geen Multistrada met dat blok ;)
Net als de Streetfighter en de Racer nu een Hyper erbij
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan