Ducati Topic Deel 3 !!!

Meeting ???

  • 27 augustus

    Stemmen: 1 9,1%
  • 10 september

    Stemmen: 6 54,5%
  • 17 september

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • later ?

    Stemmen: 0 0,0%
  • eerder ?

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
wij gaan 100% zeker, vertrekken met 2 man vanaf kerkdriel en komen dus daarvandaan over de A2 richting venlo, hebben om 7 afgesproken.

mochten er meer liefhebbers zijn die mee willen, bel me anders even.
06-45744569, heb nl. vanavond een bbq en zit dus niet aan mn pc.

ik denk dat we rond iets over 8 in venlo bij de grens zijn.


heb net toch maar vene het zekere boven het onzekere gekozen en mn originele pijpen er even op geschroefd, net een gecastreerde kater nu...... :X
 
Laatst bewerkt:
He mensen! Ik ben nog steeds in Italie op vakentie!
Ben dinsdag weer thuis en zijn even een plaatje van mn Duc posten op dit Topic.
Heb trouwens nog een bezoekje gebracht aan de ducati fabriek en zal zeker even de fotos posten die ik daar gemaakt heb en tevens van het museum
 
Ik ga toch maar niet richting Duitsland, wordt toch wel weer een intensief dagje en mijn bandje is al dik in de slijtindicators. Heb dus maar besloten morgen ff lekker een rustig dagje Scheveningen pakken met mijn vriendin. De mensen die wel gaan in elk geval veel plezier toegewenst.

:W
 
In de krant stond, droog maar later op de dag een bui vanuit het westen. Kun je ook zo lekker veel mee! |( :+


Hoest met de bandjes en huiselijke verplichtingen?

Delftse Jan.

Net daarboven dad jij mijn vragen al beantwoord *D *D

Veel plezier, laterz Woest.
 
Laatst bewerkt:
Hoest met de bandjes en huiselijke verplichtingen?

Haha.. ja me vriendin was er niet heel blij mee maar die vond dat ik wel moest gaan als het me erg leuk leek. Heb alleen niet zo'n zin om heen en terug te rijden. Mede vanwege mijn banden, moet er namelijk ook nog op naar Groningen heen en weer (vakantie stalling) dus dat zou dan in totaal zo'n 1000km zijn op een band die in 4000km al zo goed als versleten is. :X

Dus de huishoudelijke verplichtingen vallen wel mee, zou ook niet best zijn als ik die met mijn 23 jaren jong al zo erg had. ;)
 
ook maar ff een foto voor de poserlijst 8-)
full
 
Ben vanavond weer thuis, zal dan zo veel mogelijk alles weer bijwerken, anders word t morgenavond. Zal dan ook eens alles op soort sorteren, maar wil dat toch eerder gaan doen met bikes van active posers dan mensen die 1 keer per deel n foto plaatsen.

en mochten ze toch gepost willen hebben, doenk dat alsnog wel, maar zo is t misschien wel netter, en overzichtelijker :Y

en nog n paar daagjes , bunk eindelijk van t witte armpje af *O* maarja, dan zit mn vakantie r ook weer op, en is t ook weer wat minder warm -O-
 
- - Ducati Topic deel 3 !!! - -


Zo het heeft even geduurd maar het oude topic is versleten tijd voor een nieuw.

Het lijkt me wel wat als iedereen zijn of haar duc hier post(idee van de ductator)
en deze in een overzichtelijke lijst zetten zoals in het monster topic, achter ieders naam kun je de foto aanklikken.

hier vind je meer ducati lekkers
Ducati Topic *D
ducati topic reloaded !!! *D

[me] * poserbikes! * *[/me]

Firedré 900 ss
JooGhum 900 ssc
Michiel43a 748
Mr. McDuc 998
mr.X 900 ss
Patrick @ ErZes 748
The Emperor 900 ss
Tokiko 748

** wil je ook met je motor hier tussen staan, post `m even, dan komt deze er ook tussen te staan 8-) **
he deeltje 3 alweer, net terug van vakantie dalijk weer terug naar renesse maar moest even naar huis om de auto te halen :r mijn motor vakantie is naar de tyf** rij ik vorige week zaterdag naar renesse kom ik de thomassen tunnel uit waarin altijd ff illegale snelheden worden gehaald :9 heerlijke tunnel,na de tunnel komt een u bocht ik schakel terug begint mijn achterband te zwabberen als een waus gebeurt wel vaker maar dit was echt gekken werk rij de bocht in ga bijna op mijn muil de vangrail in!!! schrik me natuurlijk helamaal de teri** na de bocht afgestapt en gekeken wat er aan de hand was zit de bout aan de recterkant van mijn achteras nog maar aan ongeveer 2/3 mm draad vast!!! ik heb echt een dikke vette engel op mijn rug gehad!!! natuurlijk geen gereedschap dus bij een patat tent een paar honderd meter verder op gereedschap gebietst alles vast gedraaid en weer verder ter hoogte van goedereede schakel ikweer terug zelfde verhaal!!! kon hem weer net recht houden en in de middel of no where daar maar uit pure noodzaak iemand aangesproken of ik ff wat gereedschap kon bietsen en ut spul weer vast gedraaid, bij aankomst in renesse alles nagekeken blijkt tot mijn grote verbazing dat bij montage van mijn nieuwe achterband de mongool die de band er op heeft gezet iets van een bus/spacer niet terug heeft gezet waardoor mijn achtervelg zich als het ware in mijn achterbrug heeft gefreest!!!!hierdoor was door de trillingen de bout waarschijnlijk los getrild(velg naar de teri** en een gat in mijn achterbrug! en wellicht ook mijn schijfrem naar de klo** door het zwabberen van mijn velg!!! werd helemaal gek toen ik het zag,nu komen ze hem dinsdag a.s. anderhalve week later pas!!! na veel aandringen en elke dag 2/3 keer naar die gasten gebeld te hebben m'n meissie op halen echt als ik niet zo aan had gedrongen had mijn fiets volgend jaar nog in renesse gestaan als het aan hun had gelegen,en met de ervaring die ik nu met hun heb zal ze voorlopig niet gemaakt zijn echt een stelletje gore pokke ty*&^%$#@ prutsers
zo hehe dat lucht op!!! ga nu maar nog een paar dagen naar renesse om mijn frustratie weg te feesten (lees zuipen)

nou tokiko hier maar wat piccies voor in de lijst,had trouwens wat dagen gewacht dan had ik de hele lijst kunnen kopieren had een stuk makkelijker geweest,maar goed nu hebben we wel weer allemaal een reden om te posen O-)
full
 
Laatst bewerkt:
full

ik zal binnenkort weer ff wat nieuwe foto's maken nu ik toch niet kan rijden ga ik er maar weer aan verder knutselen denk ga eerst mijn achterspatbord modificeren denk ik '(
had me zo op mijn weekie eifel verheugd ;(
 
Laatst bewerkt:
Zekers, net terug van Festa. Heerlijk. Enorm veel duc's, zon en ruimte. Wel heel druk in de Eifel zelf, te veel campers, caravans en auto's, fatsoenlijk rijden was er bijna niet bij.
Paar plaatjes...
full

De fiets van Capirex
 
he deeltje 3 alweer, net terug van vakantie dalijk weer terug naar renesse maar moest even naar huis om de auto te halen :r mijn motor vakantie is naar de tyf** rij ik vorige week zaterdag naar renesse kom ik de thomassen tunnel uit waarin altijd ff illegale snelheden worden gehaald :9 heerlijke tunnel,na de tunnel komt een u bocht ik schakel terug begint mijn achterband te zwabberen als een waus gebeurt wel vaker maar dit was echt gekken werk rij de bocht in ga bijna op mijn muil de vangrail in!!! schrik me natuurlijk helamaal de teri** na de bocht afgestapt en gekeken wat er aan de hand was zit de bout aan de recterkant van mijn achteras nog maar aan ongeveer 2/3 mm draad vast!!! ik heb echt een dikke vette engel op mijn rug gehad!!! natuurlijk geen gereedschap dus bij een patat tent een paar honderd meter verder op gereedschap gebietst alles vast gedraaid en weer verder ter hoogte van goedereede schakel ikweer terug zelfde verhaal!!! kon hem weer net recht houden en in de middel of no where daar maar uit pure noodzaak iemand aangesproken of ik ff wat gereedschap kon bietsen en ut spul weer vast gedraaid, bij aankomst in renesse alles nagekeken blijkt tot mijn grote verbazing dat bij montage van mijn nieuwe achterband de mongool die de band er op heeft gezet iets van een bus/spacer niet terug heeft gezet waardoor mijn achtervelg zich als het ware in mijn achterbrug heeft gefreest!!!!hierdoor was door de trillingen de bout waarschijnlijk los getrild(velg naar de teri** en een gat in mijn achterbrug! en wellicht ook mijn schijfrem naar de klo** door het zwabberen van mijn velg!!! werd helemaal gek toen ik het zag,nu komen ze hem dinsdag a.s. anderhalve week later pas!!! na veel aandringen en elke dag 2/3 keer naar die gasten gebeld te hebben m'n meissie op halen echt als ik niet zo aan had gedrongen had mijn fiets volgend jaar nog in renesse gestaan als het aan hun had gelegen,en met de ervaring die ik nu met hun heb zal ze voorlopig niet gemaakt zijn echt een stelletje gore pokke ty*&^%$#@ prutsers
zo hehe dat lucht op!!! ga nu maar nog een paar dagen naar renesse om mijn frustratie weg te feesten (lees zuipen)

nou tokiko hier maar wat piccies voor in de lijst,had trouwens wat dagen gewacht dan had ik de hele lijst kunnen kopieren had een stuk makkelijker geweest,maar goed nu hebben we wel weer allemaal een reden om te posen O-)
(Afbeelding)

Wat een verhaal man. Heb zaterdag ook nieuwe banden erop laten leggen en dacht ook van alles en nog wat te horen. Is natuurlijk niks en zit gewoon tussen de oren maar dit slaat echt alles...
Heb je die engel al bedankt trouwens?
 
ook net terug van festa, errug gezellig en dus iedereen die niet is geweest, volgende keer cker wel doen!!!!!!!!!

binnenkort zal ik ook wat piccies posen van de festa......

maar nu eerst thuisfront bijkletsen en oogjes toe (het was vanmorgen half 5 vertrekken pfff)

greets duc

_O- :W *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan