Ducati-Topic deel 48 "PUPPIE POWER"

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga volgende week de 1198s ophalen, precies dezelfde als ik nu heb alleen met full leovinci

daarna gaan alle kuipdelen en andere onderdelen over op de gehavende straatfiets...... de nieuwe racetrim blijft nog even een verrassing :P dat duurt nog wel even voordat deze helemaal klaar is

dan hou je ons vast wel op de hoogte met je how to build a brand new racer ;)

ga je daar nog iets motorisch aan doen? ( anders kom je natuurlijk niet onder de 1:57 :P )
 
dan hou je ons vast wel op de hoogte met je how to build a brand new racer ;)

ga je daar nog iets motorisch aan doen? ( anders kom je natuurlijk niet onder de 1:57 :P )


ik weet nog niet of ik hem ook zo bruut tune als deze, ik moet zeggen dat het wel gaaf is, maar mijn 1098 reed makkelijker dan de 1198..... eerst maar ff op sturen concentreren om richting de 1:50 te gaan :P
 
Laatst bewerkt:
Ook weer present hier :W

Mooie OP TSC :}
Je bent wel op dreef als topicmaster zeg :P

Alleen moet RR niet bij de multiowners, is er weer een plek vrij voor een andere mede-ducatist :+
 
Ook weer present hier :W

Mooie OP TSC :}
Je bent wel op dreef als topicmaster zeg :P

Alleen moet RR niet bij de multiowners, is er weer een plek vrij voor een andere mede-ducatist :+

Morge...

hopelijk ben ik niet te lang eigenaar van 2 Ducs.... tot die tijd wacht de nieuweling maar _O-
 
ik ga volgende week de 1198s ophalen, precies dezelfde als ik nu heb alleen met full leovinci

daarna gaan alle kuipdelen en andere onderdelen over op de gehavende straatfiets...... de nieuwe racetrim blijft nog even een verrassing :P dat duurt nog wel even voordat deze helemaal klaar is

Verrassing? wordt toch Ral 4010 als basis met rood geel en zilver als bestikkering :+
 
De garagebox waar ik m'n zinnen op had gezet, was net voor m'n neus weg... Volgende optie is er 1 van 680 euro per jaar '( Wil stukje dichterbij. Maandag maar s ff langs gaan.

DME3 gaat zo maar s ff een eindje sturen :)
 
Heb dat probleem ook, we worden gewoon niet erkend als multi-owners :+
Nu toch wel................. _O-

full
 
Eerst aspirant lid zijn. _O-
Chief je kunt mij ook bij de Multi Duc-owners zetten kan de hele ST groep weg :] , krijg je misschien weer ruimte

zou leuk zijn, maar dat schrikt andere ST gebruikers weer af. Misschien beter om de multiducowners te scharappen, staan er meteen twee in het ST gedeelte ;)
 
Goede morgen!

Net even zitten optellen nav multi-owners. Heb uitgerekend dat ik in de garage 30 wielen heb van 2-wielers....
 
maar als ik alleen even bij de 748 kijk staan er al een paar die hier nooit komen :?

ducarnold > laatste keer Topic 37
grm > ducati-topic 41 en voor het laatst op mf in juli.
Arieoorsmeer > laatste deel 40 en zijn R staat hier te koop
Te Koop: Ducati 748 R ( 2001 )
smit > topic 38 en sinds 20-8 niet meer op MF
CBR600RR Tim > motor verkocht aan emperor


dus roept u maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan