Ducati-Topic deel 48 "PUPPIE POWER"

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar als ik alleen even bij de 748 kijk staan er al een paar die hier nooit komen :?

ducarnold > laatste keer Topic 37
grm > ducati-topic 41 en voor het laatst op mf in juli.
Arieoorsmeer > laatste deel 40 en zijn R staat hier te koop
Te Koop: Ducati 748 R ( 2001 )
smit > topic 38 en sinds 20-8 niet meer op MF
CBR600RR Tim > motor verkocht aan emperor


dus roept u maar
Ik zou zeggen schrappen na dit topic
 
maar als ik alleen even bij de 748 kijk staan er al een paar die hier nooit komen :?

ducarnold > laatste keer Topic 37
grm > ducati-topic 41 en voor het laatst op mf in juli.
Arieoorsmeer > laatste deel 40 en zijn R staat hier te koop
Te Koop: Ducati 748 R ( 2001 )
smit > topic 38 en sinds 20-8 niet meer op MF
CBR600RR Tim > motor verkocht aan emperor


dus roept u maar
Gooi ze onder verloren zonen.
Kan Foggy ook best bij O-)
 
Dus je wilt zeggen dat er gewoon niks is -O-

Weet niet waarom maar dacht dat er wel een race was, zal wel in de war zijn met verleden week of vorig jaar ofzo.
Snap er niks meer van :P
 
Ik weet niet wat een 1098 kost, maar hier heb je een dashboardje wat volgens mij ietsjes meer kost _O- _O-
full
 
Laatst bewerkt:
de genomineerden voor een schop onder het holletje staan gebrandmerkt in de OP

( lijkt wel 1941 :X )

kan daarnaast misschien ook wel alle webshops kicken en alleen de verwijzing naar het ducati.startpagina.nl neerzetten
 
Laatst bewerkt:
de genomineerden voor een schop onder het holletje staan gebrandmerkt in de OP

( lijkt wel 1941 :X )

kan daarnaast misschien ook wel alle webshops kicken en alleen de verwijzing naar het ducati.startpagina.nl neerzetten


mijn racingII plaatje doetut niet

neem het plaatje maar op pagina 1 als je wilt
 
Je bent onderweg naar vliegveld, je komt onderweg in file door ongeluk, en zodoende kom je net t laat op vliegveld om in t checken, maw, :W en d balie ging niet meer open om nog in t kunnen checken, maw, vliegtuig zien vertrekken zonder ons aan boord -O- ......

mn pa was zo blij dat ik ook mee zou gaan , heb d man zien ;( van woede en verdriet, maarja, t mocht dus niet zo zijn deze keer, anything happens for a reason .... :/


Owja, nieuw deeltje ... :W
 
Laatst bewerkt:
Je bent onderweg naar vliegveld, je komt onderweg in file door ongeluk, en zodoende kom je net t laat op vliegveld om in t checken, maw, :W en d balie ging niet meer open om nog in t kunnen checken, maw, vliegtuig zien vertrekken zonder ons aan boord -O- ......

mn pa was zo blij dat ik ook mee zou gaan , heb d man zien ;( van woede en verdriet, maarja, t mocht dus niet zo zijn deze keer, anything happens for a reason .... :/


Owja, nieuw deeltje ... :W

das mooi kudt tokkie, waarheen zou de vakantie gaan?
 
Laatst bewerkt:
das mooi kudt tokkie, waarheen zou de vakantie gaan?


niet echt vakantie, maar lang weekend hongerije.....
ouwelui hebben daar dit jaar daar n huisje gekocht, word al druk verbouwd, dus wilde nu ook eens mee om t zien hoe het dr ondertussen uit ziet, en d omgeving.
 
Zit achterbrug wel vast aan een motorblok en voorvork in een balhoofd? :+

Specificatie van de 30 wielen:

3 x 2 Duc wielen (met motorblok)
1 x 2 Duc wielen regenbanden (zonder motorblok)
1 x 2 Aprilia brommer
5 x 2 gewone fietsen
3 x 2 MTB's
2 x 2 racefietsen
 
niet echt vakantie, maar lang weekend hongerije.....
ouwelui hebben daar dit jaar daar n huisje gekocht, word al druk verbouwd, dus wilde nu ook eens mee om t zien hoe het dr ondertussen uit ziet, en d omgeving.
Kun je door 'overmacht' niet gewoon met een latere vlucht mee?
Best wel balen...

Eerste keer dat ik 't vliegtuig nam, ging ik met de trein naar de luchthaven. Na 1 station blijft de trein staan, probs met de remmen. Man, wat was ik toen aan 't stressen :X Iedereen op een andere trein die overal stopt en nog net op tijd vlucht gehaald.
 
Kun je door 'overmacht' niet gewoon met een latere vlucht mee?
Best wel balen...

Eerste keer dat ik 't vliegtuig nam, ging ik met de trein naar de luchthaven. Na 1 station blijft de trein staan, probs met de remmen. Man, wat was ik toen aan 't stressen :X Iedereen op een andere trein die overal stopt en nog net op tijd vlucht gehaald.


eerstvolgende vlucht vertrok pas maandag, dan zouden we met dat toestel teruggekomen zijn, moet dinsdag weer werken, dus was geen optie.
 
Dankje. Morgen eerst maar eens een proefritje doen op een 748 bij Olijve, eens zien of het uberhaupt wel iets voor mij is :+


Veel plezier met de proefrit. Het geeft altijd een goed gevoel om te shoppen voor iets nieuws. :Y Verleden jaar was ik op zoek naar een duc om m'n Yamalaha 600 te vervangen. Ik zag toen 2 mooie 748R 'n staan. Door MTE werd de 748R afgeraden voor gebruik op de openbare weg. Een 9** zou veel soepeler rijden.

Ik heb verder geen ervaring met de 748serie maar lees wel regelmatig op de fora dat 748 piloten na verloop van tijd overstappen naar 9** of een 9** blok in 748 frame hangen.

Ik zou iig ook eens proefrijden op een 9** en wellicht beetje doorsparen voor een speciale 9** (die niet zo heel veel duurder hoeven te zijn). Koopjes jagen = goed, maar kijk uit voor goedkoop-duur....)

Succes met de keuze
 
Veel plezier met de proefrit. Het geeft altijd een goed gevoel om te shoppen voor iets nieuws. :Y Verleden jaar was ik op zoek naar een duc om m'n Yamalaha 600 te vervangen. Ik zag toen 2 mooie 748R 'n staan. Door MTE werd de 748R afgeraden voor gebruik op de openbare weg. Een 9** zou veel soepeler rijden.

Ik heb verder geen ervaring met de 748serie maar lees wel regelmatig op de fora dat 748 piloten na verloop van tijd overstappen naar 9** of een 9** blok in 748 frame hangen.

Ik zou iig ook eens proefrijden op een 9** en wellicht beetje doorsparen voor een speciale 9** (die niet zo heel veel duurder hoeven te zijn). Koopjes jagen = goed, maar kijk uit voor goedkoop-duur....)

Succes met de keuze
Doen ze alleen als het blok van de 7** ermee nokt, vraag maar aan Tokiko :X :X :+
 
Veel plezier met de proefrit. Het geeft altijd een goed gevoel om te shoppen voor iets nieuws. :Y Verleden jaar was ik op zoek naar een duc om m'n Yamalaha 600 te vervangen. Ik zag toen 2 mooie 748R 'n staan. Door MTE werd de 748R afgeraden voor gebruik op de openbare weg. Een 9** zou veel soepeler rijden.

Ik heb verder geen ervaring met de 748serie maar lees wel regelmatig op de fora dat 748 piloten na verloop van tijd overstappen naar 9** of een 9** blok in 748 frame hangen.

Ik zou iig ook eens proefrijden op een 9** en wellicht beetje doorsparen voor een speciale 9** (die niet zo heel veel duurder hoeven te zijn). Koopjes jagen = goed, maar kijk uit voor goedkoop-duur....)

Succes met de keuze
Idd, 748 qua 'motorloop' doet me denken aan mijn 600cc fzr.... ;) Pas bij 7K begint het erop te lijken....

De 888 is al op stoom bij 4K...... :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan