DUCATI-TOPIC deel 77 * old Blue*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had er iemand een Duc besteld 8-) ?

dqhwv.jpg
 
@ alie *O* *O* *O* heb je toch niet voor nix gisteren je aantekeningen doorgelezen.
@ sc tempo lag lekker achterin de groep........ :+ alleen jammer dat het een 25 kw soes was :+ ...na elke 60km zone duurde het ff voordat tie weer op stoom was. :X 't was ook erg gezellig met je.......pffffff beetje onderduiken op de hoofdtribune :P
 
Wat heb ik er nou weer mee van doen? Gebeurtenissen uit een ver verleden tellen niet meer.... De Beertenderbattle komende DCR is alles wat telt, binnendoor een zekere opgepepte tweeklepper het grind in drukken, daar gaat nu alles om !!!



@Muerte klopt > SS nog niet gezien, manche 2 wel, hulde Checje :Y

Ga je nog trackday doen op vrijdag? Mag je me dit keer de lijnen voorrijden.....
 
@ Alie, gefeliciteerd!!!

Vanmorgen is er iemand achter op de Alfa gereden, bumper aan gort en reservewielbak een stuk gekrompen... Wat een apekop die Duitser!
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W Zo de Superbike zit er weer op,was weer een prachtig weekend *D *D ook weer erg gave dingen meegemaakt *D
Foto's zullen later wel een keer volgen want die worden nog naar me opgestuurd :)
Overdag een paar jap klappers mee gemaakt waar van 1 toch wel is blijven hangen qua ervaring :/ coureur kwam (levenloos) aan glijden en bleef erg lang ook stil liggen toen die tot stilstand kwam ,dit was echt geen prettig gezicht maar gelukkig viel het later mee.
Z'n brommert kon zo de container in.
:W :W :W

welke post stond je ? ( ik dacht dat je zondag niet kon, of was dat om mij te ontlopen? ;( )


Ook weer terug van dag twee. Kwam geen end aan die supersport, wat een brokke piloten, twee keer afgevlagd.

Maar die handtekening op mijn helm heeft toch wat geluk gebracht voor Carlos :+

[afbeelding]

Doe jij het dan ook even zo goed met de DCR



TSC kwam ik gisteren tegen en zal niet zeggen waar ik hem zag :X :X verder ook nog wat ander MF volk gezien en gesproken :)


ze is nog steeds mooi ( vind ik)



helemaal mee eens... *O* *O*

al iets van TSC vernomen?? :X

TSC hoefde maar tot Dwingeloo en vandaag weer naar Spijkenisse



Barry had een niet z'n fijn weekend,je kon duidelijk zien dat die z'n rem/instuurpunten niet goed kon vinden tijdens de training,hij is er ook een keer afgegaan.
Ga er ook maar aanstaan om ff op z'n kanon te rijden,is wel ff wat anders dan z'n eigen IDM/ONK fiets

Had te maken met het feit dat de electronica anders is dan waar hij en het BMW hoofdteam mee rijden. Dat gaf een andere reactie in de motorfiets waardoor hij niet kon rijden oals hij graag zou willen ( vertelde de speaker)



we kregen het ineens op de heupen. volgende keer nemen we uitgebreid afscheid ;)

wij vonden het ook erg gezellig.

Ben ook nog op jullie tribune wezen kijken, maar volgens mij stonden de piepers al op en waren jullie daarom zo vroeg weg


Goedenavond Ducatisti! Zomaar een vraagje, ik ben van plan om eens wat Ducatisti uit Noord Nederland bij elkaar te zoeken om eens een rondje te doen o.i.d.! Is een topic in "regionaal" zoals Ducatisti Noord Nederland deel 1: de 5 W's? een handige optie of is er ergens al een plek binnen dit topic waar het 1 en ander georganiseerd wordt? Hoor het wel even! Groetjes!

5 w's ? Wauwwww



Kan je net best gaan cardioen :Y

50 minuten op een crosstrainer ,level 10 ,nog eens een minuut of 45 met gewichten gooien en dan nog een minuut of 25 hardlopen ... val je wel af

Je bent in ieder geval volledig naar de k***n ,dat wel :/

:? kleun? katen, keten , kreun, .....


========

Zo, ben ook weer een tijdje thuis.....

moet echt nodig afvallen, dankzij mijn goede kwaliteit rits en stiksel ben ik niet uit mijn pak gescheurd.............. maar de rits dicht doen was net mogelijk, maar dan een half uur ademen als een astma patiënt......

Mijn monosubframe ook gebroken ( klote hobbelwegen daar in Drente)( nee, niet door het gewicht, want zover naar achteren heb ik niet gezeten. :+
 
Vraagje voor de alwetenden:

M'n 749s staat voor een grote beurt @ Biggelaar, en ook ketting+tandwielen wordt vervangen.

Wie kan mij iets vertellen over de standaard tandwielverhouding en of het verstandig is om hem iets korter te vertanden?

Mijn dank is groot! :P


Edit: en Duuclady uiteraard ook gefeliciteerd :taart: :P


DCR...... *D
 
LD was erachter dat ie van alle winst die ie alleen al hier op jaarbasis scoort makkelijk zat een BBQ-varken van een kilo of 200 kan doneren, dus hij regelt dat!!


@D.aly > felies meid *D *O* (zeker wel erg makkelijk allemaal als jij dat zo 1-2-3 haalt) _O- O-)
haha
Nou dacht ut niet...

Heb de 2 x 50 vragen en heb ze in rap tempo gemaakt en niet nagegekeken..
zak ik doe ik het wel over.. O-)

en verdomd slaag ook nog _O- _O-
 
@ alie *O* *O* *O* heb je toch niet voor nix gisteren je aantekeningen doorgelezen.
@ sc tempo lag lekker achterin de groep........ :+ alleen jammer dat het een 25 kw soes was :+ ...na elke 60km zone duurde het ff voordat tie weer op stoom was. :X 't was ook erg gezellig met je.......pffffff beetje onderduiken op de hoofdtribune :P


Hee meis,

Heb me super vermaakt, en wat kan dee Gert ook beppen zeg.. _O- _O- _O-
Zoonlief had ook het goed naar zin gehad..
het weer was goed en goed gezelschap..
Een top dag.. *O* *O*

Maar scheelde ook dat TSC op de hoofdtribune ging zitten.. :X
 
Laatst bewerkt:
Wie van hier zijn er nu op de LMD komende zaterdag?

Ik rij 2 stersessies, om 15.50en om 16.30 uur!

Foggy...
Thoran...
.....
.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan